AndroidHealthClinic

ogen en winny (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rg21

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 jul 2007
Berichten
82
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
hey luitjes

ffe 1 vraagje ben sinds 2 weken winstrol only aan het gebruiken van ip.....nu is mijn vraag na het slikken heb ik nogal raar gevoel aan ogen net of ze groter zijn beetje drukkend gevoel....heeft er hierzo iemand ervaring mee

grtz rg
 
even je bloedruk laten nakijken ;)

ben er bijna zeker van dat je bloeddruk te hoog is.

wat is je dosering?
 
40mg zit ik nu na 2 week heb rustig opgebouwd
 
ow en stel is te hoog wat ik dan ook wel denk moet ik dan kappen met slikken of kan dat voor die paar weken niet zo n kwaad??
 
40mg is normaal maar je Oogdruk niet .
zou toch even naar weekend arts gaan en niet verder afwachten zeker als ze ook wat zeer doen;)
 
toch raar want ben same met collega met die pillen begonne en hij heeft dat ook al :S en hij slikt minder hij zit net op 20mg :S dus vind ma raar....ow en dat gevoel is niet continue dat verdwijnt na 2 uur na slikken ofzo ma zal toch ma eens gaan checke dan
 
hey luitjes

ffe 1 vraagje ben sinds 2 weken winstrol only aan het gebruiken van ip.....nu is mijn vraag na het slikken heb ik nogal raar gevoel aan ogen net of ze groter zijn beetje drukkend gevoel....heeft er hierzo iemand ervaring mee

grtz rg

Weet je zeker dat het winny´s zijn??;)
Nee geintje man had ik de eerste dagen van me winny only ook maar was na 2dagen weer weg, heeft wel met je bloeddruk te maken
 
mijn eerste gedachten gaan richting de bloeddruk, anders zou ik er geen verklaring voor hebben.

ik zou nog ff doorgaan, evt je bloeddruk laten meten en als het echt extreem wordt raad ik toch aan om te stoppen of de dosis te verlagen.

heb je rustig opgebouwd? niet dat dat moet hoor maar kan wel wat helpen.
 
jah kerel heb zelfs over week opgebouwd in plaats van wat je vaker hoort over 4 dagen...heb er wel af en toe behoorlijk last van dat ik op me werk sta dat ik het gevoel heb dat me ogen uit kop komen....en dat ik door me benen kan zakken......

Ga nu toch proberen dosis nog meer te verdelen over dag heen...normaal pak ik 3x per dag 2x 3tabs van 5mg en 1x 2 tabs dus ga nu eens verdelen over 5x over dag maybe dat dat helpt
 
laat dan in iedergeval je bloeddruk ff meten, dit kan meestal wel op de sportschool
 
Ga even naar ziekenhuis en laat bloed prikken.
lijkt me wel verstandig
 
Neem je ze wel goed in? Je heb namelijk ook zetpillen van winny.
 
haha kerel zijn orals van ip 5mg...en ga deze week ffe langs dokter voor alles te laten checke...dan horen jullie het wel uitkomst :D
 
haha kerel zijn orals van ip 5mg...en ga deze week ffe langs dokter voor alles te laten checke...dan horen jullie het wel uitkomst :D

stop gewoon wanneer je ogen eruit vallen en geef de rest dan aan mij:D
 
Back
Naar boven