Fitness Seller

Off cycle (sarms) na lange tijd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sandertje1

Cool Novice
Lid geworden
1 aug 2013
Berichten
49
Waardering
0
Hey mensen,

Ik zit nu in mijn 3e sarm cycle en die loopt bijna ten einde. Heb het gevoel dat ik shutdown ben, ivm laag libido en ED. Denk dat het komt doordat ik te weinig rust heb genomen tussen de cycles.

Nou wil ik na deze cycle even helemaal goed herstellen met goede pct. Wat raden jullie aan? Clomid/nolva? Hcg laatste weken van cycle? Testbooster?
 
1e kuur: lgd
2e kuur: lgd + rad140 + s4 + osta
3e kuur: lgd + s4 + gw
 
Clomid 4 weken op 25mg

Is dat voldoende om volledig te herstellen? Nadat ik 2 cycles lang (12 weken per cycle) telkens niet voldoende hersteld te zijn, en symptomen heb van een mogelijke shutdown.
 
Dat is inderdaad lang 12 weken.
Je kan ook 50/50/25/25 doen eventueel.
Hcg ken ik niet.
Voor mijzelf doe ik max 8 weken met 1 onderdrukkende sarm zodat ik makkelijk weg kom met een kleine pct van 3 weken.

Hoe lang ben je elke keer off gegaan naar die 12 weken cycles?
 
2 a 3 weken. Ik weet het, veel te weinig maar kan er nu niks meer aan veranderen. Wil nu gewoon graag weten hoe ik helemaal voldoende herstel na dit
 
2 a 3 weken. Ik weet het, veel te weinig maar kan er nu niks meer aan veranderen. Wil nu gewoon graag weten hoe ik helemaal voldoende herstel na dit
Natuurlijk herstel je. Zelfs zonder pct. Herstellen is gewoon een kwestie van tijd en geduld. Volgens mij zal hcg de laatste weken van je kuur zeker geen kwaad kunnen maar ja, ik heb geen ervaring met sarms.
 
Laatst bewerkt:
Hebben die sarmkuurtjes wat opgebracht? Ik wil het gewoon weten uit interesse omdat er zo weinig over geweten is. Loont het de moeite? Is het vergelijkbaar met een anabolenkuur? Ik zie zoveel gasten beginnen op het forum maar ik lees weinig over het resultaat, enz...
 
12 weken is helemaal niet zo lang hoor jongens. Ik doe zelf altijd 12 weken en werkt super! Ik pak daar wel altijd 25 of 50mg Proviron bij, heb je totaal geen last van je libido en met het nakuurtje is dat gewoon weer terug :)

En een nakuurtje is altijd eigenlijk wel soort van verplicht na SARMs die je wat kunnen bedrukken. Ik doe de eerste week 50mg Clomifeen per dag en dan de 3 weken erop 25mg.

HCG hoeft trouwens totaal niet, bij echte SARMs in elk geval. Wees voorzichtig waar je bestelt!
 
12 weken is helemaal niet zo lang hoor jongens. Ik doe zelf altijd 12 weken en werkt super! Ik pak daar wel altijd 25 of 50mg Proviron bij, heb je totaal geen last van je libido en met het nakuurtje is dat gewoon weer terug :)

En een nakuurtje is altijd eigenlijk wel soort van verplicht na SARMs die je wat kunnen bedrukken. Ik doe de eerste week 50mg Clomifeen per dag en dan de 3 weken erop 25mg.

HCG hoeft trouwens totaal niet, bij echte SARMs in elk geval. Wees voorzichtig waar je bestelt!
Waar bestel je? PM
 
Back
Naar boven