XXL Nutrition

OK DAN MENSEN...CUTPOGING 4!!!!Deze keer mag er niets misgaan!alle hulp krijgt karma!

Bezoekers in dit topic

Santoz zei:
Ach, je hebt het wsl al 100den keren gehoord maar aan elk lichaamstype zijn zo z'n voordelen verbonden... Bekijk het positief en aanvaard dat je een massgainer bent :p

sja...t kon idd erger..stel je voor dat ecto-endo zou kunnen zijn...geen spieren kunne bouwen en alleen vet.maargoe..we zien wel wat er gaat gebeuren
 
Alleen al het feit dat je op 15% vet zit, betekent dat je geen echte endo (meer) bent. Dus... hou op met zeuren... alleen mannen met 20% vet of meer hebben recht op zeuren :p

Maar wel balen dat je kracht zo achteruit gaat... hou toch zoveel mogelijk vast door zo zwaar te trainen als je kan. Refeeds lijken me toch zeker wel op zijn plaats, anders krijg je gegarandeerd te veel spierverlies als je te veel kracht verliest!
 
Esperantisto zei:
Alleen al het feit dat je op 15% vet zit, betekent dat je geen echte endo (meer) bent. Dus... hou op met zeuren... alleen mannen met 20% vet of meer hebben recht op zeuren :p

Maar wel balen dat je kracht zo achteruit gaat... hou toch zoveel mogelijk vast door zo zwaar te trainen als je kan. Refeeds lijken me toch zeker wel op zijn plaats, anders krijg je gegarandeerd te veel spierverlies als je te veel kracht verliest!

Volgens mij zat hij ook op 20% en is tie nou 1% gezakt??
 
RobertHosper zei:
sja...t kon idd erger..stel je voor dat ecto-endo zou kunnen zijn...geen spieren kunne bouwen en alleen vet.maargoe..we zien wel wat er gaat gebeuren


sssht, straks leest dbc dit nog en kwets je z'n gevoelens :sad:
 
ik heb m gezien met de bbq ...wel aardig beer die gast!
 
Esperantisto zei:
Alleen al het feit dat je op 15% vet zit, betekent dat je geen echte endo (meer) bent. Dus... hou op met zeuren... alleen mannen met 20% vet of meer hebben recht op zeuren :p

Maar wel balen dat je kracht zo achteruit gaat... hou toch zoveel mogelijk vast door zo zwaar te trainen als je kan. Refeeds lijken me toch zeker wel op zijn plaats, anders krijg je gegarandeerd te veel spierverlies als je te veel kracht verliest!

ik zit nu op 20 schat:p...maarf refeeds 1x per 2weken lijkt me geen slecht plan totdat ik op de 15 zit
 
ik zat op 21% ...2maanden op onderhoud gaan eten..van 19 naar 21 gegaan dus. nu beginnen we weer van voor af aan:)
 
Back
Naar boven