Fitness Seller

oke benbenieuwd wat jullie hiervan vinden dit was toen 8 maand trainde!! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Fitnesmaster

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2004
Berichten
54
Waardering
0
Hey luitjes ben benieuwd wat jullie van deze foto vinden . Wat is goed en wat is wat minder? HEb ik het goed gedaan om dit in 8 maand te halen ? thqns alvast. Hoop dak veel reacties krijg zodat ik dervan kan leren.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
je hebt een redelijke basis opgebouwd. Post eens je voedingsschema en trainingsschema. Kunnen we misschien daar wat kritiek opgeven zodat je volgend jaar zomer een pak meer massa hebt :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar] foto van nu met kleren aan binnenkort 1tje van full body over paar maandjes trainde op die foto net 1 jaar.. Blijf Jellie reacties geven thqns alvast:D
 
Tipje bij de eerste foto. Trek je buik niet zo in......dat geeft een raar effect.

Ziet er goed uit voor 8 maanden. Wat ontbreekt zijn vooral traps. Je armen zien er al netjes uit. Rug en benen vallen niet te beoordelen.
 
Stevige armen in ieder geval... nu de rest nog :)
 
Op die laatste foto zien je benen er een beetje schraal uit in tegenstelling tot armen (vooral reet en hamstrings) :D
Maar daar het geen posefoto is, kan het ook vertekening van het beeld zijn.
 
heb je nou zo'n mini taille, of lijkt dat maar zo ?
 
Nette vooruitgang hoor, voor acht maanden!

Werk nog even aan je poses voor de volgende foto-ronde (sucks, maar zo geef je de viewer wel een beter beeld). Je traps vallen wel op, hier mag nog wel wat aan gebeuren.
 
Nice work, je triceps op de 2de foto lijken een van je sterkste punten, en inderdaad lionel haalde het al aan, je traps 'lijken' wat minder, al is het moeilijk te beoordelen omwille van je pose.
 
indd, je traps/schouders mogen wel wat meer aandacht vind ik. en wat is je bf op dit moment? misschien je buikspieren wat beter trainen? maar dat is mijn mening.

iig gewoon hard door gaan, dan kom je er wel ;)

ziet er ook wel netjes uit voor 8 maanden hoor, je mag niet klagen.

Grt,
Patrick
 
Oh ja, die eerste foto zou wel wat roffer zijn als je je gulp dicht had gedaan
 
hehe njah ik trek me nu sindskort aan stang op kon ik bij andere sportschool noojt! dus denk dat traps nu wel meer gaan groejen :P. Zoals ik al zei over paar maanden nieuwe foto;s
 
armen goed en vooral triceps is je ding zo te zien. ik heb minder triceps na 4 jaar
 
Fitnesmaster zei:
hehe njah ik trek me nu sindskort aan stang op kon ik bij andere sportschool noojt! dus denk dat traps nu wel meer gaan groejen :P. Zoals ik al zei over paar maanden nieuwe foto;s

Traps = trapezius (dat geval bovenaan je rug en in je nek) ; Lats = latissimus dorsi (je vleugels)

Maar deadlifts hebben meer effect dan chins op je gehele groei (ook in de rug).
 
Goeie armen, redelijke borst, hele smalle taille, waarschijnlijk omdat je er weinig buikspiermassa hebt.
 
Zelda zei:
Goeie armen, redelijke borst, hele smalle taille, waarschijnlijk omdat je er weinig buikspiermassa hebt.

Hij trekt zijn buik gigantisch in ;), maar eerder een slanke taille omdat zijn heupen smal zijn.
 
Netjes voor 8 maanden.

Ga zo door zou ik zeggen.

Wel de volgende keer je gulp dicht bro :cool:
 
Emile zei:
Wel de volgende keer je gulp dicht bro :cool:

:D

Viel me niet eens op, tis maar waar je naar kijkt...
 
Emile zei:
Netjes voor 8 maanden.

Ga zo door zou ik zeggen.

Wel de volgende keer je gulp dicht bro :cool:

Nah , man. Volgende keer lap vlees eruit! :D
 
je moet meer eten.. beetje dun nog maar goede basis Succes ermee!
 
Back
Naar boven