XXL Nutrition

Ok jonges...Roowie is weer trug uit Lloret:( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_80

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2004
Berichten
14.299
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
jaja...ik ben weer terug (tot ergernis van sommigen:D)

Hoewel het de bedoeling was om 13 dagen te blijven...zijn we maar 4 dagen gebleven:(Gisternacht kregen we een telefoontje uit Nederland ..twas de pa van me maatje Sjoerd (wiens moeder kanker heeft en onder behandeling was:() die ons vertelde dat ze al 3 dagen in het ziekenhuis lag, maar zn zoon niet ongerust wou maken en dat ie lekker op vakantie kon...of we misschien watr eerder naar huis konden komen als sjoerd zn ma nog wou zien voordat het voorbij is.

nu is de siuatie dus zodanig verergerd dat ie het wel MOEST vertellen. Eergisteren ging zn pa nog met haar uit eten...en toen werd ze weer wat onwel..waarop ze vervolgens naar het ziekenhuis werd afgevoerd.

De doktoren hadden dr nog 15 jaar gegeven...maar na gisteren bleek het maar 15 dagen te zijn geworden...het was namelijk uitgezaaid. OVERAL dus:eek: Ik hoorde m al snotteren aan de foon...dus ik heb als een gek telefoontjes gepleegd zodat we zo snel mogelijk op een vliegtuig konden krijgen...ik heb me gek geluld in engels en frans en met de reisorganistie gediscussieerd om wat te regelen. uiteindelijk konden we binnen 3 uur vertekken en dat er een vliegtuig klaar stond...:)!!!

Klokslag 6:50 kwamen we aan enme ouders stonden ons al op te wachten bij de aankomsthal...thnx pa en ma:D Na Sjoerd bij zn pa afgezet te hebben ben ik maar richting huis gegaan. en zo eindigt dus me Lloret avontuur..geld zijn we kwijt :( maar dit vond ik ff belangrijker...zo zie je maar ...soms zit het mee, soms zit het tegen! Verschrikkelijke ROTziekte...die kanker:mad:
 
Sterkte aan die maat van je. Wel rot van je vakantie, maar dit gaat idd gewoonweg voor.
 
thnx Bro:) zn pa hield zich ook groot...vorig jaar met pensioen...kan ie leuke dingen doen met zn vrouw en van zn oude dag genieten..krijg je DIT!:(
 
Zo ken ik nog een verhaal. Mijn beste maat zijn pa was net met pensioen. 3 weken later mochten we hem ter aarde leggen. Hij had te horen gekregen dat hij leverkanker had....2 weken later was hij dood.....niet normaal gewoon. Dan sta je toch wel even te klappertanden als je dat allemaal hoort.
 
inderdaadYzord:( KLOTEziekte die ^%$#kanker!hoop maar dat er vlug wat tegen komt
 
kanker sucks big time, ik hoop dat ze er snel wat op vinden, netzoals aids. There must be a cure!!!!

wel zielig voor die maat van je man...
 
damn gek, superklote! sterkte voor jullie allemaal.
maar: goed werk bro, that is what friends are for! binnen 3 uur zo'n vlucht regelen: :thumbs:
 
damn! :( veel sterkte aan die maat van je.

en over dat geld hoef je niet in te zitten, dat kun je wel loswrikken bij de verzekering..
 
Sterkte voor je maat! Denk dat hij je steun nu wel kan gebruiken...
 
Sterkte idd!
En respect voor jou en (ik neem aan dat je niet met z'n tweeen was) de rest! Iedereen zou zsm terug zijn gegaan, maar toch, klasse :thumbs:
 
Sterkte voor je maat! :(
 
sterkte aan die sjoerd, klasse van jou
 
KaLe zei:
damn! :( veel sterkte aan die maat van je.

en over dat geld hoef je niet in te zitten, dat kun je wel loswrikken bij de verzekering..

Idd, neem aan dat je de juiste verzekeringen hebt afgesloten?

Annuleringsverzekering biedt een vergoeding voor de niet genoten reisdagen. Je kan dus een percentage van je reissom terugkrijgen. In jouw geval zal dat dus 7/11 ofzo x reissom zijn.

Reisverzekering biedt dekking voor de extra kosten in verband met het vervroegd terugkeren vanwege ziekte van een familielid. Op deze verzekering kan je dus je vliegticktet claimen.

Mits de verzekeraar het niet heel kinderachtig speelt en aanvoert dat de ziekte al bekend was etc. maar dat denk ik niet.
 
Jij bent een goede vrind Robert, dit waardeer ik enorm, fijn om te lezen!

(Enne, eigenlijk ben je nu ook goed 'terecht', bij je Claudje! :thumbs:
 
jesus wat een verhaal sterkte!

en vooral ook voor die sjoerd! kanker vind ik nog erger dan aids en zo!

ik bedoel er is bijna niks tegen te doen!en het kan je van 1 op ander dag zomaaar openbare en dode! je kan je goed voelen en dan ineens!

ik ben ook erg bang voor kanker! want het is volgens mij de meerst voorkomende ziekte die ook erg dodelijk is en niet veel mensen van genezen! en als ze al genezen zijn ze toch aardig gehavend in hun doen en laten . minder fit etc etc
 
Klasse actie Robert :yes: Zo doe je dat voor je maat
 
WAt kale zegt gewoon verzekering op aanspreken, Iig ben je een top vriend en moet je kameraad zuinig op je zijn ! KARMA Hiervoor!
 
Doe je goed!

Je hebt wel geluk gehad met dat die vliegtuigen niet vol zaten, zo heb ik nog wel eens 3 dagen op een lege stoel moeten wachten.
 
RobertHosper zei:
jaja...ik ben weer terug (tot ergernis van sommigen:D)

Hoewel het de bedoeling was om 13 dagen te blijven...zijn we maar 4 dagen gebleven:(Gisternacht kregen we een telefoontje uit Nederland ..twas de pa van me maatje Sjoerd (wiens moeder kanker heeft en onder behandeling was:() die ons vertelde dat ze al 3 dagen in het ziekenhuis lag, maar zn zoon niet ongerust wou maken en dat ie lekker op vakantie kon...of we misschien watr eerder naar huis konden komen als sjoerd zn ma nog wou zien voordat het voorbij is.

nu is de siuatie dus zodanig verergerd dat ie het wel MOEST vertellen. Eergisteren ging zn pa nog met haar uit eten...en toen werd ze weer wat onwel..waarop ze vervolgens naar het ziekenhuis werd afgevoerd.

De doktoren hadden dr nog 15 jaar gegeven...maar na gisteren bleek het maar 15 dagen te zijn geworden...het was namelijk uitgezaaid. OVERAL dus:eek: Ik hoorde m al snotteren aan de foon...dus ik heb als een gek telefoontjes gepleegd zodat we zo snel mogelijk op een vliegtuig konden krijgen...ik heb me gek geluld in engels en frans en met de reisorganistie gediscussieerd om wat te regelen. uiteindelijk konden we binnen 3 uur vertekken en dat er een vliegtuig klaar stond...:)!!!

Klokslag 6:50 kwamen we aan enme ouders stonden ons al op te wachten bij de aankomsthal...thnx pa en ma:D Na Sjoerd bij zn pa afgezet te hebben ben ik maar richting huis gegaan. en zo eindigt dus me Lloret avontuur..geld zijn we kwijt :( maar dit vond ik ff belangrijker...zo zie je maar ...soms zit het mee, soms zit het tegen! Verschrikkelijke ROTziekte...die kanker:mad:


echt van de k*tverhalen waar ik kk boos om kan worden
maar gelukkig hebben we het kanker gen al bijna door
en waarschijnlijk zal er binnen 5 jaar een remedie tegen kanker zijn
 
Rotziekte, waarvan het woord tegenwoordig helaas te vaak wordt gebruikt als een soort scheldwoord. :mad: .... Sterkte!


En inderdaad, uiteraard doe je zoiets voor een vriend, maar zeker respect voor je actie Robert, klasse. :)
 
Back
Naar boven