MuscleMeat

Olymp. gewichtheffers+ AAS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

korte esters en tabs zodat je op tijd kan stoppen voor controle
 
Toevallig weet ik hoe ze die testen doen. Je mag in een potje pissen, die achter de bar geleegd word voor de volgende. Werkelijk testen op gebruik is ontzettend duur, en doen ze zelden tot nooit. Geldt voor zowel powerlifting als bodybuilding. Als je hoog niveau wedstrijden allemaal 100% getest laat doen gaan er heel wat bonden over de kop. :D

Jij weet dat en toch testen er genoeg positief?
 
Volgens mij stoppen die nooit met gebruiken en vooral daar in het oostblok/Iran/China/Rusland daar snoepen ze dit zoals wij friet eten

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 16:17 ----------

Zullen die gasten ook hoog doseren? ik heb het over wk/olympisch niveau
 
Volgens mij stoppen die nooit met gebruiken en vooral daar in het oostblok/Iran/China/Rusland daar snoepen ze dit zoals wij friet eten

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 16:17 ----------

Zullen die gasten ook hoog doseren? ik heb het over wk/olympisch niveau

Bronnen?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Leuk topic...

Zie een hoop middelen staan, maar alle PL ers die ik ken gebruiken andere dingen :P
En de tests zijn wel echt hoor, geloof me. Ze zijn zo slim om in te schatten wanneer ze die jongens inhuren. Als ze iemand weg willen hebben.
 
krachtsporters gebruiken ook gewoon dezelfde middelen als andere. Tren is zowizo vaak van de partij. MT en andere korte esters verkiezen de voorkeur als er ook out of competition wordt getest.

Of het bij olympische lifters ook is weet ik niet, maar bij powerlifters wordt er ook ook wel een pak slin gebruikt. Zelfs HGH omdat ze het lange tijd niet hebben kunnen ontdekken, nu al wel waarschijnlijk.

Ik ben zelf al drie keer getest geweest, echter niet in olympisch liften.
Je moet in het potje plassen, terwijl die kerel erop staat te kijken natuurlijk. Er zijn twee potjes met een nummer op en die moet je controleren en er wordt denk ik verdeeld over de twee (dat kan ik me niet goed meer herinneren). Je moet het zelf vastdraaien en je krijg het niet zomaar meer open.

Je kan zo dus niet echt cheaten. Het gaat er allemaal om de middelen uit je lichaam te krijgen. Daardoor lopen er vaak tegen de lamp omdat het langer in hun bloed zit door omstandigheden of slecht gerekend hebben.

Het is trouwens niet omdat je een grote jongen bent dat je zowizo gekuurd hebt. Er zijn heus wat natuurlijke beesten hoor. Een kerel van 18 jaar waarmee ik samen sport weegt 110 kg, maar heeft nog nooit in een gym gestaan. Sommige hebben nu eenmaal oerkracht.
 
.
Het is trouwens niet omdat je een grote jongen bent dat je zowizo gekuurd hebt. Er zijn heus wat natuurlijke beesten hoor. Een kerel van 18 jaar waarmee ik samen sport weegt 110 kg, maar heeft nog nooit in een gym gestaan. Sommige hebben nu eenmaal oerkracht.

Herinner me ooit in de gym een nieuweling van een jaar of 22. Zal die kerel denk ik nooit vergeten; was zo verlegen dat hij amper durfde opkijken. Die gast was bijna 2m groot en had polsen zo dik dan de gemiddelde onderarm. Had nog nooit (en ik geloof hem) een halter vastgehad. Hij zeulde ook aardig wat overgewicht mee maar die kerel was oersterk van nature. Die benchte 110kg los uit de pols en nam bij leg extensions meteen 80kg zonder te blozen... Er zijn er nu eenmaal die uitzonderlijk veel kracht hebben zonder er ook maar iets voor te moeten doen.
 
en ik kende een jongen die kon 200 kilo tegelijk squaten en bankdrukken na 1 week trainen
 
Leuk topic...

Zie een hoop middelen staan, maar alle PL ers die ik ken gebruiken andere dingen :P
En de tests zijn wel echt hoor, geloof me. Ze zijn zo slim om in te schatten wanneer ze die jongens inhuren. Als ze iemand weg willen hebben.

Er zijn hopelijk ook genoeg PL'ers die jij kent die níet gebruiken? Zoals het zou moeten horen natuurlijk.
 
Ik ken een jongen die voor de eerste keer de gym in kwam en meteen 60 kilo deed benchen. Is dat ook interessant?:)
 
Back
Naar boven