MuscleMeat

Oh Oh België! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BobbyV

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
2 sep 2011
Berichten
2.488
Waardering
205
Lengte
1m91
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
De Vlaamse zender 2BE heeft eerder al de Nederlandse RTL-series Oh Oh Cherso en Oh Oh Tirol uitgezonden, en dat smaakte naar meer. De Vlamingen komen dit najaar met hun eigen versie en daarvoor zijn acht opgeschoten jongeren uit de provincie Limburg naar het Griekse eiland gestuurd. De namen zijn bekend (Wendy, Tatiana, Martijn (‘El Tino Loco’), Nader (‘King Abucoïtus’), Shirley, Barbara, Sanny (‘Beest’) en Dietger) en nu zijn ook de eerste foto’s opgedoken. U ziet ze in de Vlaamse kwaliteitskrant De Standaard. Besluiten wij met een prachtig citaat uit het zelfde dagblad: “Wie dacht dat met ‘Temptation Island’ of ‘Undercover Lover’ de ondergrens van de goede smaak was bereikt, wrijft zich beter even de ogen uit. De eerste foto’s van de feestgangers voor de Vlaamse versie van Oh Oh Cherso zijn de wereld ingestuurd, klaar voor een stevige portie drankorgiën en compromisloze coïtus.“

film; http://www.hyves.nl/externalRedirec...257427/257427.d976a007-41942968.OhOhBelgi.xml

foto cast; [Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zal een gezellige boel worden :P
 
oh broeder...

zit die roidboy op dbb trouwens?

king abucoïtus trouwens... oh broeder...
 
Gringo is wel een toffe gast :P
 
hahaha shittttt

nu niet alleen die idiote teksten die je ook bij cherso had maar ook nog dat belgisch accentje erboven op.
 
Tja als je niks beters kan verzinnen...
 
lol eentje van die meisjes zat met mij op school
 
lol

wat is er leuk aan 8 mensen die de hele dag patat eten
 
Nooit gezien maar lijkt me een programma met debielen voor debielen.
 
Nooit gezien maar lijkt me een programma met debielen voor debielen.
U heeft het 100% juist !
Oo verklaring hoe ik dat weet , je wordt hier doodgegooid met voor stukjes (previews) ...
 
ik gok wel dat er een stuk meer gedoet gaat worden bij Oh Oh Belgie!
 
O het zijn Btw limburgers. Maarja das zo goed als Belgie :P
 
Wat is een belgië?
 
zien er beter uit dan barbie
 
Heb het na oh oh cherso wel gehad zelf.
 
Haha, die belgen in TI inderdaad, legendarisch :D
Wat een teksten daar uit kwamen.
 
Back
Naar boven