MuscleMeat

Olymp. gewichtheffers+ AAS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Christos

Cool Novice
Lid geworden
9 okt 2011
Berichten
59
Waardering
0
Lengte
1m85
Hallo,

Afgelopen week zag ik wk olymp. gewichtheffen en daar zitten nog een aantal flinke beesten tussen voorals de klasse 95kg.

Ik vroeg me af welke AAS ze nemen en in welke hoeveelheden? ze zullen waarschijnlijk niet zo veel nemen als wij bodybuilders?

Ik denk aan Anavar en TestE?
 
Daar kan je je vies in vergissen.
Het gaat hun om kracht nou dan weet je wel wat op 1 & 2 staat;)
 
Worden gewoon getest hoor die gasten.
(En vaak genoeg gepakt ook trouwens.)
Je gaat dit verder toch niet met bodybuilding vergelijken qua steroïdengebruik?
Is een totaal andere sport natuurlijk.
 
oxyyyyyyyyyyyyy
 
Hallo,

Afgelopen week zag ik wk olymp. gewichtheffen en daar zitten nog een aantal flinke beesten tussen voorals de klasse 95kg.

ik vond juist allemaal wel meevallen in vergelijking met wat zn liften..veel is ook techniek uiteraard maar toch..kzag maar een paar die wel redelijk fysiek hadden..
 
ik vond juist allemaal wel meevallen in vergelijking met wat zn liften..veel is ook techniek uiteraard maar toch..kzag maar een paar die wel redelijk fysiek hadden..

Man, jij zal nooit de helft kunnen tillen zelfs niet met aas.

Al die gewichtheffers hebben gebruikt, de truck zit het hem er vooral in om niet gepakt te worden ;).
 
Man, jij zal nooit de helft kunnen tillen zelfs niet met aas.

Al die gewichtheffers hebben gebruikt, de truck zit het hem er vooral in om niet gepakt te worden ;).

beter lezen jij..wat ik bedoel is dat ze veel kunnen tillen maar er niet extreem groot uitzien..ik zag vooral veel beharing en dikke poten..monster fysieken niet gezien..wel monster gewichten de lucht in zien gaan ja..
 
Hallo,

Afgelopen week zag ik wk olymp. gewichtheffen en daar zitten nog een aantal flinke beesten tussen voorals de klasse 95kg.

Ik vroeg me af welke AAS ze nemen en in welke hoeveelheden? ze zullen waarschijnlijk niet zo veel nemen als wij bodybuilders?

Ik denk aan Anavar en TestE?

Je hebt het over de World Weightlifting Championships?

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 20:36 ----------

week46_031.jpg
 
Je hebt het over de World Weightlifting Championships?

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 20:36 ----------

week46_031.jpg

Ja hij is wereldkamp, met trekken heeft hij het wereld record gepakt, met stoten net niet.

Deze vent weegt 174 kg ;).

(Iraniër, die weten wel wat van roids af :D.)
 
23/24 jaar oud toch?
 
tren, sust, oxy en dianabol zijn de favo roids in pl
 
Ik weet er inhoudelijk vrij weinig tot niks vanaf maar denk wel dat een deskundige het zo in kan vullen als je weet dat ze meerdere keren per jaar worden getest en ook out of competition.
 
Ik weet er inhoudelijk vrij weinig tot niks vanaf maar denk wel dat een deskundige het zo in kan vullen als je weet dat ze meerdere keren per jaar worden getest en ook out of competition.

Toevallig weet ik hoe ze die testen doen. Je mag in een potje pissen, die achter de bar geleegd word voor de volgende. Werkelijk testen op gebruik is ontzettend duur, en doen ze zelden tot nooit. Geldt voor zowel powerlifting als bodybuilding. Als je hoog niveau wedstrijden allemaal 100% getest laat doen gaan er heel wat bonden over de kop. :D
 
Back
Naar boven