Fitness Seller

Official gh15 pocket bible of bodybuilding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Okee logisch,cardio hoeft ook niet meer.
Klinkt wel gezellig allemaal zo;)

Ja worden hier even door mensen die waarschijnlijk die bepaalde middelen nog nooit gebruikt hebben wonder kuurtjes bedacht. Geen cardio eten wat je wil en super shape hebben hahaha. Laat me niet lachen Clenbuterol is zwaar maar dan ook zwaar overated
 
Ja worden hier even door mensen die waarschijnlijk die bepaalde middelen nog nooit gebruikt hebben wonder kuurtjes bedacht. Geen cardio eten wat je wil en super shape hebben hahaha. Laat me niet lachen Clenbuterol is zwaar maar dan ook zwaar overated
Maar dit ging over tren,eq,test en mast naast insuline en hgh toch?
 
Door de combinatie van insuline, tren en t3 gebruik maakt dat geen bal meer uit. Sterker nog, je moet jezelf helemaal vol vreten, anders ben je je massa zo kwijt. Je vetbranding ligt namelijk abnormaal hoog bij combinatie van die middelen.

Dat insuline een van de beste vetverbranders is is nieuw voor me. Als je niet weet wat je doet is het juist alles behalve een vetverbrander ;)
 
Maar dit ging over tren,eq,test en mast naast insuline en hgh toch?

Tren- Top middel voor droge massa
EQ- nog niet gehad dus kan hier niet over oordelen
Test- Spreekt voor zich hoe meer test hoe meer spier is mijn motto
Mast- Heel leuk als je vp aan de lage kant is om die hardheid door te laten komen (dus niet na een slap cutkuurtje en dan denken er harder van te worden)
Insuline- is leuk in massa opbouw fase helaas ook veel vocht erbij wat je erna ook weer meteen kwijt bent
HGH- standaard het hele jaar door en dan niet 5on 2off daar zie ik niets in gezien de piek periode van HGH vind ik het zonde om 2 dagen te missen

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 14:51 ----------

Dat insuline een van de beste vetverbranders is is nieuw voor me. Als je niet weet wat je doet is het juist alles behalve een vetverbrander ;)

Klopt wat je zegt insuline is dan ook totaal geen vetverbrander je zou hooguit als je op 3-4% staat 2-4iu kunnen zetten om helemaal opgepompt en vol te staan
 
Ja worden hier even door mensen die waarschijnlijk die bepaalde middelen nog nooit gebruikt hebben wonder kuurtjes bedacht. Geen cardio eten wat je wil en super shape hebben hahaha. Laat me niet lachen Clenbuterol is zwaar maar dan ook zwaar overated

Zeker. Maar voor zover ik weet wordt er over clen niet gesproken.

He principe van gh15 is dat je eerst relatief droog moet zijn voor je kuurt (ong. 10%) en dat daarna de tren en de gh je relatief droog houden. Daarnaast zegt hij dan dat je zeker niet hyperclean moet eten. Uiteraard, naarmate je massa omhoog gaat zal ook het aantal calorien naar onderhoud omhoog gaan, dus het is zeker niet allemaal zever. Mensen met een zekere massa gaan heel moeilijk boven een bepaald vetpercentage (daarmee dat pro's ook maar 10-12 weken contest prep nodig hebben) en tren en gh beperken inderdaad wel de hoeveelheid subcutaan vet die je opstapelt (daarom dat tren je ook de indruk geeft dat je droger wordt).

Als je ziet wat voor skinny filts tegenwoordig met IIFYM leuren lijkt me ijs eten om aan je calorien te komen op het einde van de dag niet eens zo vergezocht.

Wat je op gh15 leest, zeker wat ie zelf allemaal post, doet het inderdaad allemaal wat lyrisch en magisch klinken, dus het is wel zaak er de echte dingen uit te halen. Maar er zit zeker meer waarheid in dan veel dingen die je vroeger allemaal hoorde.
 
Zeker. Maar voor zover ik weet wordt er over clen niet gesproken.

He principe van gh15 is dat je eerst relatief droog moet zijn voor je kuurt (ong. 10%) en dat daarna de tren en de gh je relatief droog houden. Daarnaast zegt hij dan dat je zeker niet hyperclean moet eten. Uiteraard, naarmate je massa omhoog gaat zal ook het aantal calorien naar onderhoud omhoog gaan, dus het is zeker niet allemaal zever. Mensen met een zekere massa gaan heel moeilijk boven een bepaald vetpercentage (daarmee dat pro's ook maar 10-12 weken contest prep nodig hebben) en tren en gh beperken inderdaad wel de hoeveelheid subcutaan vet die je opstapelt (daarom dat tren je ook de indruk geeft dat je droger wordt).

Als je ziet wat voor skinny filts tegenwoordig met IIFYM leuren lijkt me ijs eten om aan je calorien te komen op het einde van de dag niet eens zo vergezocht.

Wat je op gh15 leest, zeker wat ie zelf allemaal post, doet het inderdaad allemaal wat lyrisch en magisch klinken, dus het is wel zaak er de echte dingen uit te halen. Maar er zit zeker meer waarheid in dan veel dingen die je vroeger allemaal hoorde.

Ik ben het er mee eens dat je zou moeten kuren op 10% of lager en dan massa pakken waardoor je misschien max 4kg pakt maar wel echte spieren. Verder in off tijd HGH zetten om shape en massa te kunnen bijhouden.
 
Veel wat GH15 zegt klopt denk ik wel maar de helft is bro science. Ik weet dat er een keer door een welbekend persoon is onderzocht wie hij nu precies is (Mike Arnold), aanleiding was een "flinke" internetruzie. Blijkbaar is het absoluut geen pro en ook niemand die bekend is in het wereldje, gewoon iemand die al jaren interessant probeert te doen. Ze weten zelfs waar hij woont etc. Zoek maar eens op internet.
 
Je moet er inderdaad de bruikbare informatie uitfilteren. Vergeet niet dat gh15 een generatie bodybuilders wil voortbrengen die lijkt op die van de jaren 70/80/90 maar zijn advies wel richt op gasten die pro willen gaan of toch top amateur. Het is niet bedoelt voor de hobby bodybuilders zoals velen hier, dan gaan zijn methodes immers veel te ver (en te kostelijk).
 
Okee dank voor de toelichting!
 
Staan er trouwens ook ergens prijskaartjes bij? Of prijskaartjes van meer 'normale' kuren? Telkens als ik die vraag hier stel, wordt die verwijderd (misschien omdat de mods denken dat ik aan het hengelen ben, wat absoluut niet het geval is :p)?
 
Veel wat GH15 zegt klopt denk ik wel maar de helft is bro science. Ik weet dat er een keer door een welbekend persoon is onderzocht wie hij nu precies is (Mike Arnold), aanleiding was een "flinke" internetruzie. Blijkbaar is het absoluut geen pro en ook niemand die bekend is in het wereldje, gewoon iemand die al jaren interessant probeert te doen. Ze weten zelfs waar hij woont etc. Zoek maar eens op internet.

versta me niet verkeerd : het ALLEMAAL bro science, maar je moet er wel enkele caveats bij plaatsen :

1.Alles wat we doen is bro science. Ik heb er persoonlijk zowat alle "science" die er is over AAS al op nagepluisd, en ik blijf erbij dat ook het merendeel van wat ik nog te vertellen heb eigenlijk "bro science" is, gewoon omdat we veel dingen niet weten, en gezien het onderwerp, ook niet gaan weten uit die bronnen. Het science gedeelte blijft eigenlijk niet meer dan de ervaring aan de bekende wetenschap toetsen en zo zoveel mogelijk onzin de wereld uit te helpen. Daarbij mogen we echter nooit zeggen dat het "science" is, want dan ben je eigenlijk geen haar beter dan al die ander zogenaamde experts. Kritisch denken en alle informatie die je kan inzamelen, zo objectief mogelijk (beseffende dat het nooit 100% objectief zal zijn) is al wat je kan doen.

2.Gh15's board is ondertussen wel uitgegroeid tot een van de meeste interessante plaatsen qua ervaringsdeskundigheid, en hoeveel onzin er ook bij komt kijken, naar het ervaringsaspect blijft het een van de beste bronnen te zijn.

Dus ja, ettelijke tonnen zout zijn wel nodig, maar tegelijkertijd moet je het ook niet van de hand doen als complete onzin : nergens claimt hij enige wetenschappelijke basis of zo, enkel ervaring. Grootste problemen die er bij komen kijken zijn een hele hoop cynisme en dezelfde nadruk op veel te sterke en te hoge kuren die op meeste boards heerst.

Ja, en wie gh15 is en wat er waar is van wie hij beweert te zijn, zal ook wel grotendeels voer voor debat zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hier een andere kijk op gh15 van Mike Arnold, neem het wel met een korrel zout want gh15 heeft nu zijn eigen site (hij is weg van getbig net omdat hij claimed dat daar allemaal dealers zitten/zaten). Ik kijk ook al lang mee op gh15.org en kan me wel niet helemaal vinden in dit zogenaamde "onderzoek". Dat gh15 niet alles weet en dat iedereen anders is klopt als een bus, eveneens dat hij nogal snel overgaat tot het claimen dat bepaalde personen niet natty zijn en gh/insulinde gebruiken. Best mogelijk dat hij ook een dealer is al betwijfel ik dat, hij is namelijk grote voorstander van HG GH (kigs zoals hij het noemt) maar hij doet niet anders dan klagen over het feit dat hij ze zelf niet kan krijgen. Verder is het toch vooral tren/mast/EQ/... waar hij bij lage % zijn hand voor in het vuur steekt.

Je moet hem meer bekijken als een trainer met zijn eigen methodes (die wel zullen werken, maar niet persé de beste zijn) en die er openlijk voor uitkomt wat hij nu net aanbeveelt. Hij boort alleen wel snel personen/merken de grond in, klopt zeker wel :p. Zoals ik hierboven al zei: haal eruit wat voor jou nuttig is/kan zijn maar ga het niet als een brainless zombie volgen. Het kan je niet alleen veel gezondheidsproblemen opleveren zonder medische begeleiding, er is ook helemaal geen garantie dat die zaken voor jou wel van toepassing zijn. Welke hobby bodybuilder gaat er nu jaren aan de gh, nooit off en korte blast cycles... is echt niet verstandig als je 90 - 100 kg droog wil staan, dan kan je het beter op aventoe kuren (evt. met extra's) houden en het vooral verwezenlijken op basis van dedicatie en wilskracht. Er is echt meer mogelijk dan hij doet uitschijnen, al zullen de genen die vooringenomen zijn dat alles wat groter/breder is dan hen wel van kuren moet komen het graag geloven.

"I've been trying to figure out who Gh15 is, but it's difficult because it's not just one person...at least 3 people are attached to the account. One of them may very well be a pro, but regardless, GH15 has a very blatant agenda....and in my opinion, he is (or one of the 3 is) a drug dealer. In a nutshell, here is GH15 in his own words:


* He moderates over at "Get Big" and has Admin powers.
* He is a current pro. He is the truth and the way. He is the "God of Hormones"....all other are liars and will mislead you.
* He claims anyone can turn pro, but they have to use the right drugs in the right way.
* He claims that all pros use the same exact drugs in the same exact manner.
* He claims that only he knows what the pros do and how others can get there to....but you must listen to him and do exactly as he tells you regarding drug use, or you will not succeed.
* He claims that almost all drug sources are complete garbage and almost no one knows where to get good quality drugs, which are 100% essential for success.


Since GH15 is the ONLY one who knows what needs to be done to go pro, knows what every pro uses, claims that all pros use the exact same drugs in the same fashion at all times, and that almost every drug source is garbage, it would stand to reason that GH15 would be very consistent in his drug recommendations. The problem is, GH15's drug recommendations change with the wind. He has done a complete 180 several times concerning what "all" pros do and what "needs" to be done in order to go pro.

It doesn't matter if his recommendations have changed a half a dozen times, you better believe the only thing that matters is what he says now! It doesn't matter if one year "ALL" pros use only Test, Tren, Mast, and EQ....and the next year it is Test, Deca, and D-bol....he is always right and everyone else is wrong. You see, GH15's recommendations are based on what he is selling (ooops) ...and the various reasons and excuses he has guive as to why his recommendations have changed over the years are hilarious and so far fetched one can only laugh. As a side note, just recently he was telling everyone you could NOT go pro unless you used grams of EQ all year round, but now it is no longer essential because "There is no longer any high quality EQ in circulation", according to him....or should we say he is no longer selling EQ...or because it is no longer as profitable for him. Anyone with any connection to AAS use in this sport immediately realizes how incredibly stupid it is for him to say he doesn't recommend EQ because there is no good EQ left....when it reality it is one of the most common and easy to obtain AAS in the world!

GH15 speaks ONLY in all or nothing fashion....everything is black or white....he exagerates excessivley, and he lies.


GH15's contradictions are immense. He preys on and targes the young, naive, the uneducated...those whose dream it is to go pro and will do anythng to get there. He then "guides" these ignorant and passionate men in instructing them as to exactly what they "need" to take and how to take it if they want to make it as pros....and regardless of what drugs he is recommending at the time, it is ALWAYS massive dosages of several drugs at once....even for beginners. I am not kidding. GH15's recommendation to beginners is that they take "grams" of various different steroids all year round for years straight. Needless to say, this is horrible advice to young men wanting to maximize their BB'ing potential and longevity in the sport. He does not take health into consideration and quite frankly, his recommendations are likely to lead to significant health problems in a relatively short period of time.

It does not matter if you present undeniable evidence showing he is wrong about something....he will immediately discount you and call you a liar. He has threatened to "end the careers" of some who have challenged him in public, including msyelf. Whenever he is cornered with irrefutable evidence which contradicts his claims...he proclaims his infalibility and says that you are a destroyer of the truth and a stain on the industry. More so, he has admin powers over on his board, "Get Big", and if anyone begins to make him look bad in any way, will use them to erase and alter posts whenever necessary...whatever it takes to maintain his cred. He refuses to debate with anyone on any baord, unless they do it over on "his" site.

He attacks many in the industry...even you (many times, in fact) spreading lies and flashood about various people...and it all centers on his primary agenda, which is to sell as many drugs as he can. Why does he attack you, Layne? It's simple...he attacks "all" natural BB'rs (especially you). He repeatedly claims NO ONE can get as big as you or any of the larger natural pros without drugs. He makes these claims because to admit otherwise would be to admit someone can get decently big without drugs...and that realization would challenge his proposition that NO ONE can gain any meaningful amounts muscle without drugs. In the end, that might cause him to lose customers who would otherwise be lead to believe drugs are 100% necessary to get bigger than a fitness model....so he continually spreads the lie that all decent sized natural BB'rs use drugs.

Because your the biggest name in natural BB'ing, due to your various accomplishments...he especially wants to attack you and make you out to be a liar. If he can do that...he leaves his followers with no hope of achieving their dreams without drugs.


Remember, if GH15 can get his followers to believe that no one can gain any respectable amount of muscle without drugs....that all pros use the exact same drugs in the exact same dosages and in the exact same manner.....that only he knows what that is....and that if you don't do exactkly what he says, you stand no chance of ever achieving your dreams....what choice does that leave someone who has been sucked into this bullshit? Of course.....the next step is that these "followers" naturally pm GH15 and ask for "help" on where to go to get what they need. Mission accomplished."

De volledige soap: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=135380631&page=1
 
Laatst bewerkt:
Hier een andere kijk op gh15 van Mike Arnold, neem het wel met een korrel zout want gh15 heeft nu zijn eigen site (hij is weg van getbig net omdat hij claimed dat daar allemaal dealers zitten/zaten). Ik kijk ook al lang mee op gh15.org en kan me wel niet helemaal vinden in dit zogenaamde "onderzoek". Dat gh15 niet alles weet en dat iedereen anders is klopt als een bus, eveneens dat hij nogal snel overgaat tot het claimen dat bepaalde personen niet natty zijn en gh/insulinde gebruiken. Best mogelijk dat hij ook een dealer is al betwijfel ik dat, hij is namelijk grote voorstander van HG GH (kigs zoals hij het noemt) maar hij doet niet anders dan klagen over het feit dat hij ze zelf niet kan krijgen. Verder is het toch vooral tren/mast/EQ/... waar hij bij lage % zijn hand voor in het vuur steekt.

Je moet hem meer bekijken als een trainer met zijn eigen methodes (die wel zullen werken, maar niet persé de beste zijn) en die er openlijk voor uitkomt wat hij nu net aanbeveelt. Hij boort alleen wel snel personen/merken de grond in, klopt zeker wel :p. Zoals ik hierboven al zei: haal eruit wat voor jou nuttig is/kan zijn maar ga het niet als een brainless zombie volgen. Het kan je niet alleen veel gezondheidsproblemen opleveren zonder medische begeleiding, er is ook helemaal geen garantie dat die zaken voor jou wel van toepassing zijn. Welke hobby bodybuilder gaat er nu jaren aan de gh, nooit off en korte blast cycles... is echt niet verstandig als je 90 - 100 kg droog wil staan, dan kan je het beter op aventoe kuren (evt. met extra's) houden en het vooral verwezenlijken op basis van dedicatie en wilskracht. Er is echt meer mogelijk dan hij doet uitschijnen, al zullen de genen die vooringenomen zijn dat alles wat groter/breder is dan hen wel van kuren moet komen het graag geloven.

Zoals het mij uitgelegd is door een vriend die er al heel wat langer zit dan ik zou de kigtropin een 750 µg LR3-IGF-1 product geweest zijn, mogelijk gemengd met andere dingen.

Wat je aanhaalt is ook beetje wat ik er van zie. Hun hele sectie waar ze mensen "outten" die als natural door het leven gaan maar het niet zijn, daar dichten ze die mannen plots van alles toe, alsof het de grootste users zijn. Iedereen met wat ervaring weet best dat die gasten waarschijnlijk wel gebruiken, maar geen gigantische of lange kuren, dat zijn stuk voor stuk gasten die kuren voornamelijk om massa te behouden en voor een iets densere "look", die zitten heus niet allemaal aan de GH en tren zoals ze daar beweren.

Hij lijkt daarnaast inderdaad een gigantische vendetta te koesteren tegen getbig en nog een ander board en een aantal van hun leden, in die mate dat hij iedereen van zen board smijt als die ook op die boards een lidmaatschap zouden hebben. ken die boards niet en kan er niet van meespreken, lijkt me alleen verdacht dat je je met zulke dingen bezighoud als hij is wie hij claimt die hij is.

Dat terzijde, ik heb het wel voor de kerel :)

En het wijst er ook maar weer eens op dat het onmogelijk is voor meeste mensen om correct "gebruik" in te schatten. De een overschat, de andere onderschat, de autoriteiten hebben geen benul waar ze mee bezig zijn en drijven meer mensen tot gebruik met hun repressieve ipv preventieve optreden, en het cirkeltje is weeral rond. Ik denk dat er ergens een heel interessant, en heel lang artikel in zit : Het sociale aspect van de AAS-cultuur.

EDIT : en ++ voor de aanvullende info ;)
 
Laatst bewerkt:
He attacks many in the industry...even you (many times, in fact) spreading lies and flashood about various people...and it all centers on his primary agenda, which is to sell as many drugs as he can. Why does he attack you, Layne? It's simple...he attacks "all" natural BB'rs (especially you). He repeatedly claims NO ONE can get as big as you or any of the larger natural pros without drugs. He makes these claims because to admit otherwise would be to admit someone can get decently big without drugs...and that realization would challenge his proposition that NO ONE can gain any meaningful amounts muscle without drugs. In the end, that might cause him to lose customers who would otherwise be lead to believe drugs are 100% necessary to get bigger than a fitness model....so he continually spreads the lie that all decent sized natural BB'rs use drugs.

Because your the biggest name in natural BB'ing, due to your various accomplishments...he especially wants to attack you and make you out to be a liar. If he can do that...he leaves his followers with no hope of achieving their dreams without drugs.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
250mg is geen reguliere TRT dose, dat is gewoon kuren.
Ik nam deze deze dosis snel van het USA forum af , veel zaten op deze mg op 20-30 jaar met nog niet eens zoveel lean mass wat ik bij sommige terug kon lezen.

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 23:09 ----------

Ook heel benieuwd naar. Ik denk dat trt-dose iets van 125 mg ew is tho hehe. 4/5 x per jaar kuren, denk je dan aan korte kuren? Anders red je het uberhaupt al niet.. Speel zelf ook al een tijdje met de gedachte, kids krijgen moet opzich prima mogelijk zijn zo blijkt, ben alleen nog vrij jong..
Ik overdreef idd met de blasts , kinderen zou in principe geen probleem zijn als ik zo kijk naar de meeste pro's in de industrie.

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 23:10 ----------

Zoals het mij uitgelegd is door een vriend die er al heel wat langer zit dan ik zou de kigtropin een 750 µg LR3-IGF-1 product geweest zijn, mogelijk gemengd met andere dingen.

Wat je aanhaalt is ook beetje wat ik er van zie. Hun hele sectie waar ze mensen "outten" die als natural door het leven gaan maar het niet zijn, daar dichten ze die mannen plots van alles toe, alsof het de grootste users zijn. Iedereen met wat ervaring weet best dat die gasten waarschijnlijk wel gebruiken, maar geen gigantische of lange kuren, dat zijn stuk voor stuk gasten die kuren voornamelijk om massa te behouden en voor een iets densere "look", die zitten heus niet allemaal aan de GH en tren zoals ze daar beweren.

Hij lijkt daarnaast inderdaad een gigantische vendetta te koesteren tegen getbig en nog een ander board en een aantal van hun leden, in die mate dat hij iedereen van zen board smijt als die ook op die boards een lidmaatschap zouden hebben. ken die boards niet en kan er niet van meespreken, lijkt me alleen verdacht dat je je met zulke dingen bezighoud als hij is wie hij claimt die hij is.

Dat terzijde, ik heb het wel voor de kerel :)

En het wijst er ook maar weer eens op dat het onmogelijk is voor meeste mensen om correct "gebruik" in te schatten. De een overschat, de andere onderschat, de autoriteiten hebben geen benul waar ze mee bezig zijn en drijven meer mensen tot gebruik met hun repressieve ipv preventieve optreden, en het cirkeltje is weeral rond. Ik denk dat er ergens een heel interessant, en heel lang artikel in zit : Het sociale aspect van de AAS-cultuur.

EDIT : en ++ voor de aanvullende info ;)
Zeer grote hoeveelheid zou IGF-1 zijn beweerde GH15.

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 23:12 ----------

HCG is toch in principe wel onderdeel van trt? Op jonge leeftijd met een eventuele kinderwens in ieder geval?
Ik heb mij nog niet te diep in deze protocolen gewerpt , maar wat ik las is dat je de HCG een tijd kan inzetten (maand?) op x dosis en dan kan proberen te bevruchten om het zo simpel te zeggen :p
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven