XXL Nutrition

oke benbenieuwd wat jullie hiervan vinden dit was toen 8 maand trainde!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hey luitjes dan maar nog 1 foto van mij shirt schouders zijnw el goed hoor van mij ben eens dat mijn lats nog wat bijgetraind moeten worden. maar voor de rest vind ik dat ik wel goed ga . kwa biceps ben ik ook best wel sterk alleen die mogen van mij nog wel wat massa hebben. dat mijn taile smal lijkt komt omdat ik boven aan het uitdijnen ben . Vind dunne onderbuik juist rlaxe komt je lichaam beter uit ![Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blijf julllie reacties geven plsszz. thqns alvast voor die ik heb
 
Post eens een normale pose kerel.
 
Misschien vind je dit een rare vraag, maar train je eigenlijk je onderlichaam wel?
 
haha hoezo dan "? ben nu druk bezig met buikspieren zie lijntjes op zijkant wel zitten dus ze komen weer goed door.
 
armen gaan wel goed... ik zou je mini taile goed benutten door rug veel te trainen.... verder vind ik je kuif echt vette shit ace ventura syle

veel succes verder grt

eddy
 
Goede armen.
benen wel harder aanpakken. ;)
zware oefeningen doen (squatten, deadliften, roeien met halter e.d.)
 
vreten - trainen - rust





doet me denken aan glicious de 2de foto :o
 
Foto's zijn erg moeilijk te beoordelen. Op de eerste trek je overdreven fel je buik in en die andere foto's stellen niets voor. Probeer gewoon eens een foto te posten in front zonder de boel op te spannen en je buik zo in te trekken. Je hebt wel een degelijke basis maar ik heb de indruk dat er wat schort aan je trainingsschema en je voeding.
 
hmmm daar kan niet veel aan mankeren hoor haha kijk mijn armen maar probeer die maar ss zo te krijgen na 1 jaaar. sta onder begeleiding van mijn 2 broers die beiden al dik 10 jaar trainen ik ga goed voor 1 jaar zegt iedereen in mijn omgeving volgens mij ben je gewoon jaloers ! You can kiss my ass !
 
jaloers? :roflol:

maar je hebt nog aardig wat werk te doen.
 
wat voor werk dan ? train nog maar 1 jaartje houd daar wel rekening mee en zit laag in mijn bf doe mijn best dat is toch het beste wat ik kan doen ofniet ?pas na 10 jaar ben je een naturel bodyboulder maar vind zelf dat ik lekker ga
 
ja ok niemand zegt dat het niet goed gaat toch na 1 jaar ?

men vraagt gewoon betere poses en of je je bene wel traint
 
SideShow zei:
ja ok niemand zegt dat het niet goed gaat toch na 1 jaar ?

men vraagt gewoon betere poses en of je je bene wel traint

Jah snap ook nie waarom ie zo een reacties geeft
 
Fitnesmaster zei:
wat voor werk dan ? train nog maar 1 jaartje houd daar wel rekening mee en zit laag in mijn bf doe mijn best dat is toch het beste wat ik kan doen ofniet ?pas na 10 jaar ben je een naturel bodyboulder maar vind zelf dat ik lekker ga
Waar train je? Bij het Spectrum zeker of een andere Healthclub? Ga anders es bij Thor's gym kijken op de Gedempte Molenwijk. Dat is een klein hardcore sportschooltje. Waar ze ook een squatrek hebben ;)
 
nee maar 1 gast zei dat mijn trainings schema en eetschema niet goed was ofzo. terwijl ik daar juist goed rekening mee houd hehe. jah komen wel als het echt warm is heb toch gezegd 3 maand. !!

ik doe biceps curl met 40 kg staand
en bench press 90 kg
triceps is mijn sterkste punt !. Zelf wil ik meer aan mijn borst gaan werken armen door laten groejen zoals ze nu gaan. en mijn v- shape verder gaan uitbreiden door middel van optrekken en deadlifts te doen. Squaten beginik niet aan wil mijn rug niet kapot hebben . iemand anders nog suggesties ?
 
Fitnesmaster zei:
Squaten beginik niet aan wil mijn rug niet kapot hebben . iemand anders nog suggesties ?
Heb je last van je rug dan?
 
mijn rug is wel sterk maar heb genoeg verhalen gehoord dat je met sqauts je rug vernielt en ik train zelf ook bij een hardcore gym alleen maar gespierde gasten die gemiddeld meer dan 7 jaar trainen. op mijn sportschool heb ik alles
 
Fitnesmaster zei:
mijn rug is wel sterk maar heb genoeg verhalen gehoord dat je met sqauts je rug vernielt en ik train zelf ook bij een hardcore gym alleen maar gespierde gasten die gemiddeld meer dan 7 jaar trainen. op mijn sportschool heb ik alles
LOL! Als ze daar zeggen dat squaten slecht voor je rug is dan is het echt geen hardcore sportschool :rolleyes: .

Maar mag ik vragen waar je dan traint? Aangezien ikzelf in Heerenveen train.
 
Fitnesmaster zei:
hmmm daar kan niet veel aan mankeren hoor haha kijk mijn armen maar probeer die maar ss zo te krijgen na 1 jaaar. sta onder begeleiding van mijn 2 broers die beiden al dik 10 jaar trainen ik ga goed voor 1 jaar zegt iedereen in mijn omgeving volgens mij ben je gewoon jaloers ! You can kiss my ass !


Nou sorry hoor maar zo bijzonder vind ik je armen niet. Zoveel mensen kunen dat krijgen in een jaar met goeie voeding en training.
 
Back
Naar boven