AndroidHealthClinic

Olimp ArgiPower L-Arginine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Echt niemand die dit product ooit gebruikt heeft of op dit moment gebruikt????
 
Weet niet wat de redenen is om het te gebruiken, maar in mijn ogen wat te duur voor wat het zou moeten opleveren.
 
Deze zal meer effect moeten geven, omdat dit beter opgenomen wordt door je lichaam

Oke bedankt! Dan zal ik die de volgende keer kopen, vanochtend al ArgiPower besteld ;)

Nog even een vraagje, kan ik ook 1 capsule 30 minuten voor de training nemen en 1 capsule direct na de training? Dus 2 capsules op trainingsdagen? Of wordt 3000mg teveel?
 
Oke bedankt! Dan zal ik die de volgende keer kopen, vanochtend al ArgiPower besteld ;)

Nog even een vraagje, kan ik ook 1 capsule 30 minuten voor de training nemen en 1 capsule direct na de training? Dus 2 capsules op trainingsdagen? Of wordt 3000mg teveel?
Ik neem gewoon 6000mg voor training
 
Neem jij 4 capsules ArgiPower voor het trainen?!? Is dat wel veilig? En merk je verschil?
Dat is een veilige dosis. Bij 10 gram of meer ineens kan je maagklachten krijgen / diarree.
 
Neem jij 4 capsules ArgiPower voor het trainen?!? Is dat wel veilig? En merk je verschil?
Ik neem van het merk Natrol.
Of dit op zijn eigen veel verschil maakt kan ik moeilijk zeggen, neem erbij nog carnitine, zinc, leucine, bcaa, probiotica.
 
Ik neem van het merk Natrol.
Of dit op zijn eigen veel verschil maakt kan ik moeilijk zeggen, neem erbij nog carnitine, zinc, leucine, bcaa, probiotica.

Krijg je niet meer pomp en meer kracht zodat je nog net even dat extra kan geven?

En weet iemand of gebruik van dit product op niet trainingsdagen effect zal hebben op meer spiergroei?
 
de meeste legale supps werken slechts marginaal of helemaal niet

en een pomp is leuk voor in de gym , maar heeft voor de rest geen enkele meerwaarde m.b.t extra spiergroei,

dus ik zou eerst een paar jaar serieus gaan trainen zonder al die troep en dat geld investeren in kip en kwark
 
de meeste legale supps werken slechts marginaal of helemaal niet

en een pomp is leuk voor in de gym , maar heeft voor de rest geen enkele meerwaarde m.b.t extra spiergroei,

dus ik zou eerst een paar jaar serieus gaan trainen zonder al die troep en dat geld investeren in kip en kwark

Dit.

Al dat geld geven aan supps die op papier wat doen,maar in de praktijk nog geen 200 gr extra spiergroei geven op een jaar :)
 
de meeste legale supps werken slechts marginaal of helemaal niet

en een pomp is leuk voor in de gym , maar heeft voor de rest geen enkele meerwaarde m.b.t extra spiergroei,

dus ik zou eerst een paar jaar serieus gaan trainen zonder al die troep en dat geld investeren in kip en kwark
De beslissing om te kopen heeft hij toch al gemaakt. Zo gaat dat tegenwoordig, maakt niet uit wat anderen zeggen.
 
De beslissing om te kopen heeft hij toch al gemaakt. Zo gaat dat tegenwoordig, maakt niet uit wat anderen zeggen.

Zo gaat dat idd :) kopen,daarna advies/raad vragen. Nu hier gaat het op supps no big deal hooguit wat geld weg gesmeten.
Jammer genoeg gaat dat ook op voor andere zaken.
 
Hij vraagt toch om een pomp sup niet om kip. Kan beter los agmatine of citrulline halen vel malen goedkoper
 
Back
Naar boven