Fitness Seller

OK DAN MENSEN...CUTPOGING 4!!!!Deze keer mag er niets misgaan!alle hulp krijgt karma! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mischien toch nog stackers erbij doen?
 
big kelvin zei:
Mischien toch nog stackers erbij doen?

eeeh...dat lijkt me nu nog niet zo'n slim idee na me trombose..en die krnegen zijn bijna nergens meer te krijgen:(
 
Waarom alles zo tot op de gram uitrekenen?

Is goed als leidraad maar als je binnen 2 weken tot de conclusie komt van: er is nog niks af, moet je toch nog wat zakken en kun je weer beginnen te rekenen (wat wel héél erg lang duurt precies :))

Toch héél veel succes gewenst, cardio = bleh... ik heb gisteren mijn BF proberen te meten met zo'n tang en de ene keer kwam ik 15% en de andere keer 21%... toch maar eens nor dokter gaan... eerst nog wat bulken en dan vanaf maart zit ik in hetzelfde schuitje als jij.
 
BB-girl zei:
Heej, even 1 tipje over de vetmeting, misschien is het al bekend maar ik zeg het voor de duidelijkheid nog even:
ik zag dat je jezelf op 20% had gemeten, zorg dat je het de volgende keer wel weer op de zelfde manier checkt, zodat je in ieder geval je vooruitgang kan checken. of de 20% in werkelijkheid juist is dat is dus niet met zekerheid te zeggen helaas.

de verschillen tussen de verschillende meetmethodes zijn namelijk erg groot. (verschilt soms wel 10%!!!!)

De huidplooimeting die jij dus gedaan hebt is een vrij grove maar wel gemakkelijke manier (vandaar wordt deze meting vaak gebruikt) om het vertpercentage te meten, het kan dus wel wat verschillen met de werkelijkheid. (neem aan dat er ook op de juiste manier hebt gemeten, dus wanneer je rechts bent de linker kant meten! dat is de manier waarop dietistes in ieder geval te werk gaan)

succes met cutten!!!!

het zal je nu vast wel lukken, met al die mensen die alleen al hier achter je staan.
ja idd steeds zelfde doen wel

ik heb dan wel een weegschaal die dat aangeeft! maar als je de zelfde steeds gebruikt en ook op zelfde tijdstip van de dag! dan zie ik toch dat hij stuctureel lager is steeds
 
RobertHosper zei:
damn...ik zou vanmiddag me dieet posten..maar t wil niet lukken:( ik kom per dag zo'n 40-50 gram vet tekort:( ..koolhydraten en eiwtten komt mooi uit...alleen me vetten niet..gwoon maar extra lijnzaadolie slikken dan? hoeveel vet zit er in 1 eetepel lijnzaadolie...is 2 eetlepels ongeveer 10 ml???
mm welk schema gebruikt je? een excel van hier?
 
lijnzaad olie is per eetlepel, zo'n 10ml is gelijk aan 90kcal.

Verder kun je voor het vet vette vis, noten of eieren toevoegen.
 
bah!!!vandaag is wel het DIEPTEpunt bereikt!in 4 weken tijd van 110-90 kilo benchen afgezakt naar slechts 60 kilo met moeite, incline press niet meer dan 60 kilo...4 weken voorheen dus 80 kilo :o:o:o:o:o ik weet het...het is SCHANDELIJK!!!ik weet bij god niet wat er nu misgaat...het KAN gewoon niet aan me dieet liggen, ook niet aan rust...8-9 uur slaap per nacht...zou deze geleidelijke massale afname van kracht dan toch te maken hebben met me dieet???

Me trainer snapte er ook geen biet van...in dr 28jarige carriere nog nooit ZO'N krachtverlies in 4 weken gezien???
Ik durf het niet te zeggen maar ik overweeg serieus nu een korte 6weekse kuurtje om het verschil in kracht en massa weer recht te trekken...zucht..what to do? :sad:
 
rob wat wil je nu? so what dat je 60 drukt wat maakt dat uit?
jij moet je meer cardio gaan doen, ga smorgens buiten en loop een uurtje
 
Endomorphs generally have a very difficult time losing fat with diet alone. Even a
nearly perfect diet sometimes won’t work by itself because the endomorph needs the
boost in metabolism that exercise provides.

A larger quantity of cardio is almost always necessary for the endomorph to lose
body fat. Someone with a low endomorph component may stay lean with little or no
cardio at all. Extreme endomorphs usually need cardio every day before the body fat
begins to come off.
Occasionally, an extreme endomorph (7 on the endomorph scale), will have a
difficult time losing fat even while on a well-constructed training and nutrition program.
Extreme endomorphs sometimes need to restrict carbohydrates drastically (under 100
g./day for women, under 175 g./day for men) before any substantial fat loss occurs. They
may also need to use a carbohydrate cycling approach that rotates high carbohydrate days
with low carbohydrate days in order to stimulate their sluggish metabolisms and prevent
going into starvation mode.

bffm read it, love it, live it ;)
 
RobertHosper zei:
bah!!!vandaag is wel het DIEPTEpunt bereikt!in 4 weken tijd van 110-90 kilo benchen afgezakt naar slechts 60 kilo met moeite, incline press niet meer dan 60 kilo...4 weken voorheen dus 80 kilo :o:o:o:o:o ik weet het...het is SCHANDELIJK!!!ik weet bij god niet wat er nu misgaat...het KAN gewoon niet aan me dieet liggen, ook niet aan rust...8-9 uur slaap per nacht...zou deze geleidelijke massale afname van kracht dan toch te maken hebben met me dieet???

Me trainer snapte er ook geen biet van...in dr 28jarige carriere nog nooit ZO'N krachtverlies in 4 weken gezien???
Ik durf het niet te zeggen maar ik overweeg serieus nu een korte 6weekse kuurtje om het verschil in kracht en massa weer recht te trekken...zucht..what to do? :sad:

Holy shit, dat is inderdaad echt EXTREEM. Ik snap jouw lichaam echt voor geen meter man. Zit je aan medicijnen ofzo? Anyway, ik zou gewoon doorzetten, die kracht win je wel weer terug in relatief korte tijd dankzij spiergeheugen.
 
RobertHosper zei:
bah!!!vandaag is wel het DIEPTEpunt bereikt!in 4 weken tijd van 110-90 kilo benchen afgezakt naar slechts 60 kilo met moeite, incline press niet meer dan 60 kilo...4 weken voorheen dus 80 kilo :o:o:o:o:o ik weet het...het is SCHANDELIJK!!!ik weet bij god niet wat er nu misgaat...het KAN gewoon niet aan me dieet liggen, ook niet aan rust...8-9 uur slaap per nacht...zou deze geleidelijke massale afname van kracht dan toch te maken hebben met me dieet???

Me trainer snapte er ook geen biet van...in dr 28jarige carriere nog nooit ZO'N krachtverlies in 4 weken gezien???
Ik durf het niet te zeggen maar ik overweeg serieus nu een korte 6weekse kuurtje om het verschil in kracht en massa weer recht te trekken...zucht..what to do? :sad:
gewooon doorzetten! kracht etc etckomt allemaal wel weer het gaat jou nu om de k*t-cut
 
Denk dat wat er tussen je oren zit begint mee te spelen. Maak je niet zo druk man.
 
Dani zei:
Denk dat wat er tussen je oren zit begint mee te spelen. Maak je niet zo druk man.

ik wilde precies hetzelfde zeggen...

Je bent er zooo ontzettend mee bezig. Constant negatief (kan het begrijpen, daar niet van), maar dat helpt echt niet met je trainingen..
 
wooohooo!!!dr is al 1%af!!!nog 4 te gaan tot de 15...en dan naar de 10:)
sja...wel frusterend dat je in 4weken opeens 40 kilo minder drukt mahja...dat halen we dan wel weer in :)
 
super !

Hoe dan ook, dat vet gaat er af!
 
hopelijk is dat het enige:)
 
Neem de tijd ervoor je verwacht teveel geef het de tijd dan blijft het ook beter weg.
 
RobertHosper zei:
wooohooo!!!dr is al 1%af!!!nog 4 te gaan tot de 15...en dan naar de 10:)
sja...wel frusterend dat je in 4weken opeens 40 kilo minder drukt mahja...dat halen we dan wel weer in :)

Zie je wel kerel.....wat geduld kan wonderen doen....niet te snel willen zijn (zeker niet als je aanleg hebt als endo)....ik kan het weten :)
 
sloeber zei:
Zie je wel kerel.....wat geduld kan wonderen doen....niet te snel willen zijn (zeker niet als je aanleg hebt als endo)....ik kan het weten :)

thnx bro..gaat er teminste nog íets goed deze week:D ..overigens ..volgens andere mensen op de gym bven ik waarschijnlijk geen 100% endo..dus dr is hoop:)
 
RobertHosper zei:
thnx bro..gaat er teminste nog íets goed deze week:D ..overigens ..volgens andere mensen op de gym bven ik waarschijnlijk geen 100% endo..dus dr is hoop:)
Ach, je hebt het wsl al 100den keren gehoord maar aan elk lichaamstype zijn zo z'n voordelen verbonden... Bekijk het positief en aanvaard dat je een massgainer bent :p
 
Back
Naar boven