MuscleMeat

Ok jonges...Roowie is weer trug uit Lloret:(

Bezoekers in dit topic

Jij bent pas een goede vriend voor je maten Robert. :)


Zo zouden er meer moeten zijn.
 
lijkt wel of dit soort dingen altijd tijdens de vakanties moeten gebeuren.
ik ben ook al 2 keer eerder terug gegaan van vakantie door het overlijden van mensen:(
 
LLoret gaat niet lopen hoor. Daar kan je nog jaren naartoe gaan. Dit is gewoon overmacht. Sterkte !!!!
 
Ik wou het zeggen toen ik het las maar iedereen heeft het al gezegd : maar toch nog eens dan, echt klasse hoe je het hebt aangepakt man !
 
Respect man! Jammer dat jullie niet langer van Lloret hebben kunnen genieten... Sterkte
 
thnx iedereen:) we waren maar met zn 2en...enne, dat geld ga ik wel rondvragen. Ik ben iid weer trug in la douce Hollande:D ...en ja DBC...ook weer bij Clau:D
 
k*t voor je man.. maar nog k*tter voor je maat :( sterkte
 
Dat geld kun je vergeten.

Ten eerste moet je evrzekerd zijn en ten tweede moet het eerstegraads familie zijn. Dat is het niet, maar je maat krijgt wel alles terug, als ie verzekerd is.
 
Je bent dus een echte maat. Goed gehandeld. Nu hem nog verder steunen..

klote kerel van je vakantie, volgend jaar 2x zo goed
 
RobertHosper zei:
De doktoren hadden dr nog 15 jaar gegeven...maar na gisteren bleek het maar 15 dagen te zijn geworden...het was namelijk uitgezaaid. OVERAL dus:eek:
Ik ken de situatie :( Onlangs net hetzelfde meegemaakt met mijn pa. Ze hadden hem ook nog een aantal jaar gegeven. Maar nee, Precies 2 maand heeft het geduurd tussen tijdstip van vaststellen van de ziekte en overlijden... Op zo een momenten vraag je je toch af welke 'natte-vinger-praktijk' de wetenschap wel is...
 
Sterkte voor je maat bro, en zoals al gezegt een klasse actie van je. Thats what friends are for.
 
sterkte voor je maat!
 
DBC01 zei:
Dat geld kun je vergeten.

Ten eerste moet je evrzekerd zijn en ten tweede moet het eerstegraads familie zijn. Dat is het niet, maar je maat krijgt wel alles terug, als ie verzekerd is.

Een reis en annuleringsverzekering sluit ongeveer iedereen wel af toch?
Dacht trouwens dat als je samen een polis had afgesloten, dat dan alle op de polis meeverzekerden hun geld kunnen terugclaimen. Heb pas Assurantie B particulieren gehaald en meen me dit te kunnen herinneren. Zal misschien per verzekeraar/tussenpersoon verschillen ook.
Gewoon ff bellen en je weet het...
 
Sommige dingen zijn belangrijker dan geld. Mooi gebaar om mee terug te gaan voor je vriend!
 
nou DBC..ik moet nu een stelletje papieren invullen en dan krijg ik volgens hun het volledige bedrag terug...dat vin ik nou netjes van ze..ik ga ze zo invullen..neemt nie weg dat me maatje er nog steeds kapot van is:( gisteren is zn ma teruggekomen met een ziekenhuis bed thuis..je weer wat dat betekent:(
 
Back
Naar boven