- Lid geworden
- 20 apr 2006
- Berichten
- 1.297
- Waardering
- 5
ligt eraan hoe hard ik trap
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
210pk. vw vr6 2.9L
0/100 geen idee hij zuipt 1:5
Chrysler Neon 133 pk 0-100 8.8 seconden
309 GTI 8v 131 pk 0-100 8 seconden
309 GTI 16v 160 pk standaard, 170 pk op de testbank (weet niet precies wat de vorige eigenaar ermee gedaan heeft) en nadien laten chippen wat hem als ie standaard was geweest een 12 pk winst zou moeten geven. Fabrieksgegevens @ 160 pk 0-100 7.8 seconden
De Chrysler neon is mijn normaal vervoer, de 309 GTI 16v meer een hobbyauto en de 309 8v is eigenlijk "over" alleen had geen zin er afscheid van te nemen dus deze heb ik gestald.
165 pk , straks 215 met chip van heinz en grotere verstuivers
Of de 309 GTI 16v blijft weet ik nog niet, wel heb ik gisteren een 309 erbij gekocht welke ik woensdag op kan halen. Preciese vermogen is me onbekend, fungehalte lag in ieder geval zeer hoog
Zal er wel een wat foto's van maken als ik de auto eenmaal thuis heb staan
waarom doe je die 16v er dan uit?
wel leuk die wolven in schaapskleren
de absolute wolf in schaapskleren blijft echter wel de nissan sunny gti-R met 220 pk
altijd leuk, een autotopic
375pk
0-100 zou net onder de 5 sec kunnen
klok....klepel...En Amerikaanse auto's kunnen alleen hard rechtdoor, zodra ze een bocht moeten maken kan je beter uitstappen en em de hoek om duwen
Nee, dit is een LT-4, alleen leverbaar in '96Die Corvette in je avatar? Dat is dan een ZR1 neem ik aan?
Damn ik ben weer jaloers.
Nee, dit is een LT-4, alleen leverbaar in '96
Gebouwd omdat de ZR-1 er maar tot '95 was en er geen speciale versie voor
'96, het laatste jaar van het C4 model was.
Ik dacht dat de LT4 "maar" () 300 pk had?
Anyway nice ride bro!
Nee, da's de 'gewone' LT-1
dank je