MuscleMeat

WEDSTRIJD Oliebollen Challenge

Filmpjes posten:


  • Totaal stemmers
    26
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Neem een weegschaal mee naar de kraam en vraag een kilo :D
Ik had er vandaag 12 gehaald. Wat bleek thuis...987g!:mad: Afgetopt met poedersuiker en nu hopen dat ik niet gediskwalificeerd word..

Want: 12 oliebollen (987g) met poedersuiker (~25g) (2625kcals, E/K/V: 65g / 430g / 75g)
 
Ik had er vandaag 12 gehaald. Wat bleek thuis...987g!:mad: Afgetopt met poedersuiker en nu hopen dat ik niet gediskwalificeerd word..

Want: 12 oliebollen (987g) met poedersuiker (~25g) (2625kcals, E/K/V: 65g / 430g / 75g)
Ik keur het goed :menm:
 
Nice! Wat weet nu al dat ik serieze spierpijn ga krijgen in mijn kaak..:eek!:

Filmpje ben ik prive aan het uploaden op youtube..

mag ik m zien, dan kan ik zorgen dat k sneller eet :rolleyes:
 
Het is dat ik Sanca Saxon niet kon laten zitten, want dit was deels mijn idee..anders had ik mooi niet mee gedaan..:o

Normaal geniet ik wel van oliebollen, maar nu begon nummer 6 me al een beetje tegen te staan..
One luv :heart:

Ik verwacht nog een bende log volgers van je, er waren er best veel die 'in' riepen, put the oilbolls where your mouth is :D
 
Hier staat nog niet eens een oliebollen kraam :-/
 
12-13 oliebollen wordt me misschien wat te gek :o ga her even aankijken.

Kijk nu sowieso al uit naar Skatermarvin z'n filmpje. Lekker vreten. Hoe compenseer je dit ooit?
 
12-13 oliebollen wordt me misschien wat te gek :o ga her even aankijken.

Kijk nu sowieso al uit naar Skatermarvin z'n filmpje. Lekker vreten. Hoe compenseer je dit ooit?
Bijna niet..het is 2600kcals ongeveer..

Heb net twee uur buiten gelopen (~14-15km). Dat zal wel vast 800-900kcals zijn..:o

Ja hoor..ben nu even een versie aan het uploaden met muziek onder het begin..zodat mijn gesmak verderop niet hoorbaar is:roflol:
 
Echter zegt de poll dat de filmpjes pas nadien online komen en dat heeft ook mijn voorkeur..anders kunnen anderen proberen mijn tijd te verbreken en dat werkt dus in mijn nadeel..

En ik ga het niet nog een keer doen..:o

Ik PM je zo de link ;)
 
De poll zegt in het topic posten?
 
Back
Naar boven