Fitness Seller

oke benbenieuwd wat jullie hiervan vinden dit was toen 8 maand trainde!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar dat bedoel ik niet negatief dus je hoeft niet te gaan flamen. Ziet er goed uit voor een jaartje. Maar als je zo zeker bent van je voedingsschema post je em tog gewoon? Weten hun ook meteen dat je voedingsschema prima is ;)
 
hmmm dan moet je nog ss x goed in boeken lezen iedereen heeft een ander fysyk kwa aanleg enzo !
 
Fitnesmaster zei:
hmmm daar kan niet veel aan mankeren hoor haha kijk mijn armen maar probeer die maar ss zo te krijgen na 1 jaaar. sta onder begeleiding van mijn 2 broers die beiden al dik 10 jaar trainen ik ga goed voor 1 jaar zegt iedereen in mijn omgeving volgens mij ben je gewoon jaloers ! You can kiss my ass !

nou moet je ook niet gaan overdrijven. ik wou eerst iets zeggen in de trant van: ga zo door de basis is dr.

maar nu ben ik meer geneigd te zeggen: ga je benen trainen Gliciousboy! je zit trouwens niet schrikbarend laag in je vet% hoor. ik schat je op zon 10%

Fitnesmaster zei:
hmmm dan moet je nog ss x goed in boeken lezen iedereen heeft een ander fysyk kwa aanleg enzo !

als je er zon verstand van hebt, ben je dan endo meso ecto? of een combinatie mischien?

hoe ziet je voedingsschema eruit? hoe ziet je split eruit? wat deadlift/squat je?

iedereen heeft tot nu toe normaal gereageerd maar volgens mij verw8 je dat we helemaal ondersteboven zijn van je fysiek ofzo. zoals ik al zei de basis is er. maar veel meer nog echt niet :thumb:

p.s.

squatten slecht voor je rug? :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Kijkend naar je 2e foto zijn je armen in verhouding tot de rest van je lichaam het grootst. En ben zelf ook van mening dat het er na een jaar training echt wel goed uit ziet. Maar wat misschien handiger zou zijn geweest is als je ook een foto had gepost van je lichaam voordat je begon met trainen. Dan kunnen ook de mensen hier zien hoeveel je vooruit bent gegaan:-). En als je zegt dat je traint met 2 broers diej al jaren ervaring hebben weet je neem ik aan wel wat je doet en moet je je niet zo op de kast laten jagen. Gewoon zo doortrainen:-)..
 
Nou knul. Maak betere poses en heb niet zo'n air om je heen. Mensen proberen je te helpen en je luistert niet eens.
 
Fitnesmaster zei:
nee maar 1 gast zei dat mijn trainings schema en eetschema niet goed was ofzo. terwijl ik daar juist goed rekening mee houd hehe. jah komen wel als het echt warm is heb toch gezegd 3 maand. !!

ik doe biceps curl met 40 kg staand
en bench press 90 kg
triceps is mijn sterkste punt !. Zelf wil ik meer aan mijn borst gaan werken armen door laten groejen zoals ze nu gaan. en mijn v- shape verder gaan uitbreiden door middel van optrekken en deadlifts te doen. Squaten beginik niet aan wil mijn rug niet kapot hebben . iemand anders nog suggesties ?

Ik zei dat ik dat "denk". Ik zei niet dat het zo "is". Normaal zou je groter moeten zijn. Dat is mijn gedacht.
 
kom op post je eetschema eens:D
 
oke voordat ik trainde

oke dit was ik toen ik net begon met trainen niet op die kleur broek letten die was toen in LOL die is me allang vet te klein!!! kom maar op met jullie reacties. ben benieuwd wat jullie dervan zeggen. schaam me trouwens dak deze foto post toen was ik echt helemaal nog niks !!!!
 
Hey dude, jij hier ook.

Ben al een tijd nie meer geweest.
Keb nu eindelijk weer internet.

Maar begin tot eind, goed resultaat hoor.
Ga zo door.

Paar puntjes had ik je al eens gemeld op. Biceps zijn goed, triceps kunnen beter. Maar ja de 1 heeft aanleg voor dit en de andere meer voor dat.
En borst natuurlijk! 90 kg benchen? Doe je het dan wel goed? (of benchte je dat nog nie op die foto?)
Hoe is je buik nu? Kun je namelijk niet zien op die eerste foto (Niet buik intrekken).
 
Als je geen kritiek kunt verdragen moet je er niet om vragen wijsneus.
En ga je benen trainen, je hebt een paar luciferhoutjes.
 
Fitnesmaster zei:
mijn rug is wel sterk maar heb genoeg verhalen gehoord dat je met sqauts je rug vernielt en ik train zelf ook bij een hardcore gym alleen maar gespierde gasten die gemiddeld meer dan 7 jaar trainen. op mijn sportschool heb ik alles
Behalve mensen met kennis van zaken zo te horen. En doe in godsnaam iets aan je attitude :cool:
 
:roflol: :roflol: :hair: Wat een draad ik heb me ziek gelachen man o man ga eerst es een paar jaar trainen en kom dan es terug goede triceps zegt ie mn broer die niet traint heeft nog grotere triceps. :(
 
Idd erg arrogante opmerkingen tering.....hijs erg zeker over zichzelf........alsof ie al een pro is....en geen benen trainen is ook nooit groot worden.En pros die niet squatten ?????? hehehe .....

Jalloers zijn we zeker niet....die gasten die hier zitten zijn wel 2 - 6 x zo breed en hebben al jaren meer trainign ervaring...

Maja hij ken niet zo tegen kritiek.....
 
een best goed resultaat voor een klein jaar trainen, maar er kunnen nog veel punten veel verbeterd worden, ga lekker bulken man en trainen todat je zwart voor je ogen ziet. en ook die benen, het ziet er toch echt niet uit een breed bovenlijf en dan van die skelletenpootjes eronder.

en ga sqautten, je verknalt je rug hiermee wanneer je hem verkeerd uitvoerd, maar met 2 van die broers, moeten ze je de techniek ook goed kunnen leren
 
Joyce zei:
een best goed resultaat voor een klein jaar trainen, maar er kunnen nog veel punten veel verbeterd worden, ga lekker bulken man en trainen todat je zwart voor je ogen ziet. en ook die benen, het ziet er toch echt niet uit een breed bovenlijf en dan van die skelletenpootjes eronder.

en ga sqautten, je verknalt je rug hiermee wanneer je hem verkeerd uitvoerd, maar met 2 van die broers, moeten ze je de techniek ook goed kunnen leren

Klopt als een bus! Beetje jammer dat advies nooit opgevolgd wordt! :D
 
Joyce zei:
.

en ga sqautten, je verknalt je rug hiermee wanneer je hem verkeerd uitvoerd, maar met 2 van die broers, moeten ze je de techniek ook goed kunnen leren

Die squatten ook niet maar trainen wel al 10 jaar :roflol: :dunno:
 
Fitnesmaster, mooi voor je dat je enthousiast over jezelf bent. Alleen moet je nog niet denken dat je er al bent. De basis is redelijk, maar ga niet doen alsof je de nieuwe Mr. Olympia bent. Daar prikken de leden hier zo doorheen.

Adviezen over squatten zijn goed bedoeld, je onderstel heeft overduidelijk training nodig.

Probeer verder een beetje normaal Nederlands te posten, Breezahtaalgebruik is meer iets voor andere fora.
 
Back
Naar boven