AndroidHealthClinic

Ok jongens even help graag....

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JWL

Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Gegroet forumleden,

Wie O wie heeft hier al eens wheypoeder besteld en ook geleverd gekregen?

www.claytonnutrition.com

Ik sta op het punt 50 lbs Optimum Whey Protein voor EUR 300,- te bestellen (inclusief shipping) en dat is EUR 60 per zak van 10 lbs die kost hier dus grof 135 EURIES!!!!

Laat me ff weten of deze supplier zijn beloftes nakomt...

Graag jullie reactie, alvast bedankt...

Groeten,

JWL

volgens mij is 1fast400 nog goedkoper, maar nee, geen ervaring met deze

• Topic Starter Topic Starter
nope Wakeara, 1fast kost $ 397,- en Clayton $ 365,-....

ik zou iets meer betalen en bij 1fast400 bestellen. Weet je zeker dat je het krijgt !

daarom vraagt hij ook of iemand ervaring heeft Nasty, zodat hij er zeker van is dat er geleverd word ;)

hehe denk je nou echt dat hij deze vraag serieus stelt? Wie gaat er nou 50 lb whey bestellen. Dan ben je toch niet goedwijs?

zit ook een houdbaarheids datum aan verbonden he.. niet dat je dalijk nog 10 kg over hebt als je het weg kan mikken

Jezus! :eek: Zeker alles een smaak, ik wil altijd switchen na een tijdje...

heel die site werkt bij mij niet en ik vraag me af of ze ook aan Europa verkopen. Ken ook zulke site's die ook goedkoper zijn dab 1fast400, maar die vervoeren niks naar andere landen als Amerika en Canada

Hhmmmfff....

nasty^PhysIc zei:
hehe denk je nou echt dat hij deze vraag serieus stelt? Wie gaat er nou 50 lb whey bestellen. Dan ben je toch niet goedwijs?

ben ik ook niet ....:who: .... wat een whuzzen hier... :laugh: ik heb net een zak whey op van 22 kilo in een half jaar, smaakloos..... gege, is gewoon hardcore.... :shake:

JWL

hoeveel is 50 lbs ?!

22,72727272727272727272727272727272727272727272727.... kg :D

JWL zei:
ben ik ook niet ....:who: .... wat een whuzzen hier... :laugh: ik heb net een zak whey op van 22 kilo in een half jaar, smaakloos..... gege, is gewoon hardcore.... :shake:

JWL

haha n0_ob wat is er nou hardcore aan het innemen van Whey-eiwitten? Smaakloze whey was jou eigen keus. Ik weet zeker dat jij geen 22kg whey gebruikt per jaar. Zowel.. zou ik maar eens uitzoeken of je het wel goed doseerd.

waarom zou 22kg niet kunnen in een half jaar? is iets van 120gr per dag ,, ik bedoel ik zou het niet doen maar t kan makkelijk.. ga je per jaar kijken dan lukt het al helemaal makkelijk

Laatst bewerkt:
nasty^PhysIc zei:
haha n0_ob wat is er nou hardcore aan het innemen van Whey-eiwitten? Smaakloze whey was jou eigen keus. Ik weet zeker dat jij geen 22kg whey gebruikt per jaar. Zowel.. zou ik maar eens uitzoeken of je het wel goed doseerd.

er is een duidelijk verschil tussen denken dat je iets weet en iets zeker weten... enne... doseert schrijf je met een t op het eind, dan weet je dat... :p

Anyway, niemand heeft hier blijkbaar iets besteld bij deze supplier dus heb ik antwoord op mijn vraag...

Groeten,

JWL

papje zei:
waarom zou 22kg niet kunnen in een half jaar? is iets van 120gr per dag ,, ik bedoel ik zou het niet doen maar t kan makkelijk.. ga je per jaar kijken dan lukt het al helemaal makkelijk

omdat 122gr whey veel teveel is. zoek jij maar eens op wat whey is, wat whey doet, en hoe het werkt bro.

JWL zei:
er is een duidelijk verschil tussen denken dat je iets weet en iets zeker weten... enne... doseert schrijf je met een t op het eind, dan weet je dat... :p

Anyway, niemand heeft hier blijkbaar iets besteld bij deze supplier dus heb ik antwoord op mijn vraag...

Groeten,

JWL

dude trieste gozer ben jij. ga op een andere forum iemand lastig vallen met die kneuzen opmerkingen van je.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven