Fitness Seller

Ogen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Looney-_-

Cool Novice
Lid geworden
28 jul 2020
Berichten
73
Waardering
28
Lengte
1m87
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Nu ik een tijdje aan het cutten ben en het vetpercentage richting de 12% gaat lijkt het alsof mijn ogen mooier worden (lichter.) Kan dit kloppen of ben ik van het padje af?
 
Nu ik een tijdje aan het cutten ben en het vetpercentage richting de 12% gaat lijkt het alsof mijn ogen mooier worden (lichter.) Kan dit kloppen of ben ik van het padje af?
Ik vind ze prachtig heur,
 
Het is zomer,misschien wordt je gezicht gewoon bruiner en is het contrast nu groter? Misschien ben ik ook van het padje 😉
 
10-15% of Caucasian eyes change to a lighter color as they age, as pigment in the iris changes or degrades.
 
Bij bepaalde haarstijlen is dat niet zo ongewoon.
 
Als je veel masturbeert schijnt dat inderdaad te kunnen gebeuren. Heeft te maken met de hoeveelheid zink in je bloed. Bij elke zaadlozing verlies je zo'n 2mg zink. Tenminste, ik wel. Maar ik spuit dan ook royale hoeveelheden.
 
Als je veel masturbeert schijnt dat inderdaad te kunnen gebeuren. Heeft te maken met de hoeveelheid zink in je bloed. Bij elke zaadlozing verlies je zo'n 2mg zink. Tenminste, ik wel. Maar ik spuit dan ook royale hoeveelheden.
Daarom dat mijn ogen gruwelijk prachtig zijn :devil:
 
Misschien omdat je in je cut gezonder eet. Groente en fruit zitten veel goede vitaminen en antioxidanten in die je ogen wit helpen houden. daarom lijken je ogen misschien lichter.
 
Back
Naar boven