MuscleMeat

Ok jongens even help graag....

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat nou?

nasty^PhysIc zei:
dude trieste gozer ben jij. ga op een andere forum iemand lastig vallen met die kneuzen opmerkingen van je.

Jij reageert op een vraag die ik op een normale manier stel op het board. Als je dan zonder enige reden loopt te roepen dat jij dingen, die mijn persoon aangaan, zeker weet... wat verwacht je dan man? Hou toch op....

Ik hoop voor je dat je kennis van trainen beter is dan die dan van mensen....

:wave:

Wheysneus....

nasty^PhysIc zei:
omdat 122gr whey veel teveel is. zoek jij maar eens op wat whey is, wat whey doet, en hoe het werkt bro.

Dit slaat al helemaal nergens op, waar haal je het vandaan? Ga je me zeker ook nog uitleggen dat je per keer niet meer kan nemen dan 30 gram, pffffffff

Doe me een lol, zeg dan niks....

JWL zei:
Jij reageert op een vraag die ik op een normale manier stel op het board. Als je dan zonder enige reden loopt te roepen dat jij dingen, die mijn persoon aangaan, zeker weet... wat verwacht je dan man? Hou toch op....

Ik hoop voor je dat je kennis van trainen beter is dan die dan van mensen....

:wave:

Ik heb overal kennis van bro. Ik weet zeker dat jij een triest ventje bent, en zelf helemaal geen fl**ker van trainen, gainen , en bestellen af weet en vervolgens om zijn eigen hachje probeert te redden door het verbeteren van fouten in een tekst die iemand anders typt.

Daar heb ik het over sletje. Dus plz stfu en ga een andere forum zoeken of meld je aan bij één of ander lectuur café. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan dit soort mensen :mier: :whip: :finger:

zinkende schepen kan ik niet laten varen....

En dat is het laatste wat ik jou te melden heb jochie...

Doe de andere forumleden een lol pik en hou je een beetje in, ook als je kuurt...

kan die anders nog ix verbeteren aan zin dieet?[ontoppic]

[offtoppic]
elk heeft zn eigen mening & doet wa ie denkt goed te doen, vd ene ist al wa juister dan vd andere en iedereen moet nog veel leren,en reageert anders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven