Fitness Seller

Old School Bodybuilding

Bezoekers in dit topic

JOHNDOUGH

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2006
Berichten
5
Waardering
0
Las dit in de S & F een tijd terug, was een artikel van Robbert Wolters. Uitstekend artikel. Je traint n.l. je hele lichaam drie keer per week, met het accent op de basisoefeningen. Dus squat, banken, chinnen, miltairy press en buik. Werkte mijns inziens zeer goed. Ben in kracht behoorlijk vooruit gegaan. Was wel intentsief, maar eenmaal gewend ging het wel. Is het proberen waard denk ik.
 
En dat is Old school omdat ???????
 
Gewoon fullbody dus...

Merkte je minder massa toename als bij een split schema?
Mijn prioriteit is namelijk massa en doe nu een variant op een fullbody (ub/lb/fb)
 
oldschool omdat het oud artikel is zeker al uit 2005 :D
 
En dat is Old school omdat ?

De rest van de fitnessjanetten tegenwoordig alleen maar op (rugondersteunende) glimmende machientjes willen trainen ipv de compounds met losse gewichten.
 
De rest van de fitnessjanetten tegenwoordig alleen maar op (rugondersteunende) glimmende machientjes willen trainen
Idd!
All you need is The Bean!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
m.n compounds dus. nja niks mis mee. maar ja wat heet old school he :cool:
 
3x per week = oldschool? Volgens mij trainden ze toen nog elke dag hoor, dat was juist het probleem.

3x pw vind ik trouwens te weinig.

Dat van die CP oefening is gewoon een feit, je hebt eigenlijk ook niets anders nodig dan de basisoef. de rest neem je erbij voor de lol eigenlijk.
 
wat ik weet bv is dat reg park bijna louter fb trainde, aldus wat ik gelezen en gehoord heb. mischien bedoelde hij dergelijke?
 
3x per week = oldschool? Volgens mij trainden ze toen nog elke dag hoor, dat was juist het probleem.

3x pw vind ik trouwens te weinig.

Dat van die CP oefening is gewoon een feit, je hebt eigenlijk ook niets anders nodig dan de basisoef. de rest neem je erbij voor de lol eigenlijk.

nja ligt er aan hoe je traint pl of bb gericht.
 
Maybe deed die gast dat op ze oude school :D
 
Back
Naar boven