Ik ben zelf in februari maart begonnen en heb toen ongeveer 20 weken gecut. Mijn vetpercentage was toen ongeveer 21 eind cutten 11.9/12.5 gewicht begin 104.5 na cut 83.5. Ik had wel minder rigoreus te werk kunnen gaan en minder vvm kunnen verleizen maar heb er voor gekozen het goed te doen en daarna van een beter vetpercentage weer te kunnen gaan opbouwen en hopen dat ik nog een beetje door spiergeheugen ondersteund werden.
Ik heb mijn training veranderd van een 4/5 daags split naar een 2/3 daags hit schema. met zo'n drie dagen cardio. Ben maar heel weinig wat betreft kracht achteruitggegaan, ben zelfs een periode nog wat vooruitgegaan, de krachtafname die ik in de laatste periode heb gehad heb ik me maar niet teveel van aangetrokken, shit happens.
Wat betreft voeding heb ik altijd zo'n 200 cals onder onderhoud gezeten soms meer soms minder, afhankelijk van verloop.
Supps: in het begin niet veel bijzonders, omega3, visolie, CLA naderhand 4 weken stack 3, (maar daar zou ik met jou trombose verleden maar van af blijven) lipostabil 4 sessies ben ik ook wel over te spreken en gedurende de laatste 2 weken vit b12 depot, om te kijken hoe t met de aders zat.
Eind september begin oktober ben ik van plan nog eens 4/6 weken te doen en hopelijk onder te 10 uit te komen en van die laatste storende beetjes vet af te komen.