XXL Nutrition

WEDSTRIJD Oliebollen Challenge (1 bezoeker)

Filmpjes posten:


  • Totaal stemmers
    26
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Echter zegt de poll dat de filmpjes pas nadien online komen en dat heeft ook mijn voorkeur..anders kunnen anderen proberen mijn tijd te verbreken en dat werkt dus in mijn nadeel..

En ik ga het niet nog een keer doen..:o

Ik PM je zo de link ;)

  1. in het topic
    18 stem(men)
    69,2%

  2. in pm (dan worden ze op het einde allemaal ineens gepost)
    8 stem(men)
    30,8%
:dunno:

Had Natty87 dan ook moeten wachten met the bear ?
 
Ik zie het..echter had ik gestemd op die ander..:o
 
De uitkomst van een poll geldt uiteraard gewoon voor iedereen, ongeacht het stemgedrag :o
Ik kan ook besluiten het filmpje pas 31 december te posten..

Zij het niet dat jij hem nu al hebt..
 
Laat ik me ook maar inschrijven.
Zie die challenge zo vaak voorbij komen dat ik gewoon zin krijg in oliebollen :lick:

Filmpje verwacht ik ergens volgende week. Hoop wel dat er nog meer mensen mee gaan doen!
 
Ik denk dat het eerlijker zou zijn om alle filmpjes tegelijk te posten.
Anders is de eerste die post toch in het nadeel omdat iedereen dan weet welke tijd ze moeten evenaren om te winnen.

Maar dat is hoe ik erover denk. :)
 
Ik denk dat het eerlijker zou zijn om alle filmpjes tegelijk te posten.
Anders is de eerste die post toch in het nadeel omdat iedereen dan weet welke tijd ze moeten evenaren om te winnen.

Maar dat is hoe ik erover denk. :)
In de andere challenges wordt dit toch ook gewoon gedaan ? Dat is net een leuk onderdeel ervan imo, proberen een rep meer te doen of een snellere tijd neer te zetten dan een vorige deelnemer. Meer dan je best kun je toch sowieso niet doen :dunno:
 
In de andere challenges wordt dit toch ook gewoon gedaan ? Dat is net een leuk onderdeel ervan imo, proberen een rep meer te doen of een snellere tijd neer te zetten dan een vorige deelnemer. Meer dan je best kun je toch sowieso niet doen :dunno:
en anders gewoon een 2de poging toch :P
 
In de andere challenges wordt dit toch ook gewoon gedaan ? Dat is net een leuk onderdeel ervan imo, proberen een rep meer te doen of een snellere tijd neer te zetten dan een vorige deelnemer. Meer dan je best kun je toch sowieso niet doen :dunno:
Op zich wel.. maar toch vind ik het met een eet challenge nog net even anders... Je hebt genoeg mensen die dan net wat sneller eten en daarna over hun nek gaan :p om dan toch maar net te winnen.. Met een challenge op reps gebied vind ik dat net weer even anders...
Maar dat is ook meer mijn interpretatie... weet nl hoe het is om tegen zin in dingen weg te moeten eten en drinken. :o
 
In de andere challenges wordt dit toch ook gewoon gedaan ? Dat is net een leuk onderdeel ervan imo, proberen een rep meer te doen of een snellere tijd neer te zetten dan een vorige deelnemer. Meer dan je best kun je toch sowieso niet doen :dunno:
Het voordeel bij die challenges is dat je het nog een keer kan proberen..

Ik kan je wel vertellen dat dat niet gaat gebeuren:roflol:
 
en anders gewoon een 2de poging toch :P
We hebben niet allemaal een onderhoud van 4500-5000kcals...het richt bij jouw nietzoveel schade aan..

Het is bijna in je macro's te fitten..

Een kg oliebollen bevat zelfs 65g eiwitten voor de gains..
 
We hebben niet allemaal een onderhoud van 4500-5000kcals...het richt bij jouw nietzoveel schade aan..

Het is bijna in je macro's te fitten..

Een kg oliebollen bevat zelfs 65g eiwitten voor de gains..
:roflol:
 
We hebben niet allemaal een onderhoud van 4500-5000kcals...het richt bij jouw nietzoveel schade aan..

Het is bijna in je macro's te fitten..

Een kg oliebollen bevat zelfs 65g eiwitten voor de gains..
tnx dat wou ik je nog vragen.. perfect post workout dus :roflol:
 
Back
Naar boven