MuscleMeat

ok wat vinden jullie hiervan voor een eerste keertje

Bezoekers in dit topic

t- tri

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 feb 2004
Berichten
332
Waardering
2
ok heb nog ff verder gekeken en dit wordt m denk ik

week 1tm10
test ent 250mg
boldone 200mg

en als na'tje hcg en nolva hoor dat clomid nog al wat bijwerkingen geeft en dit leek me ook wel een aardige
wat vinden jullie?
 
Op zich niks mis mee.

Je zou kunnen overwegen om de boldenone op evt 300-400mg te zetten. Ik heb er zelf bij 200 mg niet veel van gemerkt.

Maar ik zou het eerst zo proberen, misschien slaat het bij 200mg wel goed bij jou aan.
 
ik hou t maar ff op 200mg ...
t is en blijft een eerste keer he :D
 
t- tri zei:
ik hou t maar ff op 200mg ...
t is en blijft een eerste keer he :D

Ik zou het gewoon proberen.....werkt het niet geweldig, dan weet je het voor een volgende keer.
 
Zat ook in me hoofd om deze kuur te gaan doen. Hou je een log bij? Zou wel mooi zijn.
 
Leviathan zei:
Ik zou het gewoon proberen.....werkt het niet geweldig, dan weet je het voor een volgende keer.

Zou 3-4 weken op 200 om 200 kijken hoe het gaat als de kilo's na week 5 nog niet komen naar 300 om 300 trekken.
 
ok thanks jur zal t onthouden

maar ga pas in januari beginnen maar ga dnek wel een beprekt loggie bijhouden als ik t doe want ik wilde eigenlij vorige maand al gaan starten

voor de liefhebbers :D
stats
88 kg 1,73m
15%
100X8 benchpress
8x36 dumbbell schouders
8x40 schuine dumbbell press
 
t- tri zei:
ok heb nog ff verder gekeken en dit wordt m denk ik

week 1tm10
test ent 250mg
boldone 200mg

en als na'tje hcg en nolva hoor dat clomid nog al wat bijwerkingen geeft en dit leek me ook wel een aardige
wat vinden jullie?
Ziet er goed uit meer is niet altijd beter!

suc6!!!
 
t- tri zei:
ok thanks jur zal t onthouden

maar ga pas in januari beginnen maar ga dnek wel een beprekt loggie bijhouden als ik t doe want ik wilde eigenlij vorige maand al gaan starten

voor de liefhebbers :D
stats
88 kg 1,73m
15%
100X8 benchpress
8x36 dumbbell schouders
8x40 schuine dumbbell press

Aha, dus toch maar wel he ;)
 
denk dat je eerder op 13% zit ;)
 
Meer hoef inderdaad niet altijd beter te zijn maar 200 mg boldenone is echt te weinig.
Je ken beter 200 mg deca nemen dat is zeker genoeg en vooral met enanthate er bij dan heb je gewoon zeker een goed kuurtje die aanslaat.
Denk dat je geen resultaat zal hebben van de boldenone maar alleen van de enanthate.
 
adrbeest zei:
Meer hoef inderdaad niet altijd beter te zijn maar 200 mg boldenone is echt te weinig.
Je ken beter 200 mg deca nemen dat is zeker genoeg en vooral met enanthate er bij dan heb je gewoon zeker een goed kuurtje die aanslaat.
Denk dat je geen resultaat zal hebben van de boldenone maar alleen van de enanthate.
idd 200 is te weinig denk ik!
 
Juriaan zei:
Zou 3-4 weken op 200 om 200 kijken hoe het gaat als de kilo's na week 5 nog niet komen naar 300 om 300 trekken.

Idd, ik heb de boldenone na 3-4 wkn verhoogd naar 400 mg, en ben daar vervolgens nog 6 wkn op blijven zitten.
 
Je leest veel op buitenlandse boards dat je beter boldenone 600 mg /week moet nemen en minimaal 10 weken.
Het begint meestal te werken naar zo,n 4 a 6 weken bij een hoge dosering.
 
ok wat denken jullie wat beter is om te doen naast de test?

200mg deca of 400mg boldone

dan gezien bijwerking en massa....
 
t- tri zei:
ok wat denken jullie wat beter is om te doen naast de test?

200mg deca of 400mg boldone

dan gezien bijwerking en massa....

Mijn persoonlijke mening is, dat je dan beter met deca kunt stacken. Dit is ff afgezien van de bijwerkingen van deca. Deca/test lijkt me een betere massabouwer imo.

Boldenone is een iets milder en veiliger middel als deca (axis,decadick)
 
ok dit gaat m worden

400 mg boldone
500mg test ent

10 weekies nu nog ff de frontload bedenken, is dit echt nodig? en de nakuur wordt hcg en nolva nu nog even de hoeveelheden uitzoeken :D

reacties? :)
 
frondload is niet nodig, maar zeker wel slim om te doen, dan kan je gelijk knallen en hoef je niet eerst een paar weken te wachten voordat de test begint te werken, je kan ook opstarten met dbol, maar dan neem je weer een middel erbij

bold en test bijden frontloaden

vind je 500 mg test trouwens niet wat veel voor een 1e kuur ?

groetjes
 
Zoals Reusje al zei, een redelijk zwaar kuurtje voor een beginner.
Met 250 test en 200mg Deca was je denk ik beter af geweest.



Dat nakuurtje zou ik toch met Clomid doen. Als je dan toch kuurt moet je ook niet zeuren over de eventuele bijwerkingen van Clomid :)




t- tri zei:
ok dit gaat m worden

400 mg boldone
500mg test ent

10 weekies nu nog ff de frontload bedenken, is dit echt nodig? en de nakuur wordt hcg en nolva nu nog even de hoeveelheden uitzoeken :D

reacties? :)
 
Elmo zei:
Dat nakuurtje zou ik toch met Clomid doen. Als je dan toch kuurt moet je ook niet zeuren over de eventuele bijwerkingen van Clomid :)


Ikzelf heb nog nooit problemen ondervonden met clomid.
 
Back
Naar boven