AndroidHealthClinic

Ogen ongelijk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

**** na dit topic moet ik nu mijn chicks ook hierop gaan keuren :(
 
Dit heeft bijna iedereen... pas als je erop gaat letten dan zie je het pas
 
wat is het probleem? je kan je gezicht compleet verbouwen tegenwoordig, en het is te betalen ook.

veel plezier!
 
wat is het probleem? je kan je gezicht compleet verbouwen tegenwoordig, en het is te betalen ook.

veel plezier!

Denk je dat ze je ogen kunnen verplaatsen? Als het al niet onmogelijk is, is het een dure operatie.
 
:clap::clap:


ot: bedankt om 90% van de vrouwen voor mij te verpesten, wordt nog langer surfen voordat ik geschikte pr0n heb gevonden:mad:
 
:clap::clap:


ot: bedankt om 90% van de vrouwen voor mij te verpesten, wordt nog langer surfen voordat ik geschikte pr0n heb gevonden:mad:

Inderdaad en het was al zo moeilijk, meestal vind ik de geschikte pas op pagina 25 of verder.
 
volgens mij is echt helemaal niemand symmetrisch!:) als je t eenmaal ziet, zie je t altijd!


bro-tip! zoek er niet na, just **** them!!!!!!!!!!!!
 
Ha is me nooit opgevallen, maar denk dat bij ieder mens wel kleine afwijking in zit
 
Denk je dat ze je ogen kunnen verplaatsen? Als het al niet onmogelijk is, is het een dure operatie.

Vast wel.
Gewoon vet uit je reet halen en bijvullen rond je oog om je ogen zo omhoog of omlaag te liften. :thumbup:
 
Back
Naar boven