XXL Nutrition

OK DAN MENSEN...CUTPOGING 4!!!!Deze keer mag er niets misgaan!alle hulp krijgt karma! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RobertHosper zei:
met de huidplooimeting op 5 punten met een tang...biceps, triceps, flank, onderrug en tussen de schouderbladen:) vorige week gemeten...die BBQ moet toch niet zo'n ramp zijn geweest?:)
Ramp? Nee ben je gek. :)

Maar goed, zou zeggen ga aan de slag en geef het even een week of 2, daarna balans opmaken. Zou ook even geen refeeds plannen tot je wat lager zit.
 
Hmmm iedereen is anders. Als je een wilskracht van hier tot in Tokyo hebt kan je het misschien zonder junkdag of refeed redden.

Sowieso denk ik trouwens dat de stofwisseling bij endomorfen sneller inzakt dan bij ectomorfen. Een refeed is extra KH, maar omdat jij redelijk veel Kh eet is dat niet nodig.
Je kcals omhoog gooien lijkt me wel verstandig.. je zou dat zelfs kunnen doen door domweg exact hetzelfde te eten als op je dieetdagen maar dan gewoon 2x zoveel.

Hangt ervanaf wat je beter ligt: 1x in de zoveel tijd eten wat je ontzettend gaat missen of domweg niet eten tot je klaar bent met cutten.
 
Gewoon niet aan junkdagen etc denken, lukt je wel :)
 
Af en toe een refeed, zodat je verbranding weer lekker omhoog gaat :D
 
Hee rob, veel succes en plezier met cutten:D:D
 
Hey dude, heel erg veel succes gewenst, tips kan ik je niet geven want zelf nog nooit gecut.

Hoop dat het je gaat lukken, je hebt in ieder geval een super instelling!
 
I`m watching your back in the gym ! ! hahaha ( jaja nou moet echt je best doen want je word zelfs in de sportschool door een DBB spion gevolgd ) Just Kidding ! !

Suc 6 man


Greetz Remco
 
Zelf val ik altijd maar heel langzaam af op 500 kcal. onder onderhoud.
Ik moet eerst 500 kcal. droppen en na 2-3 weken nog een keer 500 kcal. wil ik iets merken, maar dan gebeurt er ook wat.
Wanneer je na een aantal weken stilvalt zou ik toch echt overwegen om nog iets verder in kcal. te zakken.

En niet vergeten om daarna ook weer in een paar stappen op te bouwen naar je oude hoeveelheid kcal. anders knalt het vet er zo weer aan. Waarschijnlijk zul je na je cut niet terugkunnen naar 3186 kcal. en zul je voor in ieder geval een aantal maanden blijvend iets lager moeten gaan zitten.
 
Heb je ook al een plan bedacht als je op je gewenste gewicht zit? Gaat lukken natuurlijk ;) Zodat je je gewicht/BF % kan behouden.
 
Heel veel succes Robert! Ik ben het met Dani eens dat het me niets zou verbazen als je stofwisseling lager ligt dan je hebt uitgerekend door je dieetverleden. Ik zou zeggen kijk het een tijdje aan met die 2686 kcals per dag, maar als je niet snel wat gewichtsverlies ziet zou ik gewoon nog een stuk lager gaan.
 
spiertje16 zei:
hee wel pics posten he als de cut is gelukt!!!

uiteraard, voor en na fotos:D
 
Zelda zei:
Heel veel succes Robert! Ik ben het met Dani eens dat het me niets zou verbazen als je stofwisseling lager ligt dan je hebt uitgerekend door je dieetverleden. Ik zou zeggen kijk het een tijdje aan met die 2686 kcals per dag, maar als je niet snel wat gewichtsverlies ziet zou ik gewoon nog een stuk lager gaan.


thnx bro:) nog lager durf ik nog niet te gaan want trainen gaat op dit moment niet lekker:( al 2weken met benchen enorm teruggezakt:o 85 kg ipv 110-115 kg en hooguit6-7 keer..ik schaamde me rot!!!ergens was er iets goed mis...ZO'N afname van kracht???kun je tijdens het cutten creatine gebruiken om het krachtniveau te handhaven?
 
vanmiddag ga ik me nieuwe dieet maken en post ik m:)
 
Voor zover ik weet is er niks op tegen om creatine te gebruiken tijdens de cut, alleen heb je natuurlijk wel kans dat je wat vocht gaat vasthouden.
 
hmm..vocht is alleen in de spieren he? zou dat enorm verkeerde metingen geven???1 mm hooguit toch? vorige vrijdag had ik n enorme klap in me ego:o...85 kilo ma benchen ipv 110
 
Ik ben zelf in februari maart begonnen en heb toen ongeveer 20 weken gecut. Mijn vetpercentage was toen ongeveer 21 eind cutten 11.9/12.5 gewicht begin 104.5 na cut 83.5. Ik had wel minder rigoreus te werk kunnen gaan en minder vvm kunnen verleizen maar heb er voor gekozen het goed te doen en daarna van een beter vetpercentage weer te kunnen gaan opbouwen en hopen dat ik nog een beetje door spiergeheugen ondersteund werden.
Ik heb mijn training veranderd van een 4/5 daags split naar een 2/3 daags hit schema. met zo'n drie dagen cardio. Ben maar heel weinig wat betreft kracht achteruitggegaan, ben zelfs een periode nog wat vooruitgegaan, de krachtafname die ik in de laatste periode heb gehad heb ik me maar niet teveel van aangetrokken, shit happens.
Wat betreft voeding heb ik altijd zo'n 200 cals onder onderhoud gezeten soms meer soms minder, afhankelijk van verloop.
Supps: in het begin niet veel bijzonders, omega3, visolie, CLA naderhand 4 weken stack 3, (maar daar zou ik met jou trombose verleden maar van af blijven) lipostabil 4 sessies ben ik ook wel over te spreken en gedurende de laatste 2 weken vit b12 depot, om te kijken hoe t met de aders zat.

Eind september begin oktober ben ik van plan nog eens 4/6 weken te doen en hopelijk onder te 10 uit te komen en van die laatste storende beetjes vet af te komen.
 
tot de 15% ben ik niet van plan om aan de stack/clen/t3/cytomel of wat dan ook te gaan...15% is wel heel haalbaar met trainen en goed eten:)

Maarre...mooie prestatie:thumbs:
 
micr zei:
Gewoon niet aan junkdagen etc denken, lukt je wel :)


Hou je niet lang vol.

Gewoon zo'n dag erin stoppen of je nu ectomorf, endomorf of mesomorf bent.

Je zal er zeker niet van bijkomen zelfs als je wat overdrijft.

Ikzelf ehb eens 8 weken gecut dit jaar en had op het laatst zelfs twee zo'n dagen. Ben zelf endomorf, alhoewel ik dat woord niet zo dikwijls gebruik, en ben 10 kg afgevallen met maximaal behoud van spieren. Armen waren zelfs dikker dan voor cut :)
 
RobertHosper zei:
tot de 15% ben ik niet van plan om aan de stack/clen/t3/cytomel of wat dan ook te gaan...15% is wel heel haalbaar met trainen en goed eten:)

Maarre...mooie prestatie:thumbs:

als je op 15% zit zou ik niet gaan cutten met t3 enzo... kost te veel massa denk ik....

mischien beter een winny kuurtje nemen.. kom je iets bij in massa en onder tussen word je ook niet iets droger en harder...

zou je met 15% makkelijk moeten kunnnen hebben..

grt eddy
 
Hoi RobertHosper
ik ben helemaal nieuw in het bodybuilding wereldje, dus misschien heb ik het mis (don't shoot me) ....maar 1 gr vet = 9 Kcal
--> 1 Kg = 9.000 Kcal,
--> 5 kg = 45.000 Kcal
--> per week = 4.500 Kcal
--> per dag = +/- 640 Kcal (ivp 500 Kcal)

maar misschien heb ik ut mis....verder lijkt het me een goed nagedacht schema.
 
Back
Naar boven