AndroidHealthClinic

Old-School BB posters van Arnold Schwarzeneggger!

Bezoekers in dit topic

valentino

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 aug 2003
Berichten
104
Waardering
0
Old-School BB posters van Arnold Schwarzeneggger??

Ik ben al een hele tijd opzoek naar posters van Arnold in "the good old days",
maar ik kan ze echt nergens vinden.
Ik bedoel echt die mooie grote zwart/wil posters (kleur mag ook) waar hij in zijn top tijd opstaat.
Je ziet ze nog wel eens in de echte hard-core gyms hangen waar de apparaten ook nog van kaal geroest staal zijn en de gewichten aan kettingen hangen....helaas niet meer in de commerciele 'cardio' fitness school.

Heeft iemand enig idee waar ik zo'n poster vandaan zou kunne halen??
Of heeft iemand er een die hij aan mij wil dooverkopen? (PM me anders ff)

Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
valentino zei:
Ik ben al een hele tijd opzoek naar posters van Arnold in "the good old days",
maar ik kan ze echt nergens vinden.
Ik bedoel echt die mooie grote zwart/wil posters (kleur mag ook) waar hij in zijn top tijd opstaat.
Je ziet ze nog wel eens in de echte hard-core gyms hangen waar de apparaten ook nog van kaal geroest staal zijn en de gewichten aan kettingen hangen....helaas niet meer in de commerciele 'cardio' fitness school.

Heeft iemand enig idee waar ik zo'n poster vandaan zou kunne halen??
Of heeft iemand er een die hij aan mij wil dooverkopen? (PM me anders ff)

Bedankt!

Wou je die in je kamer hangen?
Ik zie liever een mooie naakte vrouw op een poster. Daar krijg ik veel meer motivatie van.
 
valentino zei:
Ik ben al een hele tijd opzoek naar posters van Arnold in "the good old days",
maar ik kan ze echt nergens vinden.
Ik bedoel echt die mooie grote zwart/wil posters (kleur mag ook) waar hij in zijn top tijd opstaat.
Je ziet ze nog wel eens in de echte hard-core gyms hangen waar de apparaten ook nog van kaal geroest staal zijn en de gewichten aan kettingen hangen....helaas niet meer in de commerciele 'cardio' fitness school.

Heeft iemand enig idee waar ik zo'n poster vandaan zou kunne halen??
Of heeft iemand er een die hij aan mij wil dooverkopen? (PM me anders ff)

Bedankt!

damn ik verwachtte dat jij die hier even ging posten...dat valt tegen :(
 
Laatst bewerkt:
BBwannabe zei:
Wou je die in je kamer hangen?
Ik zie liever een mooie naakte vrouw op een poster. Daar krijg ik veel meer motivatie van.

hehe tja sommige mensen rukken zich op vrouwen posters boven hun bed en andere op arnie posters :P
 
Haha ik wil ze dus wel in mijn kamer hangen, en tuurlijk hangt er ook een mooi vrouw bij :)

Het is meer omdat ik altijd enorm door Arnold word geinspireerd en ik hem gewoon een fantastische bodybuilder vind, hij is gewoon echt een idool van me!

Dus please, iemand??
 
Ik weet wel welke posters je bedoeld...
K heb zelf ook een aan wand hier thuis vol hangen met die dingen, allemaal van schwarzenegger, maar ik heb kleine posters, ik heb ze gewoon uit een boek gescheurt, maar ze zijn wel vet !
Tis een geel boek, "train met arnold" , als je die kan krijgen heb je aardig wat postertjes, check anders marktplaats.nl , daar heb ik ook een partij BB boeken weg !

grtz
 
Boeken zijn wel relaxed, maar ik vind het formaat niet echt goed.
Ik zoek echt een mooi groot poster, het mag ook best oud zijn..
 
pascalletjuhh zei:
http://www.allposters.com/GetThumb.asp?CID=B29ACFCBACA5400C8F84618394AFE524&c=c&search=1729

hier kun je posters bestellen staan er ook van arnold in bodybuilding poses bij :)

naja om exact te zijn 1 :D

Ik had ook al bij Google zitten zoeken en was al bij dezlefde posters uitgekomen die jij er nu neerzet :)

Het zijn trouwens geen posters maar foto's..dat is wel jammer.
Behalve al die film plaatjes kan je op poster krijgen...
Maar op internet zijn er dus geen mooi BB posters te vinden, daarom post ik het hier!

Maar bedankt voor je medeleven :D
 
valentino zei:
Ik had ook al bij Google zitten zoeken en was al bij dezlefde posters uitgekomen die jij er nu neerzet :)

Het zijn trouwens geen posters maar foto's..dat is wel jammer.
Behalve al die film plaatjes kan je op poster krijgen...
Maar op internet zijn er dus geen mooi BB posters te vinden, daarom post ik het hier!

Maar bedankt voor je medeleven :D

haha oke :D
 
pascalletjuhh zei:
*kuch* Verder *kuch* kijken *kuch* dan *kuch* je *kuch* neus *kuch* lang *kuch* is.*kuch*

hij vroeg van die grote posters die je kunt kopen :D

Oeps.... :whip:
 
nee sorry geen ervaring met paypal of bestellen via ebay
 
zXvoKabBFK-dfucrDJWnZQRpsClgW0TX.jpeg


stoere foto
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven