MuscleMeat

WEDSTRIJD Oliebollen Challenge

Filmpjes posten:


  • Totaal stemmers
    26
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Jezus dat viel vies tegen hahaahha. Misschien had k net op mn werk die broodjes kiprollade even moeten laten liggen want die zaten volgens mij nog wel hoog :o

Filmpje uploaden in dit topic?
Ben benieuwd! Respect dat je een poging gewaagd hebt
 
Ik zet mijn geld op vntl zijn poging morgen.
 
Ik zet mijn geld op vntl zijn poging morgen.
heb hier wel 10 oliebollen liggen maar of ik ze eet in die challenge i dunno... lekker grieperig voor de verandering weer eens met oud en nieuw :/
 
Ga morgen naar een zaak oliebollen halen waar ze vorig jaar de beste van de omgeving hadden. Morgen ga ik mijn poging wagen.
Genieten dus!
Ben benieuwd wat je tijd wordt.

Toch ben ik best wel blij dat ik ze morgen gewoon lekker rusig op kan eten :D
 
Ik zet mijn geld op wovano ..

Die heb ik weleens zien vreten in een sushi tent:eek!:

Ik moest bijna mijn vork in zijn hand parkeren om ook nog wat te claimen..:o
 
ik heb hem zojuist gedaan, heb echter geen idee hoe ik het filmpje moet uploaden + je hoort echt vies gesmak.
 
Ik zet mijn geld op wovano ..

Die heb ik weleens zien vreten in een sushi tent:eek!:

Ik moest bijna mijn vork in zijn hand parkeren om ook nog wat te claimen..:o
Can confirm Wovano laat eten verdwijnen.

Mirin die eetlust echt hard
 
Heb hem van de week gedaan, maar ik wil zo post workout proberen om mijn tijd te verbreken. Nu is mijn vraag, mag het ook een mix van oliebollen en appelbeignets zijn?
 
Heb hem van de week gedaan, maar ik wil zo post workout proberen om mijn tijd te verbreken. Nu is mijn vraag, mag het ook een mix van oliebollen en appelbeignets zijn?

ja godver, appelbeignets zijn veel minder taai. Had mijn oliebollen zelf gebakken maar was net geen kg dus nog wat bij ah gehaald. waren echt deegballen
 
Heb hem van de week gedaan, maar ik wil zo post workout proberen om mijn tijd te verbreken. Nu is mijn vraag, mag het ook een mix van oliebollen en appelbeignets zijn?

Oliebollen zijn oliebollen, dus geen appelbeignets :)
 
Is het valsspelen als ik 30 eenheden slin zet van te voren?
 
Dat Movano moet je voor betalen, anders comprimeert die de helft. Ik ben nu aan het uploaden op youtube en zal het over c.a. een uur hier posten. moest eerst evene een nieuw google accout aanmaken ivm privacy en niet willen dat iedereen die ik ken mij voor gek verklaart door 1kg oliebollen te eten.
 
Shizen was dat volgens mij..

ik heb hem zojuist gedaan, heb echter geen idee hoe ik het filmpje moet uploaden + je hoort echt vies gesmak.
Ben benieuwd naar de tijd. Ik heb ook mijn uiterste best gedaan om het geluid te verwijderen:roflol:
Can confirm Wovano laat eten verdwijnen.

Mirin die eetlust echt hard
Die eetlust heb ik ook wel..maar het ging ook snel verdomme!

Heb hem van de week gedaan, maar ik wil zo post workout proberen om mijn tijd te verbreken. Nu is mijn vraag, mag het ook een mix van oliebollen en appelbeignets zijn?
Neen..appelbeignets is VEEEEEL makkelijker..

Wat was je tijd?

Oliebollen zijn oliebollen, dus geen appelbeignets :)
*amen*
 
Back
Naar boven