AndroidHealthClinic

Off Season: Nog Groter!!!

DAMN! waar kopen die gasten hun kleren? in een gordijnenwinkel?

respect!

ik heb met plezier naar de offseasonpics gekeken. world harris vind ik damn bruut, jay rules

Heb de fake pics paar dagen geleden gezien...
Eerst fake roids..nu fake pro pics :( What's next?

Geef mij maar het fotosoep lichaam van James, mogen jullie de "lean&clean" versie hebben :P

-jeffrey- zei:
dennis james is zwaar gefotoshopt man, hij is niet moddervet..

origineel:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

fotosoep:

zien we het verschil?

Vraag is natuurlijk welke met photoshop is bewerkt?
Heb laatst een gast gezien die ineems 10% droger was op zijn fotos en vroeg hem hoe dat kan. Zijn antwoord met een smile was Photoshop! Hij is echt goed in die dingen. Hij kan ook vrouwen groter borsten geven!

richard2003 zei:
Vraag is natuurlijk welke met photoshop is bewerkt?
Heb laatst een gast gezien die ineems 10% droger was op zijn fotos en vroeg hem hoe dat kan. Zijn antwoord met een smile was Photoshop! Hij is echt goed in die dingen. Hij kan ook vrouwen groter borsten geven!

Op de 1e staat de url van dj.com dus neem aan dat die wel echt is ???

Ik vind het duidelijk te zien. Niet echt mooi gesoept. Vergelijk de buik en vooral navels maar eens met elkaar.

en wtf is Ruhl hier aan het doen?!

Zijn triceps trainen met gewichten van 15 kilo?

dr. Gonzo zei:
Ik vind het duidelijk te zien. Niet echt mooi gesoept. Vergelijk de buik en vooral navels maar eens met elkaar.

nee man hij heeft gewoon jeuk aan z`n rug en kan zich door z`n gespierde armen niet meer krabben..wat zou jij dan pakken? 15 kilo of 75 :P ;) :D

Hij heeft jeuk aan z'n achterhoofd :D

dr. Gonzo zei:

Wat dacht je van warming up? :) (of oppompen ofzo)

will"world"harris heeft ondertussen z'n procard behaald samen met mark dugdale

dr. Gonzo zei:

Opvallend licht idd, zelfs als ik die als laatste oefening doe pak ik daar nog wel een kg of 9 dus je zou bij hem toch wel minstens 25 verwachten. Naja niet verwonderlijk dat ze niet groeien dus :)

-jeffrey- zei:
nee man hij heeft gewoon jeuk aan z`n rug en kan zich door z`n gespierde armen niet meer krabben..wat zou jij dan pakken? 15 kilo of 75 :P ;) :D

Aan die foto te zien heeft ie het wel erg zwaar met 15 kilo of heel erg jeuk. Kijk zijn kop

Terug
Naar boven