Fitness Seller

oke weer even een update .Brand maar los!!!

Bezoekers in dit topic

Fitnesmaster

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2004
Berichten
54
Waardering
0
Oke het is weer even geleden dit ik foto,s heb gemaakt dus vandaar deze post heb nu alleen 1 van mijn armen. Binnenkort volgen der meer ik trian nu iets meer dan 1.5 jaar. Geef jullie mening maar alvast bedankt.Klikken om em beter te zien anders is ie nu zo groot.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Borst:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Back Double Biceps:
[Link niet meer beschikbaar]



Back double biceps 2:

[Link niet meer beschikbaar]

Relaxe staand :

[Link niet meer beschikbaar]

Biceps:

[Link niet meer beschikbaar]
Ben momenteel druk bezig om die vleugels ff goed door te laten komen. Ben daar noojt echt serieus mee bezig geweest en betaal nu de rekening daarvoor. Hoop in volgende post te kunnen laten zien dat ze vooruit zijn gegaan.
 
Goede foto , maar je ziet weinig...!!! jah wel een dikke tricep, maar verder?

Edit: de rest van de foto's staan er nu ook zie ik.. gaat zeker de goede kant op kerel, keep pumpin Iron!
 
Laatst bewerkt:
Ja , triceps gaan lekker idd, rest heeft nog wel wat werk nodig :)
 
Hoe zit het met je benen? Ben je die gaan trainen sinds deze foto's?

Of zijn dit nieuwe foto's?
 
Je armen zijn vet!! maar nu ook de rug zo mooi krijgen :)
 
gaat de goede kant op
 
Beentjes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Benen hebben zeker meer werk nodig. Binnenkant van je dijen zijn erg plat, teken dat je volgens mij je benen niet bijzonder hard aanpakt.

1x per week (minimaal) squat en deadlift !!!!!
 
ik squat 1x per week en trian benen 2x in de week pak de benen wel goed aan . Maar pose voor benen is klote. Ben zelf redelijk tevreden over benen . ze hebben wel beetje vorm.
 
Je poseert wel een beetje vreemd moet ik zeggen :P Maar damn...die triceps...die zien er goed uit!
 
Triceps is echt super.

nu de rest op hetzelfde niveau krijgen, dan wordt het helemaal goed.
 
goede triceps zwakke benen
 
potverdomme man, die tricep is egt wel vet nice
 
ziet er goed uit :D, train jij toevallig bij fitplan leeuwarden?
 
sorry dat ik het moet zeggen maar hier ontbreekt verhoudingen. Als je puur naar bodybuilding oogpunt kijkt waar symmetrie en verhouding heel belangrijk zijn moet ik oordelen dat je erg zwak oogt. ook voor 1,5 jaar tijd. Je hebt duidelijk je rug en benen verwaarloosd. benen en rug hebben echt massa nodig. je bent tevreden over benen? hoe komt het dat je nog in een diesel past die smal fit is? Duidelijk nog een lange weg te gaan maar de basis is gelegd. Goede triceps overigens!
 
Nu mag je het zeggen, "Mars".
 
deze foto,s zijn inmiddels alweer dik 5 maand oud. die diesel broek pas ik niet meer en op webcam lijken benen ook kleiner. Train mijn vleugels nu ook goed tot ik niet meer kan zet alles op alles .Mjah slecht kritiek geeft mij motivatie om nog harder te knallen dus kom maar op met de reakties !!!!!
 
monster triceps
 
Ik ben het met de rest eens.........Triceps zijn troppie!
 
Back
Naar boven