MuscleMeat

Oliebollen!!!!!

Bezoekers in dit topic

dit is ongeveer de enige dag in het jaar waar ik me volledig laat gaan aan vette zooi :D lekker
 
Oliebollen zijn ook nog niet eens zo heel erg slecht.
Ze bevatten net zo veel kcal als een gemiddeld brood. Tegenwoordig worden ze ook steeds vaker bereid in vloeibaar (gezonder) vet.
En als je oliebollen met rozijnen eet, krijg je ook nog eens wat ijzer en vitaminen binnen :P
 
Ja lekker, mijn eindejaars-refeed heeft zn hoogtepunt bereikt
 
Net helemaal los gegaan op de oliebollen en appelflappen, 20 oliebollen en 10 appelflappen en er liggen er nog veel meer beneden :P!!
Enige dag in het jaar dat ik niet op let :D!
 
per 100gr 263kcal 6,5gr eiwit, 42gr kh, 7,5gr vet:nope:
ze zijn ook nog eens vies, zal wel blikje tonijn worden;)
 
vette smakeloze dingen, maarja tonijn is ook vies maar daar zet je je maar overheen
 
ga in het nieuwe jaar weer een nieuwe poging wagen :D
 
Ben "vergeten" ze te halen.. misschien volgend jaar.
 
Oliebollen zijn ook nog niet eens zo heel erg slecht.
Ze bevatten net zo veel kcal als een gemiddeld brood. Tegenwoordig worden ze ook steeds vaker bereid in vloeibaar (gezonder) vet.
En als je oliebollen met rozijnen eet, krijg je ook nog eens wat ijzer en vitaminen binnen :P

Ik las zelfs dat een oliebol gezonder was dan een broodje kaas.. kun je nagaan. (vanwege minder verzadigd vet)
 
Net ff mijn bolletjes en flappen naar binnen gegooid, straks nog ff goed doorspoelen met champoepel en het nieuwe jaar kan weer beginnen :D
Een goed begin voor mijn bulk :thumbs:
Ieder zijn ding, maar koninginnedag, kerst en oud en nieuw zijn mij echt heilig, alle remmen los, zo hou ik het ook vol om de overige 361 dagen te dieeten.
Wil niet dat ik later in me kist lig met 300 kg spiermassa en denk, had ik nou maar....
Durf af en toe gewoon eens te genieten, die paar oliebollen zetten zich heus niet om in een paar kilo vet als je verder gewoon je dieet aan houd.
Zo dat was mijn preek voor het nieuwe jaar, vanavond oppassen met knallen, gewoon 2 januari weer knallen met de ijzers !!!
 
Ik ben gek op oliebollen! Maarja wedstrijd dieet dus aan de koolvis/zalm gister avond met spa.
 
Ook niet voor 1 keer per jaar?
Ik heb ze 't liefst zelfgemaakt met van alles erin cranberries, sucade, rozijnen, appel :meal:

Oke dan voor deze keer.:p
 
een oliebol kan wel 300 kcal bevatten.
 
Zijn er geen dudes hier die havermoutbollen maken ofzo???

lekker mannen , oliebollen, heb er 5/6 van op 31dec!
 
kwarkbollen!
 
Back
Naar boven