Fitness Seller

Off gaan na lange tijd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

user1234

Novice
Lid geworden
9 nov 2021
Berichten
2
Waardering
1
Beste leden,

Hoogst waarschijnlijk een van de vele topics omtrent deze vraag. Toch wil ik hem stellen gezien het om gezondheid gaat (liever zeker dan onzeker)

Ik ben 23 jaar en kuur vanaf mijn 19e. Dit is altijd Blast en Cruise geweest. Begonnen met de simpele kuurtjes van 500mg test e per week tot sommige kuren tegen de 1000mg met andere compounds. Meestal 8 weken tussenin gecruised. Dit doe ik altijd op 160mg test e per 8 dagen.

Daarnaast loopt al sinds het begin HCG mee op 500iu 2x per week (zowel blast als cruise constant)

Gezien ik zwaar geblesseerd ben en herstel zeker nog 6-12 maanden gaat duren door wellicht een operatie (zit er al een jaar mee) en nu al 10 maanden cruise besluit ik te willen stoppen. Het lijkt mij een beter keuze met visie op de toekomst ook ivm krijgen kinderen en mijn gezondheid.

Als ik hersteld ben wil ik wellicht de vechtsport in waarbij massa en grote kuren minder belangrijk zijn en ik toch mijn maximale zelf kan bereiken op een andere manier. Ik ben ver gekomen in deze sport (betreffende fysiek als kennis) en heb dan nu ook al veel zien verdwijnen sinds ik gestopt ben met trainen 10 maanden terug gezien mijn blessure niks van trainen toelaat. Dit heb ik geaccepteerd en wil dus ook verder.


De vraag is dus als volgt:

Hoe kan ik dit het beste aanpakken om zo snel mogelijk weer een volledig functioneel lijf te hebben met een zelf werkende testosteron productie? Nakuren natuurlijk, maar hoe? De meningen verschillen enorm en ben dan ook erg benieuwd naar ieder zijn visie (liefst van zij die er echt veel verstand van hebben). Zelf heb ik protocollen gezien van clomid en hcg zoals ik ze ken van toen ik mij ooit inlas vroeger. Maar er is vast meer aan middeltjes, tactieken, doseringen etc etc waar ik wat mee kan.

Ik zit niet te wachten op een grote dip (valt hopelijk mee gezien mijn 10 maanden cruise) maar die zal vast niet te voorkomen zijn.

Please spread all your knowledge. Ik ben enorm dankbaar voor alle hulp die ik hier kan krijgen!
 
Mocht iemand nog iets weten ben ik nogsteeds benieuwd
 
Zou eerst een bloedwaarde test doen en vanuit daar bekijken wat de opties zijn, moet toch weten vanuit waar je begint om na een x aantal weken/maanden te kijken of je vooruit gaat.

Ps: ben wel benieuwd naar je fysiek na zon lange tijd blasten, kan je wat voor/na fotos posten?
 
Lees deze sticky even door, kan je al vrij weer informatie uit halen.

 
Back
Naar boven