XXL Nutrition

Off Season: Nog Groter!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sorry maar ik vind dit echt zieke shit......Wat een lelijke apen.Die gasten zijn geflipt en durven hun leven te wagen voor een bonk spieren.....Ziek ziek walg kots!!!!!!!!!!!!
 
Als arnold nu dertig jaar jong was, was ie ook zo'n massamonster geweest :D
 
Marky zei:
Wat mij opvalt is dat Coleman 26 inches op ze bovenarmen meet, laten we niet vergeten dat Gregg Valentino 27 inch (70 centimeter) heeft. Dan heb je een indicatie van hoe groot dat wel niet is, aangezien de rest van z'n lichaam ook zo groot is.


denk niet 26 inches hoor.... :o
 
Idd niet 26 inch, de enigen die 26 inch zouden hebben zijn Dillet, Kovacs en Hoeberl
 
Was dacht ik iets van 24" en hij traint ze alleen op onderhoudsniveau. (zijn woorden, niet die van mij)
 
axestream zei:
Was dacht ik iets van 24" en hij traint ze alleen op onderhoudsniveau. (zijn woorden, niet die van mij)

Is idd 24 ja.
Maar het mooiste is dat ze zonder synthol zijn (tenminste niet waarneembaar).
 
best gespierd heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
 
best gespierd?? ENORM GESPIERD '!!!!
 
daan1976 zei:
Sorry maar ik vind dit echt zieke shit......Wat een lelijke apen.Die gasten zijn geflipt en durven hun leven te wagen voor een bonk spieren.....Ziek ziek walg kots!!!!!!!!!!!!
Beetje respect mag wel...
 
helemaal mee eens
als je van spieren moet kotsen heb je hier weinig te zoeken !
 
daan1976 zei:
Sorry maar ik vind dit echt zieke shit......Wat een lelijke apen.Die gasten zijn geflipt en durven hun leven te wagen voor een bonk spieren.....Ziek ziek walg kots!!!!!!!!!!!!
Dat een bber zoiets zegt?

Die gasten trainen zich te pletter, die roids zijn maar een hulpmiddel en de meesten weten verdomd goed waarmee ze bezig zijn en gaan zeker niet hun leven op het spel zetten.
 
damn, zeker verkeerde plek op het internet om zon reactie te posten:D
 
wat een reuzen!!!!!!
helemaal gek!!
kijk ook het gewicht wat sommige gasten pakken!!

ik heb nog een lange weg te gaan :P

mooie fotos hoor
 
Sjonge jonge wat een stelletje debielen zitten er toch op het board. Je mag best je mening verkondigen, maar doe dat dan op een respectvolle manier t.o.v. de pro bodybuilders. Die mannen hebben keihard gewerkt om te komen waar ze zijn en je mag en moet daar respect voor hebben als bodybuilder/iemand daar aan zn lichaam werkt.

Wat een smalle taille heeft die harris gozer, ik geloof trouwens best dat het echt is, heb je abdominator van bodybuilding.com weleens gezien .. :eek:
 
Goede topickick bro! :thumbup:


Maar goed, je hebt wel helemaal gelijk! :p
 
dennis james is zwaar gefotoshopt man, hij is niet moddervet..

origineel:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

fotosoep:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zien we het verschil?
 
Hij is is groter op de eerste foto :D
 
Back
Naar boven