XXL Nutrition

ok, help:( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lander002

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2005
Berichten
27
Waardering
0
gasten ik heb jullie hulp nodig :(

situatie: mijn ouders verbieden me nog om kip en andere gerechten klaar te maken, stel je voor :mad: 'je moet maar eten wat wij kopen, dat is zeker genoeg' en 'zoveel vlees is niet goed voor je'.

ik stelde voor om enkel kip klaar te maken maar dat mag ik ook niet meer. nu, omdat het gevaar erin zit dat de stoppen doorslaan ga ik een brief schrijven aan mijn ouders. ik ga ze NOGMAALS alles proberen uit te leggen ...

hebben jullie geen links ofzo die ik kan gebruiken? positieve artikels ivm bodybuilden, eten enz enz ...

alvast heel erg bedankt, ik kan het gebruiken :(
 
koop het dan gewoon zelf doe ik ook.
 
dat doe ik ook bro, zie je nu hoe zielig het is?:s ik mag al niet meer klaarmaken wat ik zelf koop:(
 
Je moet even via google zoeken naar voedingsdeskundigen.
 
Laatst bewerkt:
dit is wel heel erg klote.

hoe oud ben je eigenlijk ?
 
sja....ik ken het ook..ook al valt het wel mee de laatste tijd.
Op jezelf wonen lijkt wel de meest passende oplossing mahja...:(
Wat je zou kunnen doen is op een zondag al het eten voor de hele week te koken en in te vriezen in bakjes. elke ochtend wat er uit halen en opwarmen als je thuiskomt
 
In je profiel staat dat je 21 bent. Is dat waar?
 
Ik denk dat ze het ongezellig vinden, je kan als je een junkdag hebt samen met hun mee-eten en probeer je maaltijden tegelijk met hun te eten, denk dat ze dit ook zien als iets van ik wil onafhankelijk zijn enz..., anyway succes!
 
koop het zelf man .

stel je eens in je ouders hun plaats , ze geven je alles wat goed voor je is

en dan klaag jij dat je een hap kip tekort komt !

je hebt een luxeprobleem , verhuis , pas je aan en denk even aan de minderbedeelden die niet eens eten hebben
 
koetje zei:
koop het zelf man .

stel je eens in je ouders hun plaats , ze geven je alles wat goed voor je is

en dan klaag jij dat je een hap kip tekort komt !

je hebt een luxeprobleem , verhuis , pas je aan en denk even aan de minderbedeelden die niet eens eten hebben


ik geloof dat ie het zelf ook koopt, maar dan nog mag ie het niet meer klaarmaken. Waarschijnlijk omdat ze het overdreven vinden en denken dat zoveel vlees heel ongezond is!!
 
Leg aan je ouders uit dat je een doel hebt, dat je iets wil bereiken in je leven.

Geef ze een vergelijking:

De ene blowt en drinkt zich suf en vergooit zijn leven een beetje en jij bent iedere dag bezig aan jezelf te werken op een positieve manier, je eet goed en let op je gezondheid en vitamines.

Wat hebben je ouders liever? Stel ze die vraag.
 
Zelf kopen of op kamers gaan. Dat mag je met jouw leeftijd al wel verwachten: Eigen verantwoordelijkheid. De taak van je ouders zit erop. :wave2:
 
Koop kipfilet voor op brood !!!!! ipv kipfilet bakken zo hoeven ze niets te weten
 
ja ik ben 21, zielig is het. en @koetje: hey, ze kopen inderdaad alles wat goed voor me is, maar niets met voldoende proteïnen in ... en ik moet gewoon m'n proteïnen binnenhebben bro:)

anyway, zo lang blijf ik hier niet meer dus het wordt nog een paar jaar op de tanden bijten denk ik:/ wel k*t maarja:(

en RubenSossa, je zit er helemaal op bro, ze denken idd dat veel vlees ongezond is enzo. en als ik het argument naar voren breng dat andere gasten zich ieder weekend te pletter zuipen enz enz dan lijken ze dat gewoon te negeren. bah, als ik ooit een kind heb die aan bb doet, dan ga ik dezelfde fout niet maken en hem 100% steunen. k*touders.
 
Joyce zei:
Koop kipfilet voor op brood !!!!! ipv kipfilet bakken zo hoeven ze niets te weten
Kan wel duur uitvallen imo...

Laat ze gewoon deze site zien, WEL ENKEL DE VOEDINGS- EN TRAININGSSECTIE ;)
En laat ze een beetje vertrouwd geraken door middel van allerlei onderzoekjes, misschien kan dat enige oplossing bieden?
 
Hihihi, 21 en je eigen eten niet mogen klaarmaken.

Ga dat huis uit man, je hebt daar niets meer te zoeken.
 
Heel vervelend!

Leg het ze nog 1x uit. Daarna gewoon je eigen weg volgen: koop het zelf, kook het zelf.

Je kan altijd nog dreigen je kip rauw te eten...

Maar wat is eigenlijk het probleem? Zijn ze bang dat je dik zult worden? Dat je last van je hart zult krijgen door te veel vetten? Dat je geen groenten eet? Als je niet weet wat hun echte bezwaren zijn (misschien weten ze het zelf niet), moet je die eerst achterhalen voor je een echt gesprek kan voeren. Tot die tijd: gewoon je extra kip eten!
 
vertel ze gewoon dat je homo bent, dan laten ze je wel met rust op dat gebied
 
:haha:

schandelijk dat je ouders je op die leeftijd nog zo commanderen
hallo je bent zelfs al over de 18 heen
echt waar als ik het was op zn simpelst gezegd gewoon focking schijt hebben
en als ze dan nog moeilijk doen moetjij ook moeilijk doen
en als ze schelden gewoon hard terug schelden
gewoon doen anders zullen ze je altijd onderdrukken
let maar op de eerste keer dat je ''rebelleert'' zullen ze niet weten wat ze meemaken
nou conclussie laat je ouders niet op die leeftijd de baas spelen je bent volwassen genoeg!!!
 
roxxe zei:
vertel ze gewoon dat je homo bent, dan laten ze je wel met rust op dat gebied

haha super oplossing :D
 
Back
Naar boven