XXL Nutrition

Of je laat je in mekaar slaan ofzo :/

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
[Link niet meer beschikbaar]
 
Heavy weer.... :(
Altijd met zijn allen die homeboys.
Dat die vent gewoon nog die ruiten van de jeep ingooid - de held.
 
ontopic
dat soort mensen jaren in isoleer gooien
 
wat n K*nkerhoeren!!!!
 
Domme ghetto neger klojo's
 
t gaarste is nog wel dat die gast die buiten westen ligt beroofd wordt, pffff..........
 
echt een mongool dat ie niet gewoon wegreed
 
Niet normaal dat je iemand die bewusteloos op de grond ligt ook nog een paar trappen nageeft. Maar het was ook niet erg slim om de achterruit van die X5 stuk te slaan. Wat een mongolen.

Stom dat ie niet gewoon wegreed idd.
 
Niet slim? Als dat de X5 van die aep was, dan had ik het ook gedaan. Aangezien hijzelf keihard wegrende. Mocht het niet zijn X5 zijn, dan is het idd belachelijk.
 
Eigen schuld. Verkeerde nigger in de verkeerde hood. Hij heeft nog geluk gehad. Als hij dat soort grappen bij ons in Zuid Laren flikt word het zeker zijn dood.
 
dat ie op het eind zo snurkte, is een teken van zwaar hersenletsel!!
 
Had eerder het idee dat hij gestoken was richting zijn longen. Ik hoop het niet voor hem.
 
floris2 zei:
dat ie op het eind zo snurkte, is een teken van zwaar hersenletsel!!

Ja dat dacht ik dus ook al!

@ Yzord: met niet slim bedoel ik dat je dan zeker weet dat flink te grazen wordt genomen, wat dus ook gebeurde, ik neem aan dat die wagen van de nigger was
 
Ja klopt want iemand zegt dan "shit, he hit the x-5 son"

Ik was weggereden toen hij hem vast had in de auto in het begin :D
 
Bumfight material
De drie bumfight films bieden iets gelijkaardigs... vrij marginaal allemaal
 
Belachelijk, maar snap die dude ook niet....
Ga je een beetje zijn achterruit inslaan... dan ben je ook niet helemaal lekker hoor....


Maar dat snurken, is gewoon het bloed in zijn longen dat op komt iedere keer dat hij adem haalt........
 
Peoples zei:
Belachelijk, maar snap die dude ook niet....
Ga je een beetje zijn achterruit inslaan... dan ben je ook niet helemaal lekker hoor....


Maar dat snurken, is gewoon het bloed in zijn longen dat op komt iedere keer dat hij adem haalt........

Het zijn toch allemaal mongolen of zie ik dat verkeerd? Iedereen die wel eens in the hood is geweest weet dat je uit de buurt moet blijven van die liqour stores omdat er altijd wel wat gebeurd. Ze hangen daar de hele dag rond en zuipen zich kapot. Dit zijn geen mensen die even wat te drinken halen voor een feestje ofzo. Nee, elke dat hetzelfde geouwehoer.

Ik kende ook twee van die gasten. Minimaal een keer per week mochten ze mee naar het politiebureau. Ennuh, in dat soort buurten is het normaal dat je zakken worden leeggehaald als je in elkaar gemept bent. Ik durf te wedden dat die gozer het zelf ook wel eens heeft gedaan.
 
met zo'n gaste ni discusieren , gewoon in achteruit en rustig wegrijden

doet hij dan nog leuk , ff car against homie

and the winner is ........ tza car :D

Hier in Antwerpen heb je ook zo'n buurten en je trekt er steeds aan het kortste einde ze .... erg maar ja
 
Back
Naar boven