XXL Nutrition

Olieverstuiver vs spray vs spuitbus

Bezoekers in dit topic

sytrusze

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 mrt 2013
Berichten
70
Waardering
15
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
23%
Ik gebruik momenteel een olie "spray" zoals uit de bijlage, maar dan van Bertolli. Werkt niet echt ideaal, moet heel veel pompen voor er wat uit komt en je moet de spray in een bepaalde hoek houden (rechtop werkt het beste) wil je dat er iets uit komt.

Nou heb ik geen ervaring met olieverstuivers en spuitbussen zoals die van PAM bijvoorbeeld. Wel lees ik dat die spuitbussen ook na een aantal keer gebruiken al stuk gaan, alhoewel dit voornamelijk bij de goedkopere varianten van Body&Fit zo schijnt te zijn.

Olieverstuivers hebben dezelfde werking als de spray op de foto, maar misschien zit er toch verschil in qua mechanisme en werkt dit beter dan een spray? Iemand ervaring?

Thanks!
 

Bijlagen

  • Olie.jpeg
    Olie.jpeg
    43,2 KB · Weergaven: 81
Wtf is er mis met een normale fles olijfolie?
 
Ik heb deze:

Monini
GranFruttato Selezione Speciale Olio Extra Vergine di Oliva
Of eentje met een smaakje (rode peper, citroen, basilicum, truffel, knoflook oid)

Als ik aan het cutten ben PAM-spray oid (doe van XXL is ook prima), of zo'n verstuiver of low kcal spray.
 
Met mij is niks mis. Ik heb namelijk geen speciale fles nodig om te sproeien ;)
Ben toch wel benieuwd hoe je dan wel doet sproeien zonder sproeier
 
Ik heb deze:

Monini
GranFruttato Selezione Speciale Olio Extra Vergine di Oliva
Of eentje met een smaakje (rode peper, citroen, basilicum, truffel, knoflook oid)

Als ik aan het cutten ben PAM-spray oid (doe van XXL is ook prima), of zo'n verstuiver of low kcal spray.
Griekenland maakt mooie olijfolie. Die van Kreta zijn top. Zijn ook niet duur. Ik koop ze meestal per 5 liter voor €30. Aanrader.
 
Back
Naar boven