Fitness Seller

Oke.. My Story (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mr.Mike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 jul 2005
Berichten
5.296
Waardering
81
Lengte
1m72
Massa
102kg
Sup Peepz?
Mijn verhaaltje en tevens mijn eerste post hier;

Ik train nu totaal denk ik 15maanden, waarvan 11maanden in een sportschool 5min fietsen van hier.
Klein in omvang en weinig mogelijkheden helaas.
Daar trainde ik met 2 vrienden van me, 3x per week.
De eerste maanden natuurlijk dikke noobs, en gewoon alle apparaten bij langs zoals elke 'beachboy' die denkt even breed te worden voor de zomer.
Denk dan aan veel lullen en 30jaar over 1apparaat doen, en weinig gainen offcoarse..

Mijn stats; 54kg 10% BF 1.72
Ik ben overigens fijn gebouwd(Indonesisch). 100% Ecto.

Ik heb helaas geen pose-foto's van toen
Normale foto’s toendertijd;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Langzamerhand steeds meer kennis opgedaan, en na een halfjaar een leuk schema opgesteld voor de 3 dagen dat ik trainde. We trainden nog steeds helaas met zijn 3-en, dus we groeiden goed in kracht, maar de massa ging nog niet super ofzo. Hield me ook totaal niet bezig met voeding, en ik at gewoon net als iedereen 3x per dag ofzo.
Na een tijdje heb ik me helemaal verdiept in de voeding/anatomie/trainingsmethoden en dergelijke.
Mijn eerste pot Whey aangeschaft, en een voorzichtig eetschema voor mezelf opgesteld.
Met deze kennis nog een paar maanden doorgetraind, en het ging steeds beter. Kracht & Massa uiteraard.

Aangezien ik bij die sportschool maar 3dagen per week kon trainen, en de apparaten en dergelijke mij steeds meer belemmerden ben ik bij een andere sportschool gaan informeren.
Stukkie verder fietsen/rijden, maar veel meer mogelijkheden 8)
En aangezien mijn homie Daniel daar al trainde, zijn we sindsdien samen gaan trainen.
Denk aan; Weinig lullen, keihard trainen en elkaar keer op keer weer pushen!

Ik train nu zo'n 4maand bij deze sportschool, en het heeft imo zijn vruchten goed afgeworpen..
Kennis, strak eetschema, keihard trainen en voldoende rust zijn de keys
Het is een dure hobby, aangezien 10x op een dag eten niet echt goedkoop is en de supplementen zoals Whey ook niet gratis zijn.
Mja dat is natuurlijk algemeen bekend voor jullie.
Ik betaal daarom ook elke week mee met de boodschappen, logisch imo

Overal waar je heengaat, gaat uiteraard een rugzak mee met eten 8)
Ik train nu sinds 4 maanden, 4x per week.. En dat op kracht&massa.
Ben nu van plan om me 100% op massa te richten, en vanaf volgende maand 5x in de week te trainen met een nieuw schema.
Na deze zomer ga ik iig voor het eerst lang bulken, hoe lang is nog niet bekend. Ligt er natuurlijk aan hoe alles verloopt.
Ben iig erg benieuwd wat de toekomst mij brengt..

Mijn huidige stats; 20jr - 75,5kg - 6% BF - 1.72m
Ben dus totaal 21,5kg aangekomen, en mijn vetpercentage is gedaald met 4%

Foto’s;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
damn wat een metamorfose! Ga zo door!!
 
goed hoor kerel, lekker doorgaan zo! keep it up..
 
Mooi stukkie en enorme metamorfose in je postuur, top :up:
 
Mooie progressie!!
 
Sterk bezig gastje!
 
leuk man leuk verhaal erbij :) hopelijk mag je nog groter worden en dat we dan wat front shots krijgen ;)
 
WOW man wat een vooruit gang respect! man

mega
 
haha ik moest eerst een ietsie pietsie 'grijnzen' toen ik de eerste paar foto's zag. maar toen ik die rug foto zag, my god, INSANE goede vooruitgang dude!
keep it up!
 
Welkom bij de groeiende ecto club :D
 
shit man de ecto's komer er aan! ;-) zelfde als war of the worlds!

pas op voor de ecto ;-)there coming
 
Bedankt voor de reacties! Echt tof.

Ik ben zelf ook erg tevreden met wat ik heb gehaald het afgelopen jaar.
Aan de andere kant, ik weet wat ik er ook allemaal voor heb moeten doen maar ik barst gelukkig van de discipline dus dat vormt totaal geen probleem.

Op naar de 80kg :cool:
 
Heel erg knap! :thumbs:

Je zit hier aan het goede adres om nog verder te komen !
 
ga zo door man, en dan is de 80kg niet ver weg!!!!
 
Wow wat een progressie!!! :thumbs:



Maar denk persoonlijk niet dat je ecto bent!
 
Idd, die vooruitgang is eng goed. Ecto's doen daar veel langer over :D
Ik zag er, toen ik niet trainde, ook als een ecto uit, maar na een tijd merkte ik ook dat ik redelijk gemakkelijk vet aanzet en massa win (een semi-ecto dus).
Maar je ouders moesten af en toe vast gedacht hebben dat er een vreemdeling de keuken in kwam lopen, toen je eten rook en met een dubbel front biceps op ze afstapte :D
 
dat noem ik nogeens een goede vooruitgang :O

veel succes verder ;)
 
:thumbs: Zeer goeie progressie!!!
 
Wreed veranderd idd :) zul je zelf ook wel veel gelukkiger mee zijn...

Als je die rug bekijkt => wow :) en dit op minder dan 1 jaar? heel sterk... 'k zal eens tegen mijn trainingspartner zeggen dat die mij ook wat meer moet pushen :), in ieder geval volhouden met wat je bezig bent :)

Grtz
DiS
 
Back
Naar boven