MuscleMeat

Ogen laten laseren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Hier toevallig iemand die dit heeft laten doen? Zo ja, wat zijn je ervaringen, wat heb je betaald, etc.
 
maat van me heeft zn ogen laten bewerken met laser, hij vertelde me +-1000 euro per oog
zn zicht is perfect inorde, nu 1.5 jaar later nog altijd geen problemen
 
Kameraad van mij heeft het ook laten doen, had iets van -3. Het kostte EUR 1000 per oog. Hij heeft er de eerste twee dagen heel veel last van gehad, een heftig branderig gevoel Maar nu is hij er al een jaar heel blij mee: "ik kan direct wat zien als ik wakker wordt en heb nooit meer last van een beslagen bril".

Je kunt het eventueel ook in het buitenland laten doen (vb. Bangkok, kostte US$ 280 per oog) maar ik heb zelf zo mijn twijfels bij dat soort clubs.

Ik las gisteren wel dat een bril nog altijd een veel beter zicht geeft dan je ogen laten laseren of contactlenzen.

Wees voorzichtig :thumbs:
 
ben ik ook wel in geinteresseerd, wil het binnen 2 jaar ook laten doen namelijk. mijn ogen worden zo slecht dat er geen lenzen voor mij meer kunnen gemaakt worden
 
mijn oom heeft het gedaan. die ziet nu met 1 oog helemaal niks meer :o
 
die verhalen dat het kan mislukken zijn gewoon onzin. helemaal in het begin ging er wel eens wat mis toen ze de techniek pas gebruikten. Tegenwoordig is het allemaal perfect mogelijk zonder fouten. bijna 100% slaagkans dus. Het is op lange termijn nog altijd goedkoper dan bril/lenzen. Draag zelf nu lenzen maar begin het beu te worden

- jekan ze slechts max 8 uur per dag inhouden
- rode ogen soms
- irritatie
- nog geen perfect zicht
- elke keer weer in uit doen, schoonmaken, etc

+1000 euro per oog is duur maar wel het geld waard, moet er alleen nog ff voor sparen zelf...
 
Bedankt voor alle informatie tot nu toe :thumb:

Rhinemann zei:
Je kunt het eventueel ook in het buitenland laten doen (vb. Bangkok, kostte US$ 280 per oog) maar ik heb zelf zo mijn twijfels bij dat soort clubs.
Toevallig zit ik over een paar maanden weer in Bangkok dus ik ga zeker op onderzoek uit. Ik wil dit jaar m'n ogen laten laseren maar dan wel bij een betrouwbare kliniek, bij de minste twijfel haak ik af. Je hebt tenslotte maar één paar ogen.
 
TongPo zei:
Bedankt voor alle informatie tot nu toe :thumb:


Toevallig zit ik over een paar maanden weer in Bangkok dus ik ga zeker op onderzoek uit. Ik wil dit jaar m'n ogen laten laseren maar dan wel bij een betrouwbare kliniek, bij de minste twijfel haak ik af. Je hebt tenslotte maar één paar ogen.

idd zou het gewoon in Nederland laten doen.
 
ik heb lenzen (en bril) vind t wel goed zo momenteel, kan ze heel de dag zonder probl inhouden.
 
Rhinemann zei:
Ik las gisteren wel dat een bril nog altijd een veel beter zicht geeft dan je ogen laten laseren of contactlenzen.

Wees voorzichtig :thumbs:

Idd dat las ik ook. Voorzichtig zijn! Al denk ik er zelf over het te laten doen over een paar jaar.
 
Rhinemann zei:
Ik las gisteren wel dat een bril nog altijd een veel beter zicht geeft dan je ogen laten laseren of contactlenzen.

Idd, maar over een jaartje of wat schijnen ze het wel perfect te kunnen laseren is de verwachting. Ik zou dus nog ff wachten als ik jou was en tot die tijd een bril op je toeter zetten.
 
Ik heb het 3 jaar geleden laten doen en ben er nog steeds 100% tevreden mee! Ik had -6 :S
 
JFS zei:
Idd, maar over een jaartje of wat schijnen ze het wel perfect te kunnen laseren is de verwachting. Ik zou dus nog ff wachten als ik jou was en tot die tijd een bril op je toeter zetten.
Ze kunnen het nu al perfect, zeker met de laatste nieuwe laser apparatuur. Als het niet perfect is moet je na een tijdje nog eens terug voor extra correctie (gratis). Iemand die ik goed ken is er heel tevreden over, was iets van een 2500 euro in totaal.
 
Een hele goede vriend van mij heeft het in Turkije gedaan..was 1000 euro kwijt met ticket en al volgens mij in totaal (pin me er niet op vast).... ik zal me even bij hem informern en eventuele site plaatsen voor je.... by the way.. hij heeft het twee jaar geleden gedaan en is 100 % tevreden.....
 
falcon zei:
Ik heb het 3 jaar geleden laten doen en ben er nog steeds 100% tevreden mee! Ik had -6 :S

3 jaar geleden was het volgens mij nog heel erg duur. Wat heb je er toen voor betaald als ik vragen mag?
 
Big_T zei:
Ze kunnen het nu al perfect, zeker met de laatste nieuwe laser apparatuur. Als het niet perfect is moet je na een tijdje nog eens terug voor extra correctie (gratis). Iemand die ik goed ken is er heel tevreden over, was iets van een 2500 euro in totaal.

Hmm. Was namelijk in het nieuws van de week dat bleek dat een bril toch nog beter was. Met laseren kon je weliswaar scherper zien maar op bepaalde afstanden zou het problemen geven oid. In een paar jaar zou dat verholpen zijn.
 
Hier kan je het in NL voor 595 euro per oog laten doen en de kwaliteit schijnt goed te zijn.
 
TongPo zei:
Bedankt voor alle informatie tot nu toe :thumb:


Toevallig zit ik over een paar maanden weer in Bangkok dus ik ga zeker op onderzoek uit. Ik wil dit jaar m'n ogen laten laseren maar dan wel bij een betrouwbare kliniek, bij de minste twijfel haak ik af. Je hebt tenslotte maar één paar ogen.

Let dan wel even op dat je nog een paar dagen tot een week de tijd hebt in Bangkok om te herstellen van de operatie voordat je het vliegtuig in rolt. De droge lucht aan boord is heel slecht voor net gelaserde ogen...ik weet in ieder geval dat de KLM zijn personeel verbiedt dit soort ingrepen te laten verriichten als ze er zijn (en ze zijn er dan maar een paar dagen) omdat er al veel problemen mee geweest zijn.

Maar als je toch in Bangkok bent: "je kunt je ogen laten laseren in het Bumrungrad hospital in BKK. Fantastische service, goede kwaliteit. Amerikaans gecertificeerd en opgeleid hospitaal. goede duidelijke website; www.bumrungrad.com Een aanrader ! Specifieke vragen via de website, altijd antwoord binnen 24 uur." (tip komt van KLM'ers)...
 
Rhinemann zei:
Let dan wel even op dat je nog een paar dagen tot een week de tijd hebt in Bangkok om te herstellen van de operatie voordat je het vliegtuig in rolt. De droge lucht aan boord is heel slecht voor net gelaserde ogen...ik weet in ieder geval dat de KLM zijn personeel verbiedt dit soort ingrepen te laten verriichten als ze er zijn (en ze zijn er dan maar een paar dagen) omdat er al veel problemen mee geweest zijn.

Maar als je toch in Bangkok bent: "je kunt je ogen laten laseren in het Bumrungrad hospital in BKK. Fantastische service, goede kwaliteit. Amerikaans gecertificeerd en opgeleid hospitaal. goede duidelijke website; www.bumrungrad.com Een aanrader ! Specifieke vragen via de website, altijd antwoord binnen 24 uur." (tip komt van KLM'ers)...

Thanks bro, ziet er goed uit. Alleen de prijs is ongeveer hetzelfde als bij de kliniek in NL die ik hierboven genoemd heb dus ik zou in dat geval dan kiezen voor het eigen land. In Bangkok schijnt ook nog een andere erg goede laserkliniek te zitten die tevens de grootste van heel Azië is. De prijs ligt daar dan ook weer iets hoger.
 
Heb zelf lenzen, en een bril (heb af en toe wel eens last, en achter de computer vind ik lenzen ook niks). Ik heb er wel eens over zitten denken ze te laten laseren, maar ik denk dat als ik het al doe ik daar zeker nog een aantal jaren mee wacht. Zou het sowieso alleen maar in Nederland laten doen.
 
Back
Naar boven