AndroidHealthClinic

Okselzweet weg, maar..

Bezoekers in dit topic

Vincenzio

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2008
Berichten
3.518
Waardering
303
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Hey,

Nou bestaan er van die middeltjes waardoor je geen okselzweet meer hebt ( Odaban, odorex, die dingen)

Maar is het niet zo dat als je niet uit je oksels zweet, dat je meer gaat zweten op andere plekken?
 
Zelf merk ik dat niet
 
Ik merk dat ook niet. Lang leve odorex.
 
Hey,

Nou bestaan er van die middeltjes waardoor je geen okselzweet meer hebt ( Odaban, odorex, die dingen)

Maar is het niet zo dat als je niet uit je oksels zweet, dat je meer gaat zweten op andere plekken?

Waarschijnlijk.. het lichaam moet toch ergens koelen, maar als dat minder stinkt, en minder vlekken onder je oksels geeft, wat is dan het probleem ?

Een beetje zweet onder je oksels is verwaarloosbaar als je het jezelf voorstelt op je rug, of desnoods je hoofd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik gebruik axitrans. In de praktijk hoef ik het maar 1x in de 12 dagen op te doen om verzekerd te zijn van droge oksels. Bij normale toestand(niet sporten) zweet ik niet op andere plaatsen.

Bij sporten heb ik niet het idee dat ik heel veel meer zweet op andere plekken
 
Ik zweet altijd als een otter over m'n hele lichaam(zelfs bij temparaturen van rond de 10 graden), heb vorige week zaterdag acupunctuur gedaan en het is gewoon compleet weg. /****yeah
 
Ik zweet altijd als een otter over m'n hele lichaam(zelfs bij temparaturen van rond de 10 graden), heb vorige week zaterdag acupunctuur gedaan en het is gewoon compleet weg. /****yeah

zou dat blijvend zijn?
 
Ik zweet altijd als een otter over m'n hele lichaam(zelfs bij temparaturen van rond de 10 graden), heb vorige week zaterdag acupunctuur gedaan en het is gewoon compleet weg. /****yeah

:rolleyes:

Kan je mij uitleggen hoe naaldjes prikken zorgt voor niet meer zweten?
 
je prikkelt (letterlijk) zenuwbanen met acupunctuur, dat kan van alles beinvloeden.
vroegah, toen hadden zeelui een oorbel omdat je daarmee een zenuwbaan prikkelt die je zicht versterkt.
land in zicht, belangrijk, jwz
 
je prikkelt (letterlijk) zenuwbanen met acupunctuur, dat kan van alles beinvloeden.
vroegah, toen hadden zeelui een oorbel omdat je daarmee een zenuwbaan prikkelt die je zicht versterkt.
land in zicht, belangrijk, jwz

The bro-science is strong in this one.
 
je prikkelt (letterlijk) zenuwbanen met acupunctuur, dat kan van alles beinvloeden.
vroegah, toen hadden zeelui een oorbel omdat je daarmee een zenuwbaan prikkelt die je zicht versterkt.
land in zicht, belangrijk, jwz

Ik dacht dat die oorbel bedoeld was als betaling voor een fatsoenlijk graf wanneer hun lijk zou aanspoelen ... (woohoo... http://nl.wikipedia.org/wiki/Oorring )
 
Ik dacht dat die oorbel bedoeld was als betaling voor een fatsoenlijk graf wanneer hun lijk zou aanspoelen ... (woohoo... http://nl.wikipedia.org/wiki/Oorring )

dat is een gebruikelijker idee ja

edoch: https://www.google.nl/search?q=zeel...sugexp=chrome,mod=11&sourceid=chrome&ie=UTF-8

en of het nou werkte of niet, kan me voorstellen dat ze dat idee uit de aziatische cultuur in de voc tijd hebben opgepikt? kan er ook enorm naast zitten qua geschiedenis/tijdsvlak

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 10:45 ----------

The bro-science is strong in this one.

i know i know, dachten is dan ook het sleutelwoord ;)
 
lekker zweten.
zolang het niet stinkt en gelijk even douche na trainen lijkt het mij geen probleem.

je lichaam moet zich toch koelen dat zweet is er niet voor niks.
 
zou dat blijvend zijn?
Ik hoop het.
:rolleyes:

Kan je mij uitleggen hoe naaldjes prikken zorgt voor niet meer zweten?
Die naaldjes stimuleren de werking van het zenuwstelsel en het opheffen van blokkades in je lichaam. Kwam met hele andere klachten, heb namelijk al 3 weken extreme hoofdpijn en last van m'n nek(na de zitting bij de acu al veel minder).
Toen ik bij de vrouw binnen was gekomen stond m'n hoofd al helemaal vol met zweet vandaar dat ze daar ook wat aan ging doen. Binnen een paar minuten was het zweten gewoon helemaal gestopt.
 
Ik hoop het.

Die naaldjes stimuleren de werking van het zenuwstelsel en het opheffen van blokkades in je lichaam. Kwam met hele andere klachten, heb namelijk al 3 weken extreme hoofdpijn en last van m'n nek(na de zitting bij de acu al veel minder).
Toen ik bij de vrouw binnen was gekomen stond m'n hoofd al helemaal vol met zweet vandaar dat ze daar ook wat aan ging doen. Binnen een paar minuten was het zweten gewoon helemaal gestopt.

Dit betekent niets. Als je zenuwstelsel beter werkt zweet je niet? Blokkades van wat?

Wel succes met je hoofdpijn en nek verder.
 
Botox injecties schijnen te helpen tegen zweten.....
 
Schijnt vooral angst te zijn, vaak onbewust weliswaar. Zoek maar eens op chronic anxiety.
 
Dit betekent niets. Als je zenuwstelsel beter werkt zweet je niet? Blokkades van wat?

Wel succes met je hoofdpijn en nek verder.
Je schijnt twee zenuwstelsels te hebben:
1- de ene die je kan beinvloeden, je staat op en je gaat naar de wc
2- de andere zorgt oa voor je hartslag en die kun je dus niet beinvloeden, lees geen controle over

Blokkades van innerlijke energie aka ki of chi.

Thanks, gaat gelukkig iets beter nu.
 
oderex en dit soort middeltjes werkten voorheen bij mij... nu echter niet meer -.-
 
Back
Naar boven