XXL Nutrition

Ok mensen, wat vinden jullie van mijn schema..

Bezoekers in dit topic

masterco

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
OKay dan.. Eindelijk heb ik uitgevonden wat het beste bij me werkt. Hieronder vind je mijn trainingsschema.

Ma: Schouders, biceps en triceps
Di: Borst en rug
Wo: hamstrings, kuiten, quadriceps + onderrug
Do: Schouders, Biceps en triceps
Vr: Borst en rug
Za:Rust
Zo: Rust

Een trainingssessie duurt ongeveer 60-75 min.

masterco zei:
OKay dan.. Eindelijk heb ik uitgevonden wat het beste bij me werkt. Hieronder vind je mijn trainingsschema.

Ma: Schouders, biceps en triceps
Di: Borst en rug
Wo: hamstrings, kuiten, quadriceps + onderrug
Do: Schouders, Biceps en triceps
Vr: Borst en rug
Za:Rust
Zo: Rust

Een trainingssessie duurt ongeveer 60-75 min.

alles 1x in de week de week niet 2x,

Borst en rug niet bij elkaar
Alle 3 schouderkoppen + armen zou ik ook niet doen.

Als je net begint kan je beter 2/3x per week een fullbody schema doen.

zou het houden op 3 a 4 dagen trainen als je toch een split gaat doen.

oh ja, ik zou het ook nog proberen om op max 60 min te houden, bij mij duurt het meestal rond de 45 min.

Zeker geen 2x de week armen > zware overkill als je rug en borst een beetje serieus doet

En de opsplitsing rug/onderrug snap ik ni goed :)

Iedereen zou moeten deadliften !

Okay, ik lees het al. Mijn schema wordt gekraakt

:-( jammerrrr... Dit werkt toch het beste bij mij, tenminste, ik zie nu ik dit schema hanteer echt verandering aan mijn lichaam. Maar jullie raden me toch aan ieder spiergroep 1x per week te trainen?

masterco zei:
Okay, ik lees het al. Mijn schema wordt gekraakt

:-( jammerrrr... Dit werkt toch het beste bij mij, tenminste, ik zie nu ik dit schema hanteer echt verandering aan mijn lichaam. Maar jullie raden me toch aan ieder spiergroep 1x per week te trainen?

idd, misschien werkt 1x per week zelfs beter dan 2x, want met dat schema overtrain je makkelijk.

Als ik jou was zou ik ook alle spiergroepen 1 keer in de week trainen.
En door b.v: De borst op maandag te trainen en op donderdag de tricep te trainen pak je de tricep eigenlijk ook 2 keer. Bij de borst gebruik je namelijk ook je triceps.

En door ze goed te laten rusten kun je de volgende keer zwaarder gaan met het trainen.

Ma: Borst, bicep
Di: Benen + Kuiten
Do: Schouders + Tricep
Vr: Rug

Woensdag een dag rust zodat je spieren lekkah kunnen groeien en rusten zodat je donderdag en vrijdag er weer lekker tegen aan kunt.

En 3 a 4 oefeningen per spiergroep met 4 setjes.

En geloof me, met zo'n schema zul je zeker groeien!

Of je kan ook DC training doen , 3x week trainen maar je doet elke spiergroep 3x in 12 dagen

Okay, bedankt mensen. Ik zal mijn spiergroepen 1x per week trainen, maar zal ik mijn schouders splitsen over een week of kan ik beter alle 3 de schouderkoppen trainen? Want wat zijn de voor- en nadelen?

Alvast bedankt !!!

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven