MuscleMeat

Verkocht Olympische barbell tot 680kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Buell Be

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2010
Berichten
966
Waardering
43
Lengte
1m73
Massa
87kg
Olympische barbell tot 680kg, met 50mm sleeves dus. Heb hem tweedehands gekocht van iemand die zelf materiaal opkocht en doorverkocht, en ik betaalde toen € 140.

Prijs die ik nu vraag is € 60, een koopje dus. Ophalen in Zottegem (Oost-Vlaanderen, België).

Is een barbell die lijkt op deze: http://www.fitness-seller.nl/olympische-halterstang-220-cm-750-kg/ maar dan mét centre knurling en de uiteindes van de sleeves zijn niet compleet dicht. De sleeves roteren ook niet meer zo soepel, omdat de barbell in een garage ligt waar het soms vochtig kan zijn. Kan je zelf oplossen door de sleeves eraf te hallen en het te behandelen met een non detergant oil of iets dergelijks.. Als je komt kan je gewoon alles testen.

Als je geen olympic weightlifter bent maken die sleeves verder niets uit: voor de basislifts heb je geen goede roterende sleeves nodig. Power cleans kunnen stroever verlopen, maar nog steeds doenbaar. Snatch en clean & jerk is iets anders.

Maar voor amper € 60 kan je moeilijk iets beters vinden.

335dzs9.jpg

2vm65b7.jpg

r7iyjp.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb wel interesse.
 
voorlopig verkocht aan iemand, hij moet enkel vervoer regelen, anders contacteer ik jou als hij zich bedenkt
 
Geen probleem, laat mij weten als hij zich bedenkt. Grtz
 
Back
Naar boven