XXL Nutrition

Oldschool spelletje spelen op XP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2006
Berichten
5.637
Waardering
8
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
Hey heeft iemand verstand hiervan? Ik heb hier een spel wat ik dolgraag speelde toen ik nog erg jong was. Ik begreep er toen de ballen van maar met een walkthrough ging het wel aardig.

Het spel noemt zich Police Quest SWAT en is Win95. Win 3.1 en DOS 5.0 compitabel.

Hoe krijg ik dit aan de praat op XP?
 
Als hij autoplay opstart en ik klik op Install, verdwijnt het schermpje en gebeurt er vervolgens niets.
 
Wow, ik had hem zojuist opgestart! Alleen was alles heel erg pixelig, vreemde kleuren met roze én het geluid was helemaal ****ed up. What to do?
 
Wat je nodig hebt is "dosbox". Met een beetje googlen kom je er wel uit.
 
Dat heb ik laatst gedownload met een pack games, Wolfenstein 3d enzo. Eens kyken of dat werkt.

Edit: Snap niet hoe ik een bestandje mount, die taal in de readme is niet voor mij weggelegd. lol.

Het te openen bestand staat in C:\Sierra\ en noemt zich SWAT (MS-DOS batchbestand)

Ik ben nu zo ver dat ik de directory heb gemount. Die staat nu op c:\Sierra maar kan nergens de command vinden op SWAT.bat op te starten.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het komt omdat hij van de CD moet lezen. Het zijn namelijk 4 cd's en die moet je best vaak wisselen. Maar die verdomde DOS commands in die readme, ik snap er geen k*t van. :(

Is er geen mogelijkheid om 'Openen met' te doen op dat bestand, en dan DOSbox kiezen? :p
 
ff bumpen hoor.
 
Kun je neit gewoon het prog installeren en dan R-muisknop op de .exe vh prog => eigenschappen => Compatibiliteit => Compatibiliteitsmodus "Win95" in de lijst selecteren?
 
Back
Naar boven