Fitness Seller

@ Olimantado

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2003
Berichten
2.285
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Olimantado:

Ik heb jou nog nooit een PM gestuurd omdat telkens jouwn mailbox vol zit.
Hoe kan ik jou dus uberhaupt hebben uitgescholden in een PM ?
NIET DUS.

Ten tweede weet ik ondertussen dat jij ander mensen/gebruikers van dit forum, voornamelijk moderators een negatief karma stuurt met daarbij een boodschap een daarachter: AFZ ROB12345.
JIJ hoopt op deze manier dat ik verwijdert wordt van dit forum, maar dat gaat je niet lukken.

Ik vindt jouwn acties persoonlijk zeer zielig.

Maar ik geef je gelijk, ik scheld jou ook uit, tuurlijk voor de onzin die jij uitkraamt heb ik geen enkel respect.
Iemand anders vindt het misschien leuk, die onzin van jou, maar ik NIET.
En dit is nederland, een vrij land, wat houdt het mij dan tegen om mijn mening te uiten ?


ROB
 
hahaha, je oogst wat je zelf gezaaid had!!!! En ik heb niet veel van die berichten gestuurd. 5 in totaal. Dat zijn er juist op de kop even veel dan het aantal keer dat jij me beledigt heb. Waarschijnljk is dat meer dan 5X, maar goed...
Terug vriendjes nu?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Akkoord,
Mits jij deze mensen een PM stuurt waarin jij jouwn excuses aanbiedt voor je grap, en duidelijk vermeld dat dit geen Negatief karma was dat door mij was gestuurd !
Want je begrijpt dat mijn naam door dit toedoen niet beter is geworden.
Dan zal ik voortaan op houden met kankeren.

Gr rob






Originally posted by Olimantado
hahaha, je oogst wat je zelf gezaaid had!!!! En ik heb niet veel van die berichten gestuurd. 5 in totaal. Dat zijn er juist op de kop even veel dan het aantal keer dat jij me beledigt heb. Waarschijnljk is dat meer dan 5X, maar goed...
Terug vriendjes nu?
 
ik wil me hier niet echt gaan bemoeien met een ordinaire ruzie, maar als iemand zich aan een ander ergerd is dat zijn probleem, lijkt me?! Waarom negeren jullie elkaar niet, dan heb je nergens last van.

Nederland is een vrij land, je 'moet' een ander z'n onzin niet lezen, je mag het..... ;)

en nou weer gewoon eff lief tegen elkaar doen, of negeren en niet stiekum zielige pm's naar elkaar sturen.....
 
Originally posted by Floyd
ik wil me hier niet echt gaan bemoeien met een ordinaire ruzie, maar als iemand zich aan een ander ergerd is dat zijn probleem, lijkt me?! Waarom negeren jullie elkaar niet, dan heb je nergens last van.

Nederland is een vrij land, je 'moet' een ander z'n onzin niet lezen, je mag het..... ;)

en nou weer gewoon eff lief tegen elkaar doen, of negeren en niet stiekum zielige pm's naar elkaar sturen.....

Hela, ik heb zojuist ook een neg karma gekregen.. AFZ ROB 12345... In ieder geval, Vind het zielig Oli.. Vond je vroeger A-OK.. Maar je begint meer en meer in mn achting te dalen.. Andere mensen tegen elkander opzetten, kan niet.. Er zijn grenzen..

:thumbd:
 
jezus mensen vecht dat toch onder mekaar uit of wilt er echt iemand wegvliegen?
 
Mijn eerlijke mening?

Als iemand onder een ander z'n naam dingen doet

BANNEN


Geintjes OK, maar een ander z'n naam misbruiken zie ik niet meer als een geintje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven