AndroidHealthClinic

Offseason Bulk Kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen Bakker

Novice
Lid geworden
24 sep 2021
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal mezelf eerst even voorstellen.

Ik ben jeroen en doe nu al zo'n 4 jaar aan bodybuilding. Ik heb mezelf ingeschreven voor een wedstrijd over 1,5 jaar dus heb nog ruim een jaar om veel massa te bouwen voor deze wedstrijd.

mn stats zijn:
95kg
1,76cm lang
12% vet

Kuurverleden:
1e kuur: 500 test e
2e kuur 600 test 2 + 200 masteron
tussendoor altijd gecruised op 175 test-e

Ik wil zelf deca een keer proberen, en nu mijn offseason is begonnen zou dit goed uitkomen. Ik dacht zelf aan de volgende kuur:

Week 1 t/m 12
Deca 400mg per week
Test 500mg per week

Pramipexole 0,5mg per dag (prolactine)
Arimidex 0,5mg om de dag (oestrogeen)

Wat is jullie mening hierover en/of hebben jullie tips over hoe ik mijn oestrogeen en prolactine op normaal niveau kan houden. Ik denk dat mn vriendin niet blij is als ik een deca dick zou houden namelijk haha. En ik zelf ook niet offcourse.
 
Lekker vroeg 1,5 jaar van tevoren. Sapcup zeker? 😜
 
Welke wedstrijd van over 1,5 jaar kun je je nu al voor inschrijven dan?
Heb samen met een coach een ongevere datum afgesproken wanneer ik een wedstrijd wil doen onder zijn begeleiding. Hij houdt de wedstrijden in de gaten en schrijft me in wanneer er rond die tijd een wedstrijd open is. Ik deze offseason heb ik nog geen coach, alleen dan met die wedstrijd
 
Misschien in plaats van 400mg deca eerst 100mg NPP eod proberen. Dan kun je in ieder geval uitvinden of nandrolone iets voor jou is.
Pramipexole nemen zonder bloedwerk te doen lijkt me alvast niet zo slim. Hetzelfde geldt eigenlijk voor arimidex.
 
Foto fysiekkkkk 🧐
 
Doe npp deca ester duurt te lang of doe gewoon ment (trestolone)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven