XXL Nutrition

Verkocht Olympische halterstang 165 KG gewichten + bankdruk banken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Raphael

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 aug 2009
Berichten
2
Waardering
0
HET IS VERKOCHT!

HET IS VERKOCHT!

HET IS VERKOCHT!

DEZE POST MAG VERWIJDERD WORDEN!!! BEDANKT VOOR ALLE REACTIES. EN TRAINSE ALLEMAAL!!!!


Wegens ruimtegebrek verkoop ik de volgende twee banken van Universal Gym Equipment. Universal is het merk van Harold Zinkin en hij was weer de mentor van Arnold Schwarzenegger. Dit was nog de tijd van het oude ijzer, muscle beach je weet wel, -the good old days- kwaliteit die je nu niet meer tegenkomt. Deze set heeft zijn maker Harold Zinkin in ieder geval overleeft en overleeft ons waarschijnlijk allemaal zo sterk is ie.

Maar goed, genoeg verkoop praatjes.

Dit zijn de 2 banken:

1)Olympische Bank -- Incline -- (foto 1) merk Universal Gym Equipment mooi chroom en oersterk traanplaat voor de spotter erachter100% Bokitoproof.

2)Olympische Bank -- Plat -- (Niet op foto maar zelfde soort en merk als foto 1 alleen dan een platte halterbank - sterk genoeg voor deze Olympische wedstrijd halterstang, dus niet van die huis tuin en keukensetjes die zo gammel als wat zijn en diit soort gewicht niet aan kunnen)

Verder verkoop ik een professionele Olympische wedstrijd halterstang 220 cm (ligt op incline zie foto1).

Voor alle halterschijven met 50/51 mm boring:




  • Belastbaar tot 700 kg

  • Speciaal-veerstaal
  • Greep gekarteld & gemarkeerd
  • Gelagerd middels draai-kogellager
  • Totaallengte: 2200 mm
  • Max. greepbreedte: 1310 mm
  • Greepdiameter: ca. 31 mm
  • Schijf-opname: 50 mm x 390 mm
  • Gewicht: 20 kg
Wedstrijdsluitingen 50 mm Chroom (zie foto 2) a 2,5 kg stuk
Professionele wedstrijdsluitingen met draaisluiting voor extra sterke fixering en bescherming van de gewichten. (ik ken geen beter systeem)
-Passend o p alle professionele halterstangen van 50 mm.
-Gewicht per stuk: 2,5 kg
-Lengte: circa 8 cm


Deze set komt met de volgende gewichten (zie foto 3):

2x 1,25kg / 4x 2,5kg / 2x 5kg / 2x 10kg / 2x 15kg / 2x 20kg / 2x 25 kg
Totaal 162,5 kilo rubber halterschijven op mooi stalen opbergplateau

  • Hoogwaardige natuurrubber bekleding
  • Vloerbeschermend
  • Lange levensduur
  • Kras- en stootvast
  • Geluidsarm
  • Met metalen binnenring voor eenvoudig en snel handelen
  • Met KG-aanduiding
  • Internationale kleurcode 20 kg blauw 25 kg rood
Voor €350,- kan je alles direct komen ophalen. (Rubberen halterschijven doen alleen al €2,- de kilo; 162 KG -you do the math-)

Alles in een koop; ik verkoop dus niks los.
Foto's op MP: adv.nr. 275327322
 
Laatst bewerkt:
Hier ben je zo van af..
Ik zie alleen geen foto's?
 
Mooie aanbieding.
 
Waar is het af te halen?
 
Ja of niet? zeker mooie aanbieding! heb dan ook erg hard de ruimte nodig anders had ik het niet verkocht. Foto's kan je op markt plaats vinden onder nr
275327322 (weet niet zeker of ik dit hier zo neer mag zetten- zo niet sorry admin :D) Maar woon in het midden van NL dus mocht iemand het komende week komen ophalen?? Het liefst voor donderdag!
 
Had ook al bij "spots" gezet (tijdje terug)

jammer dat je de gewichten i.c.m de halterstang niet los verkoopt, had het zo overgenomen voor een goede prijs!


:)
 
In de schijven en halter + sluitingen heb ik wel interesse....
 
Ik heb het gisteravond opgehaald ben nu de banken aan het in elkaar zetten,mooie en goede stang met gew.
Had het niet echt nodig maar zo'n aanbieding ben ik wel rap bij moest wel 160km tuffen maar dat maakt me niet uit....
Heb nu zo'n 1000kg aan olympische schijven en verschillende olympische halterstangen,train zelf altijd in een powerrek dus de halterbanken gaan denk ik weer in de verkoop,krengen zijn bijna niet te tillen zo zwaar gelukkig kunnen ze uit elkaar....
 
Haha gast, waar heb je 1000kg voor nodig als je thuis traint?
 
Back
Naar boven