MuscleMeat

Olympia 2002 prejudging foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by soulreaver
De originele video zeg maar?? of een kopie van het internet gebeuren?? Van de originele O 2002 video wil ik wel een kopie..

nee de pay per view versie; die was 2 uur en 40 minuten, er was echter geen pre judging bij, dus alleen individuele posing routines (25 deelnemers dus ga maar na hoeveel tijd dat kost en daarna de top 10 prijsuitreoking, de top 6 posedown en vergelijking en de prijsuitreiking)
commentaar van Mike Mattarrazzo en Triple H van WWF

T: ik denk dat het idd tijd is voor Ronnie om te stoppen, er zijn niet veel mensen meer die hem willen zien als mr O.
Vorig jaar boegeroep met dat gedoe dat Jay Cutler het had moeten zijn en dit jaar had het Kevin of Gunther moeten zijn volgens het publiek en riepen ze allemaal "Fatty, fatty, fatty" toen Ronnie op het podium kwam.
Tijd om te stoppen als je nog aan het winnen bent, tenzij je nog een truckendoos hebt..
 
Originally posted by bestoldschool


nee de pay per view versie; die was 2 uur en 40 minuten, er was echter geen pre judging bij, dus alleen individuele posing routines (25 deelnemers dus ga maar na hoeveel tijd dat kost en daarna de top 10 prijsuitreoking, de top 6 posedown en vergelijking en de prijsuitreiking)
commentaar van Mike Mattarrazzo en Triple H van WWF

T: ik denk dat het idd tijd is voor Ronnie om te stoppen, er zijn niet veel mensen meer die hem willen zien als mr O.
Vorig jaar boegeroep met dat gedoe dat Jay Cutler het had moeten zijn en dit jaar had het Kevin of Gunther moeten zijn volgens het publiek en riepen ze allemaal "Fatty, fatty, fatty" toen Ronnie op het podium kwam.
Tijd om te stoppen als je nog aan het winnen bent, tenzij je nog een truckendoos hebt..

Let op mijn woorden, Cutler komt volgend jaar keihard terug en Ronnie doet niet mee.. Ronnie is zeker niet meer wat die was.. Levrone zag er damn goed uit zeg, had zeker niet verwacht dat die zo in vorm was.
 
Kunnen jullie eens uitleggen wie wie is op de bovenste foto.. ik vond de 2e man van links (uit 4) de mooiste fysiek hebben: prachtige borst(en), wel gigabenen.. wat is die bult daarbovenop??
 
vlnr: Dennis James, Chris Cormier, Ronnie Coleman (de huidige mr O) en Kevin Levrone.

Die bult daar bovenop?? Zijn hoofd??
 
Originally posted by bestoldschool
vlnr: Dennis James, Chris Cormier, Ronnie Coleman (de huidige mr O) en Kevin Levrone.

Die bult daar bovenop?? Zijn hoofd??
nee ik bedoel de bult op zijn bovenbeen slimpie.. ik bedoelde dus Chris Cormier.. vind zijn borsten erg mooi dus, kort en breed en lange buik..
 
Originally posted by bestoldschool
vlnr: Dennis James, Chris Cormier, Ronnie Coleman (de huidige mr O) en Kevin Levrone.

Die bult daar bovenop?? Zijn hoofd??

Dennis James staat helemaal links op de achtergrond, dus niet in de groep.
Het is dus van links naar rechts:
Chris Cormier, Ronnie Coleman (de huidige mr O) en Kevin Levrone.

Ik snap niet goed wat je met 'bult' bedoeld, maar het zal wel een spier zijn zeker:rolleyes:
 
Originally posted by bestoldschool
...en riepen ze allemaal "Fatty, fatty, fatty" toen Ronnie op het podium kwam.
Tijd om te stoppen als je nog aan het winnen bent, tenzij je nog een truckendoos hebt..
Fatty? Yeah sure, zoals hij daar staat schat ik 3-2% niet echt vet!!!
Eneu Ronnie's benen en rug vind ik nog steeds veruit het grootst.
Verder RC stopt als weider zegt dat het tijd is...
 
Ronnie's benen vind ik nog steeds veruit het grootst
...vergeleken met Kevin en Chris ja.
Kevin zijn beentjes en de rest van zijn lichaam zagen er beter uit in '98 en 2000.

Ik denk dat ze "fatty" hebben geroepen doordat ze nog met het beeld van vorig jaar in hun hoofd zaten, want dat was echt niet normaal. Hij was niet vet natuurlijk, gewoon een grote buik die hij niet onder controle kon houden
 
Originally posted by admin

Fatty? Yeah sure, zoals hij daar staat schat ik 3-2% niet echt vet!!!
Eneu Ronnie's benen en rug vind ik nog steeds veruit het grootst.
Verder RC stopt als weider zegt dat het tijd is...


Ronnie zijn benen zijn groot, maar niet het mooist. Gewoon bonken zijn het, de extreme seperatie en dwarstrepen mis ik gewoon die benen zo indrukwekkend maken. Ronnie zijn rug is goed en naast zijn biceps zijn handelsmerk. Maar ik vind niet dat massa per definitie moet winnen.... er wordt niet meer gekeken naar symmetrie en hardheid.. En die pens van Ronnie.. 2-3% vet maar zijn pens heeft het formaat van die van theo van gogh..
 
Originally posted by soulreaver


Ronnie zijn benen zijn groot, maar niet het mooist. Gewoon bonken zijn het, de extreme seperatie en dwarstrepen mis ik gewoon die benen zo indrukwekkend maken. Ronnie zijn rug is goed en naast zijn biceps zijn handelsmerk. Maar ik vind niet dat massa per definitie moet winnen.... er wordt niet meer gekeken naar symmetrie en hardheid.. En die pens van Ronnie.. 2-3% vet maar zijn pens heeft het formaat van die van theo van gogh..
niet mee eens.. .kijk maar eens naar zijn billen en hams
[Link niet meer beschikbaar]
droger dan die van levrone
 
Originally posted by ErEf

niet mee eens.. .kijk maar eens naar zijn billen en hams
[Link niet meer beschikbaar]
droger dan die van levrone

Gestreepte kont heeft net als hoe je abs eruit komen te zien met aanleg te maken. Ronnie heeft er zijn handelsmerk van gemaakt door zijn slip tussen zijn naad te trekken, maar in feitie is dit iets genetisch, evenals of blokken recht of scheef zitten, daar mag je een wedstrijd niet op winnen. Voor de rest, ja ik ben gewoon niet zo'n ronnie aanhanger, kweet niet hoe het komt.. hij en ruhl hebben zulke afschuwelijke uitpuilende buiken...

Waar ik echt benieuwd naar ben is het kurschema van hun, ik zou wellis willen zien wat zij nou precies tot zich nemen en in welke hoeveelheden..
 
idd een gestreepte reet met hamstrings en een goeie rugpartij kunnen niet de enige factoren zijn die je de wedstrijd geven.
Als je billen je sterkste onderdeel zijn van je lichaam kun je beter inpakken denk ik
 
Originally posted by bestoldschool


Ik woon niet in suriname, maar in de antillen.
Ja ik heb de 3 uur durende versie gezien op pay per view, dus niet de prejudging.

Paco Bautista was zijn nolvadex pillen vergeten.
Leek net een tiener meisje.

Wat vond jij van Horvath?

lelijk bovenlijf.. die borsten iig
 
Kben het met Esperantisto een wat betreft de borst van CC, ziet er mooi uit, z'n schouders zijn wel een stukkie minder dan die van KL en RC.
Heeft er iemand misschien een foto waar een van deze heren met een "normaal postuur" persoon op staat? Dan kun je pas echt zien hoe gigantisch deze mannen zijn. Als ze naast elkaar staan valt dit minder op.
 
Jefro normaal postuur mensen met een pro:
Tom Prince.

Ik zal een foto van mij met Flex Wheeler scannen toen hij bij ons in de gym was en ik in een dip zat en dus ongeveer 10 kilo woog en dunner was als een soepstengel (dat was in juli 2002) :(

oh ik heb nu 500 posts nodig om een plaatje te posten??
 
Originally posted by bestoldschool

Ik zal een foto van mij met Flex Wheeler scannen toen hij bij ons in de gym was en ik in een dip zat en dus ongeveer 10 kilo woog en dunner was als een soepstengel (dat was in juli 2002) :(


Ik weet niet of dat een reeel beeld geeft. Naast iemand van 10 kilo lijk ik zelfs huge:)
 
Originally posted by bestoldschool
Jefro normaal postuur mensen met een pro:
Tom Prince.

Ik zal een foto van mij met Flex Wheeler scannen toen hij bij ons in de gym was en ik in een dip zat en dus ongeveer 10 kilo woog en dunner was als een soepstengel (dat was in juli 2002) :(

oh ik heb nu 500 posts nodig om een plaatje te posten??

Thx,
FF doorposten dan. (eventueel mailen mag ook)
Lijkt me cool om Mr. Wheeler te ontmoeten.
Die dip zal wel meevallen, ik heb je foto's gezien.
10kg, ik wil jou cutschema wel es zien. :D
 
Back
Naar boven