AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD Oliebollen Challenge

Filmpjes posten:


  • Totaal stemmers
    26
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik weet niet of er zoiets als een Europese norm voor oliebol formaat is. Stond ook niet in de spelregels.

60g per stuk is ook weer niet zo klein dat je ze in eens door kunt slikken. Fair game lijkt me dus.

Nee maar ik zou niet willen dat Marvin het hierdoor onterecht zou vinden.
 
Ik heb 4 jaar geleden mijn laatste oliebol en appelflap op en ook dit jaar blijft de teller op nul staan.
 
Jezus :roflol: hebben we afgelopen zomer niet al genoeg van deze shit gehad. Een kilo is een kilo, als ze kleiner zijn moet je er ook meer eten. Als je hoger plaatst is het dus terecht, klaar.
 
Tweemaal kotsen vanaf minuut 10, wat een hel. Moet misschien een andere kok zoeken. Hoop dat mama het niet leest ahahahah. Toen ook gelijk gestopt, wel een screenshot zodat jullie zien dat ik het geprobeerd heb. Heil Marvin. Onbegrijpelijk ik ben nog nooit zo zwaar geweest mja ik zit dan ook per maaltijd 40min te stauwen, ben niet zo van de snelheid.

Bekijk bijlage 420834
Held!! Beetje opgeknapt weer?
 
Als bewijs ook een foto van mijn poging

Screenshot_20180101-020926.png
 
ik hoop oprecht niet dat je hier van baalt en dit onterecht vindt,
had ze best groter willen maken maar dat gaat nu eenmaal lastig zonder goede pollepel.

Zie niet in waarom zelf bakken kauwwerk scheelt, ze waren ook al afgekoeld toen ik ze at.
Ik moest zeker weten wel kauwen, zo klein waren ze ook niet (+/-60 gr.) en halverwege tussen het smakken door zeg ik ook ergens dat m'n kaken echt verrot voelen.
Maar oprecht ik hoop niet dat je het oneerlijk ofzo vindt. Heb zelf niet het idee dat ik de boel heb bedrogen.
Zoals ik gister ook al zei: natuurlijk niet!

Je bent de meer dan terechte winnaar! Had het filmpje ook nog niet helemaal gezien, maar je zit flink de stouwen en douwen!:marvin:

Zeker met jouw lichaamsgewicht is het extra ziek!:thumbs:

Nogmaals, gefeliciteerd!

Ik ben wel gewend net buiten de 'prijzen' te vallen:roflol:
 
Iedereen bedankt,
Ik weet dat ik hier eigenlijk verkeerd zit op een krachtsport/ bodybuild forum maar dat is nu het voordeel van veel duursporten doen, je kan nu eenmaal veel vreten.
Bij al die challenges met echte KT oefeningen ben ik natuurlijk kansloos en zie er nou ook niet bepaald Swarzenegger uit.
Wou gewoon even bewijzen dat ik als iel klein mannetje sneller kan vreten dat de grote kerels hier.

Was wel echt een helse challenge, moest die middag nog werken wat niet bepaald fijn was met zo’n opgeblazen buik. Oliebollen gaan je na die eerste drie echt tegenstaan, van die deegballen wegvreten is niet echt een pretje.
Ook oprecht respect voor de andere deelnemers. (zeker Jannesmanderfeld dat je het na dat auto-ongeluk 2x hebt gedaan en Skatermarvin dat je dit moest weten te compenseren en in je macro's moest 'in fitten')

Krijg ik nu ook net als Marvin een emoticon van mijzelf die echt met wanhoop in m’n ogen zo’n deegbal wegvreet
 
Krijg ik nu ook net als Marvin een emoticon van mijzelf die echt met wanhoop in m’n ogen zo’n deegbal wegvreet
: oliebol :

Sanca Saxon

Klein beetje envy wel richting roei- en fietsfanaat . Ik zou willen dat ik duursporten leuk vond en daardoor meer kon eten. Had ook een collega die vond het leuk dagelijks naar werk te fietsen (60km) en fietste in het weekend ook nog gerust 4 uur per dag..

Die gast zat ook werkelijkwaar ALTIJD te vreten..:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Klein beetje envy wel richting roei- en fietsfanaat . Ik zou willen dat ik duursporten leuk vond en daardoor meer kon eten. Had ook een collega die vond het leuk dagelijks naar werk te fietsen (60km) en fietste in het weekend ook nog gerust 4 uur per dag..

Die gast zat ook werkelijkwaar ALTIJD te vreten..:roflol:
Ik beloof je.... je mag echt wel wat van mijn metabolisme hebben hoor!! :D
 
Toffe challenge om te volgen, dikke vette respect voor de deelnemers. En uiteraard van harte roei- en fietsfanaat :bow:

Welgeteld 2 appelbeignets gegeten dit jaar en toen had ik er wel weer genoeg van:0 Ben qua eten misschien toch meer een hartig mens. Tijd voor een oliebollenrecept met kaas ofzo:o
 
: oliebol :

Sanca Saxon

Klein beetje envy wel richting roei- en fietsfanaat . Ik zou willen dat ik duursporten leuk vond en daardoor meer kon eten. Had ook een collega die vond het leuk dagelijks naar werk te fietsen (60km) en fietste in het weekend ook nog gerust 4 uur per dag..

Die gast zat ook werkelijkwaar ALTIJD te vreten..:roflol:

Maintainen op 4k is ook geen lol aan hoor.

Wel beter nu ik 5 min van me werk woon en nouwelijks meer lift, val nu nog maar klein beetje af op 3-3.5k per dag.

Mad respect voor je 1kg binge wel, heb er net 2 op en was er wel weer goed klaar mee.
 
Maintainen op 4k is ook geen lol aan hoor.

Wel beter nu ik 5 min van me werk woon en nouwelijks meer lift, val nu nog maar klein beetje af op 3-3.5k per dag.

Mad respect voor je 1kg binge wel, heb er net 2 op en was er wel weer goed klaar mee.
Ik zou een moord doen voor 4k onderhoud.

Zou direct stoppen met IF, 2x havermout eten en aan mijn tweede kip maaltijd weer rijst toevoegen. Verder wat notenmix om de boel af te toppen..:heart:
 
Ik zou een moord doen voor 4k onderhoud.

Zou direct stoppen met IF, 2x havermout eten en aan mijn tweede kip maaltijd weer rijst toevoegen. Verder wat notenmix om de boel af te toppen..:heart:

Ik heb nu 3 oliebollen met teveel suiker en een glas limo als ontbijt. :$
 
Ik heb nu 3 oliebollen met teveel suiker en een glas limo als ontbijt. :$
Dat bedoel ik..ik kom daar met mijn onderhoud eigenlijk niet mee weg. Moet flink compenseren voor dat soort grappen helaas.

Met een hoger onderhoud kun je je meer permiteren wat dat betreft..
 
Dat bedoel ik..ik kom daar met mijn onderhoud eigenlijk niet mee weg. Moet flink compenseren voor dat soort grappen helaas.

Met een hoger onderhoud kun je je meer permiteren wat dat betreft..

Nadeel is dat ik nu een maandje of 6 niet meer aan het volduwen ben en 9kg ben afgevallen.
 
Back
Naar boven