MuscleMeat

oke nieuw autotopic, hoeveel pk heeft je bak?! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

210pk. vw vr6 2.9L

0/100 geen idee hij zuipt 1:5
 
165 pk , straks 215 met chip van heinz en grotere verstuivers
 
Chrysler Neon 133 pk 0-100 8.8 seconden

309 GTI 8v 131 pk 0-100 8 seconden

309 GTI 16v 160 pk standaard, 170 pk op de testbank (weet niet precies wat de vorige eigenaar ermee gedaan heeft) en nadien laten chippen wat hem als ie standaard was geweest een 12 pk winst zou moeten geven. Fabrieksgegevens @ 160 pk 0-100 7.8 seconden

De Chrysler neon is mijn normaal vervoer, de 309 GTI 16v meer een hobbyauto en de 309 8v is eigenlijk "over" alleen had geen zin er afscheid van te nemen dus deze heb ik gestald.


Of de 309 GTI 16v blijft weet ik nog niet, wel heb ik gisteren een 309 erbij gekocht welke ik woensdag op kan halen. Preciese vermogen is me onbekend, fungehalte lag in ieder geval zeer hoog :D

Zal er wel een wat foto's van maken als ik de auto eenmaal thuis heb staan ;)
 
Vandaar reed dit ding voor me de snelweg op:

Audi S8 (450 pk) Eerlijk is eerlijk: hij bleef me tot 200 km/uur voor en liep ook een 10-tal meter op me uit. Toen vond ik het (qua boetes) te riskant worden en heb ik het gas losgelaten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Of de 309 GTI 16v blijft weet ik nog niet, wel heb ik gisteren een 309 erbij gekocht welke ik woensdag op kan halen. Preciese vermogen is me onbekend, fungehalte lag in ieder geval zeer hoog :D

Zal er wel een wat foto's van maken als ik de auto eenmaal thuis heb staan ;)

waarom doe je die 16v er dan uit?
wel leuk die wolven in schaapskleren;)
de absolute wolf in schaapskleren blijft echter wel de nissan sunny gti-R met 220 pk
 
waarom doe je die 16v er dan uit?
wel leuk die wolven in schaapskleren;)
de absolute wolf in schaapskleren blijft echter wel de nissan sunny gti-R met 220 pk

Reden dat de 16v er dan uit gaat is omdat ik op dit moment al 3 auto's bezit en woensdag worden het er dan 4. Beetje teveel van het goede.
De 16v is dan ook niet de snelste 309 meer die ik dan bezit ;)
Wat ik zei, de fungehalte van de nieuwe 309 ligt erg hoog :D

Wat betreft de Nissan dat dat de absolute wolf in schaapskleren is ben ik met je eens als je het over standaard auto's hebt. 220 pk, 267 nm op 1220 kilo is zeker niet verkeerd.
 
ja ik heb het over standaard, want van elke auto valt natuurlijk wat te maken. genoeg filmpjes gezien van een fiat 500 die een porsche eruit trok:)
 
ik heb nu een nieuwe seat leon sport 140 pk, ik ga volgende maand inruilen tegen de FR met 200 pk
 
altijd leuk, een autotopic

375pk
0-100 zou net onder de 5 sec kunnen
 
altijd leuk, een autotopic

375pk
0-100 zou net onder de 5 sec kunnen

Die Corvette in je avatar? Dat is dan een ZR1 neem ik aan?

Damn ik ben weer jaloers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En Amerikaanse auto's kunnen alleen hard rechtdoor, zodra ze een bocht moeten maken kan je beter uitstappen en em de hoek om duwen
klok....klepel...

wedstrijdje doen? :cool:
 
Die Corvette in je avatar? Dat is dan een ZR1 neem ik aan?

Damn ik ben weer jaloers.
Nee, dit is een LT-4, alleen leverbaar in '96
Gebouwd omdat de ZR-1 er maar tot '95 was en er geen speciale versie voor
'96, het laatste jaar van het C4 model was.
 
Nee, dit is een LT-4, alleen leverbaar in '96
Gebouwd omdat de ZR-1 er maar tot '95 was en er geen speciale versie voor
'96, het laatste jaar van het C4 model was.

Ik dacht dat de LT4 "maar" (:D) 300 pk had?

Anyway nice ride bro!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, da's de 'gewone' LT-1

dank je :cool:

met een beetje M3 e36/ e46 rij je dat ding helemaal zoek 321 pk en 343 pk modellen dan he.

Maar voor de rest een zeer brute bak
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven