MuscleMeat

Olympia 2002 prejudging foto's

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Meer op:
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik vond die jongen Horvath er wel erg goed uitzien.

Maar ik hou meer van dat soort fysieken: Dexter, Ahmad, Shawn
 
Originally posted by bestoldschool
Ik vond die jongen Horvath er wel erg goed uitzien.

Maar ik hou meer van dat soort fysieken: Dexter, Ahmad, Shawn

Heb jij vanuit Suriname (dacht ik) nog via pay per vieuw kunnen kijken ??
 
Dat belooft wat 03/11/2002 hehehehe.
 
Levrone wil volgens mij laten zien dat ie zijn tandjes goed heeft gepoetst :D
 
Vind het super dat levrone nog zo hoog is geeindigd.Thorvilson ziet er niet goed uit totaal niet hard.

Hij is pas tijdje ziek geweest heeft zijn tol geeist.
 
Originally posted by 3XL


Heb jij vanuit Suriname (dacht ik) nog via pay per vieuw kunnen kijken ??

Ik woon niet in suriname, maar in de antillen.
Ja ik heb de 3 uur durende versie gezien op pay per view, dus niet de prejudging.

Paco Bautista was zijn nolvadex pillen vergeten.
Leek net een tiener meisje.

Wat vond jij van Horvath?

paco.jpg
 
HAHAHAHAHAHA, hoe bedoel je tieten !!!!!!!!!!!!!!


Ik ben niet echt weg van Jaroslav Horvath, z'n benen zijn te groot voor z'n bovenlichaam

Heb je trouwens die benen van RC gezien, zijn bijna net zo groot als die van Schlierkamp, maar die is wel een kop groter
 
Laatst bewerkt:
Ronnie was een beetje teleurstellend kleiner als vorige jaren.
Hij kon wel zijn buikje wat beter inhouden als vorig jaar.
Ik was een grote fan van Ronnie tot vorig jaar, dit jaar is dat denk ik veranderd toen ik hem in een kleinere versie op het podium zag dit jaar.
 
Als je wilt kan ik die video wel voor je over laten zetten op PAL systeem en hem voor je opsturen?
Verwacht echter geen dvd kwaliteit... :(
 
Ronnie kleiner? Dat is maar een gedacht denk eerder meer massa.
 
Heb jij de show dit jaar en 2 jaar geleden gezien?
 
Nee maar het lijkt me logisch dat je niet krimpt maar groeit wanneer je bulkt en alle soorten anabolen/doping slikt/spuit die er bestaan.
 
Jij moet dus nodig Olympia 2000 en 2002 zien. (2001 reken ik niet mee want zijn buik was daar wel erg groot)
Nadat je hem in allebei shows hebt gezien moet je mij nog maar een keer je mening geven.
Trouwens in 2000 was hij 260lbs en nu was hij 250lbs.
Minder freaky en minder opvallend tussen de anderen.
In 2000 kon je je ogen gewoon niet van hem afhouden, hij was zoooo freaky groot!!
 
Ik vind het gewoon vreemd dat een BB die perfect begeleid wordt in alles wat hij doet en alles neemt wat maar kan genomen worden dat die na 2 jaar kleiner terugkomt, logica???
 
Ja ik weet het, ik had hem ook liever groter gezien maar het was echt overduidelijk dat hij had ingeleverd.
Hij moest in betere vorm komen als vorig jaar en dat heeft hem wat massa gekost blijkbaar.
Als je de video's ziet zul je me gelijk geven, het was echt opvallend.
 
Originally posted by bestoldschool
Als je wilt kan ik die video wel voor je over laten zetten op PAL systeem en hem voor je opsturen?
Verwacht echter geen dvd kwaliteit... :(

De originele video zeg maar?? of een kopie van het internet gebeuren?? Van de originele O 2002 video wil ik wel een kopie..
 
Ronnie wordt ook ouder, ergens bereikt ook zijn lichaam een grens..
 
Idd afsterven van cellen is de belangrijkste vorm van veroudering, het verlagen van het testosteron op oudere leeftijd zal bij hem wel geen probleem vormen ;)
Volgend jaar zal hij waarschijnlijk geen mr O meer zijn of toch zeker de laatste keer.
 
Back
Naar boven