Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jij reageert op een vraag die ik op een normale manier stel op het board. Als je dan zonder enige reden loopt te roepen dat jij dingen, die mijn persoon aangaan, zeker weet... wat verwacht je dan man? Hou toch op....
Ik hoop voor je dat je kennis van trainen beter is dan die dan van mensen....
Dit slaat al helemaal nergens op, waar haal je het vandaan? Ga je me zeker ook nog uitleggen dat je per keer niet meer kan nemen dan 30 gram, pffffffff
Jij reageert op een vraag die ik op een normale manier stel op het board. Als je dan zonder enige reden loopt te roepen dat jij dingen, die mijn persoon aangaan, zeker weet... wat verwacht je dan man? Hou toch op....
Ik hoop voor je dat je kennis van trainen beter is dan die dan van mensen....
Ik heb overal kennis van bro. Ik weet zeker dat jij een triest ventje bent, en zelf helemaal geen fl**ker van trainen, gainen , en bestellen af weet en vervolgens om zijn eigen hachje probeert te redden door het verbeteren van fouten in een tekst die iemand anders typt.
Daar heb ik het over sletje. Dus plz stfu en ga een andere forum zoeken of meld je aan bij één of ander lectuur café. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan dit soort mensen
kan die anders nog ix verbeteren aan zin dieet?[ontoppic]
[offtoppic]
elk heeft zn eigen mening & doet wa ie denkt goed te doen, vd ene ist al wa juister dan vd andere en iedereen moet nog veel leren,en reageert anders
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.