MuscleMeat

Oliver Wolter => Six-Pack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nitro

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
20 jan 2004
Berichten
232
Waardering
0
KLIK HIER

Lijkt me wel fantastisch moest dit waar zijn:

-How you can still eat all your favorite foods (even fast food) and nevertheless lose fat faster than with any boring artificial, strict nutrition plan where you can never eat what you really want.

-Why it's important to eat everything you want while using this system!

In hoeverre kan je zoiets geloven want moest dit waar zijn waarom is dan 70% van dit forum bezig met strikte voedingsschema's te volgen om tot een laag vetpercentage te komen om zo die abs naar boven te krijgen.

Graag jullie reacties.
 
Wat houdt deze methode precies in dan? Klinkt allemaal wel erg 'amazing'.
 
Ik doe nog niet eens de moeite om het te lezen. Als je mag eten wat je wil zal je waarschijnlijk maar heel weinig mogen eten. Bovendien hou ik ervan om gezond te eten, het geeft me ze een 'zuiver' gevoel, en dat zal junkfood niet voor me doen.
 
Zelda zei:
Wat houdt deze methode precies in dan? Klinkt allemaal wel erg 'amazing'.

Ik weet zelf ook niet meer dan dat er in de tekst te lezen valt.
 
Het ziet eruit als die tel-sell shit van rtl5 enz.

Als je ziet hoe die man je alleen al aanspreekt: "my friend". Ik geloof er geen **** van, maar ga je gang en laat het ons weten. Ik weet niet hoeveel het boek kost, maar wie weet is het zijn geld waard.
 
vast commerciele zooi

het klinkt ook zo aantrekkelijk voor al die mensen die niet veel willen doen en toch af willen vallen. Doet mij denken aan die kl*te tell sell reclames :mad:

de mensen zijn tegenwoordig zo naif en gelovig
 
saint zei:
Het ziet eruit als die tel-sell shit van rtl5 enz.

Als je ziet hoe die man je alleen al aanspreekt: "my friend". Ik geloof er geen **** van, maar ga je gang en laat het ons weten. Ik weet niet hoeveel het boek kost, maar wie weet is het zijn geld waard.

Burn The Fat, Feed The Muscle

Tom venuto beziet je ook als zijn 'friend' en dat boek vond ik zijn geld wel waard.

Verder kan je gelijkenissen zien tussen de 2 sites die allebei hun boek proberen te verkopen.
 
Nitro zei:
Burn The Fat, Feed The Muscle

Tom venuto beziet je ook als zijn 'friend' en dat boek vond ik zijn geld wel waard.

Verder kan je gelijkenissen zien tussen de 2 sites die allebei hun boek proberen te verkopen.

Oke, dat boek ken ik verder dan niet. Ik heb er inderdaad goede verhalen over gehoord.

Maar ik blijf bij mijn mening dat deze gast hier erg slijmerig over komt en een hoog tel sell gehalte heeft. Ik zeg verder niks over de inhoud van dat boek.
 
if it sounds too good to be true... it most probably is
 
I'll Pay You $100 If You Don't
Eliminate All Your Unwanted Bodyfat
And Get A Rock Hard Six-Pack of Abs
Within 3 Short Months Following These
Simple And Easy Step-By-Step Instructions!

Zo stonden kwakzalvers ook op de jaarmarken in de 14e eeuw.
 
huckfinn zei:
Zo stonden kwakzalvers ook op de jaarmarken in de 14e eeuw.

Ja dat weet ik nog goed, mooie tijd was dat.
 
Ach...als je goedgelovig bent...
 
7 weken? op die foto? sja..hij was al redlijk droog...7 weekjes streng dieet en cardio..in combi met kuurtje Clen...doet wonderen:D
 
Die eerste foto is echt geen 20% en hij is bruiner op die andere foto met andere belichting.

Met het programma van BFFM ben ik in 9 weken van 17% (aanzienlijk vetter dan hij op die foto dr uit ziet) naar 9% gegaan, aanzienlijk droger dan dat hij op die foto staat. Dus zo amazing is het nou ook weer niet.
 
Laatst bewerkt:
een ebook downloaden dat eindigd op .exe, daar slaat menig it onderlegt figuur van op tilt :eek: :eek: :eek: Zeker een of ander betaal progje downloaden van een thirt party world wide evil organisation..


de term "dear friend"

nogal naief zo, zou ik zeggen... iedereen zomaar voor "friend" uitmaken.. Misschien is het wel omdat het exe bestand ze even aan de haal laat gaan met je credit card..

ik vind de gemiddelde rtl5 commercial net zoiets...
 
Dit is serieus bullshit ... al benik pas nieuw begonne met traine :D
 
Back
Naar boven