AndroidHealthClinic

Oke.. My Story (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik kan niet geloven dat hij dit in 15 maanden gegained heeft... vind het ook een beetje raar dat niemand anders dit zegt ???
 
Kan makkelijk hoor!

Goede progrssie :thumbs:, maar vet is geen 6%, eerder 9 a 10. Anders zie je bij een back double bi duidelijke seperatie in de armen.
 
Marky zei:
Kan makkelijk hoor!

Goede progrssie :thumbs:, maar vet is geen 6%, eerder 9 a 10. Anders zie je bij een back double bi duidelijke seperatie in de armen.

idd helemaal waar, ik zag het ook al. verder ziet het er gewoon heel goed uit voor zo'n korte tijd.
 
Cossieboy zei:
Zeeeeeeeeeeeeer goede vooruitgang,je hebt blijkbaar toch een goede aanleg!
Vooral zo doorgaan zou ik zeggen!

Alleen 1 opmerking;6%BF lijkt me iets te optimistisch ingeschat,denk eerder aan 10%.

inderdaad. ik denk persoonlijk ook 10 a 11%. Ik zit rond de 9 a 10% en mijn rug is veel droger. Desondanks puike prestatie!
 
Kerel, netjes gedaan! je verdient al mn respect! Van uberplank naar goed gespierd. Mooi gedaan!
 
Over mijn BF; Dit is 2week terug gemeten met een 5-punts plooimeting..

Ik snap precies wat jullie bedoelen, het oogt meer dan die 6%.
Mijn buik/borst zijn daarentegen een stuk droger, ik kan beter zeggen..waren aangezien ik sinds anderhalf week weer mijn BF aan het opbouwen ben.

Wat ook een optie is, dat ik wat vocht vasthoudt. Heb de volledige maand Mei creatine gebruikt, en ik raak het vocht net als de vorige keer moeilijk kwijt.

Mja, het maakt ook niet uit.. 1ding is zeker, BF gaat omhoog de komende tijd :lick:
 
dude vooral doorgaan :P
Op naar de 15% fat met 110kg :D

Wat zijn je verder stats eigenlijk (kwa kracht?)?
Dl, bench, squat, bor ed
 
Heel netjes dude :thumbs:
 
Marky zei:
Kan makkelijk hoor!

Goede progrssie :thumbs:, maar vet is geen 6%, eerder 9 a 10. Anders zie je bij een back double bi duidelijke seperatie in de armen.
Ehm... bij mijn back double bi zie je bij m'n armen de 4 compartementen zitten, maar no way dat ik 6% heb, denk ik. Eerder 8 of 9%.
 
Mr.Mike in welke gym train jij?
Ik kom nl ook uit Assen.
 
Chewie zei:
dude vooral doorgaan :P
Op naar de 15% fat met 110kg :D

Wat zijn je verder stats eigenlijk (kwa kracht?)?
Dl, bench, squat, bor ed
Haha, die 110kg zal wel lang duren :rolleyes:
Ik heb geen eens een doel qua gewicht, elk gewicht lijkt bij iedereen anders imo. Eerst maar eens over die 80kg gaan..

Ik ben de laatste tijd met redelijk veel herhalingen bezig, met weinig rust tussen de sets, dus ik kan moeilijk wat zeggen over de huidige stats..
Stats 2 maanden geleden;

DL- 175kg
BP- 110kg
SQ- 145kg
 
ReyMysterio zei:
Mr.Mike in welke gym train jij?
Ik kom nl ook uit Assen.
Je hebt een PM :cool:
 
Mr.Mike zei:
Haha, die 110kg zal wel lang duren :rolleyes:
Ik heb geen eens een doel qua gewicht, elk gewicht lijkt bij iedereen anders imo. Eerst maar eens over die 80kg gaan..

Ik ben de laatste tijd met redelijk veel herhalingen bezig, met weinig rust tussen de sets, dus ik kan moeilijk wat zeggen over de huidige stats..
Stats 2 maanden geleden;

DL- 175kg
BP- 110kg
SQ- 145kg
Toch netjes voor een lichtgewicht :D ;)
 
Heb je toevallig Coleman-genen of zo?

Respect!

Knappe gedaanteverwisseling! Hou vol!
 
Super vooruitgang!!jij gaat groot worden vriend:-)...
 
:thumb: goeie vooruitgang
 
Thanks Bro's

Ben een paar dagen terug begonnen met langzaam op te bouwen met de Kcals, het begin van de lange bulk.
Ik zit nu 200kcal boven mijn onderhoud en voelt wel lekker aan, krijg alleen erg last van mijn huid. Heb daarom weer een potje biergist gehaald, waarmee ik eerdere goede ervaringen heb..

Verder heb ik nu een weddenschap met mijn vriendin afgesloten die mij 100% steunt en motiveert in deze 'hobby'.
Als ik in April over de 82kg weeg(max 13%) dan krijg ik een maand lang elke keer dat wij elkaar zien een massage :cool:
Zij doet zelf aan wedstrijdboksen icm krachttraining, en ik ga haar de komende tijd helpen met training+voeding zodat haar BF wat omlaag gaat.
Ik heb haar een uitgebreid etentje beloofd wanneer zij haar doel bereikt..

Heerlijk om zo'n vriendin te hebben, die mij pusht en motiveert :cool:
 
Laatst bewerkt:
haha netjes hoor mike, mooie resultaten en keep on the good work
 
je eerste rug foto is écht wel goed!
je hebt n smalle taille en dat benadrukt het geheel!!
goeie vooruitgang man, keep pumpin!
 
Laat ook es een voorkant foto zien. Beetje eenzijdig beeld zo.
 
Back
Naar boven