Fitness Seller

oh nee, kan vrijdag en zaterdag niet meer trainen!

Bezoekers in dit topic

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
6 nov 2003
Berichten
5.768
Waardering
6
Hallo allemaal,

Door omstandigheden kan ik vrijdag niet meer trainen.
Mijn vorige schema zag er als volgt uit:

ma benen, achterkant schouders
woe borst, triceps, voorkant schouders
vrij rug, biceps, onderarmen, zijkant schouders

Nu ben ik van plan om mijn workout van woensdag naar dinsdag te verplaatsen en die van vrijdag naar donderdag. p.s. achterkant schouders verplaats ik naar donderdag.

dus:
ma benen
di borst, triceps, voorkant schouders
do rug, biceps, onderarmen, zijkant schouders en achterkant schouders.

Zou dit veel uitmaken? Heeft iemand nog andere opties? p.s. zaterdag kan ik ook niet trainen.
 
Smoothmold zei:
Hallo allemaal,

Door omstandigheden kan ik vrijdag niet meer trainen.
Mijn vorige schema zag er als volgt uit:

ma benen, achterkant schouders
woe borst, triceps, voorkant schouders
vrij rug, biceps, onderarmen, zijkant schouders

Nu ben ik van plan om mijn workout van woensdag naar dinsdag te verplaatsen en die van vrijdag naar donderdag. p.s. achterkant schouders verplaats ik naar donderdag.

dus:
ma benen
di borst, triceps, voorkant schouders
do rug, biceps, onderarmen, zijkant schouders en achterkant schouders.

Zou dit veel uitmaken? Heeft iemand nog andere opties? p.s. zaterdag kan ik ook niet trainen.

Kan je zondag trainen? dan zet je dag 1 bij zondag, dag 2 bij Di, en Dag 3 bij Do..
 
Nee, kan ik niet, sportschool is gesloten op zondag!

Graag nieuwe respons!
 
Smoothmold zei:
Hallo allemaal,

Door omstandigheden kan ik vrijdag niet meer trainen.
Mijn vorige schema zag er als volgt uit:

ma benen, achterkant schouders
woe borst, triceps, voorkant schouders
vrij rug, biceps, onderarmen, zijkant schouders

Nu ben ik van plan om mijn workout van woensdag naar dinsdag te verplaatsen en die van vrijdag naar donderdag. p.s. achterkant schouders verplaats ik naar donderdag.

dus:
ma benen
di borst, triceps, voorkant schouders
do rug, biceps, onderarmen, zijkant schouders en achterkant schouders.

Zou dit veel uitmaken? Heeft iemand nog andere opties? p.s. zaterdag kan ik ook niet trainen.


Maak niet zoveel uit - omdat je toch in een push pull vorm traint krijgen de spieren nog steeds genoeg tijd om te herstellen.

Ik zou alleen zijkant schouders bij borst doen omdat deze met compound schouder(voor de voorkant) oefeningen(dumbbell press, military press) ook meegetraind worden
 
Laatst bewerkt:
Thanx voor de info!
 
Andere sportschool zoeken misschien? Lijkt misschien een stom antwoord, maar als het niet anders is... Als je zelf vr en za niet kan...en zo is je gym dicht...dat is klote. Dan heb je 3 dagen achtereen niks :(
 
Back
Naar boven